Je had geboden ofzo op Gouffran zag ik? Maar bod was alweer ingetrokkenquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Iemand die nog van een redelijke (80+) overbodige verdediger/aanvaller af wil?
Ja ff het geld op de rekening gezetquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:39 schreef Zhero het volgende:
[..]
Je had geboden ofzo op Gouffran zag ik? Maar bod was alweer ingetrokken.
Kijk maar bij mij rond. Ik heb nog wel wat spelers die ik kwijt wil.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wil je Aogo?quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik snap niet waar het aan ligt. Zelden zo kut gepresteerd met een team als nu.quote:
Ik begrijp er ook niks van , pure pech volgens mijquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik snap niet waar het aan ligt. Zelden zo kut gepresteerd met een team als nu.
De fitheid zit goed, het moraal is goed. De opstelling is gewoon normaal. De tactiek is niet heel vreemd.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik begrijp er ook niks van , pure pech volgens mij
engine of een bug verkloot hetquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De fitheid zit goed, het moraal is goed. De opstelling is gewoon normaal. De tactiek is niet heel vreemd.
En toch kut presteren met zo'n elftal
Nodigt totaal niet uit om er veel energie in te steken zo op deze manier. 7-0 een oefenwedstrijd verliezen met je sterkste opstelling. Kan gewoon nietquote:
Lekker laten gaan joh en je energie steken in je andere savequote:Op donderdag 2 juli 2015 22:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nodigt totaal niet uit om er veel energie in te steken zo op deze manier. 7-0 een oefenwedstrijd verliezen met je sterkste opstelling. Kan gewoon niet
Natrappenquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik begrijp er ook niks van , pure pech volgens mij
Jij kent mijn trainerscapaciteiten nog niet zo te zienquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Schalke is sinds gisteren vrij, staan er alleen niet zo goed voor
Ik heb je geaccepteerd.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Jij kent mijn trainerscapaciteiten nog niet zo te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |