quote:FC KÖLN VERMAAKT PUBLIEK, HANNOVER96 HEEFT HET LICHT GEVONDEN, MÖNCHENGLADBACH MAAKT TITELSTRIJD SPANNEND, HAMBURGER BRANDT ZICH AAN HOFFENHEIM
Het stadion blijft zich vullen met fanatieke supporters van Fc Köln. Degradatie lijkt inmiddels al een feit, maar dat ontmoedigt de spelers niet om er dit seizoen nog wat van te maken.
''We willen de supporters bedanken voor de steun. Het doel voor de rest van het seizoen is om het publiek te vermaken en onze tegenstanders het zo lastig mogelijk te maken.'' Aldus de woorden van Moredhel.
Fc Köln pakte bijna de tweede zege van het seizoen tegen Stuttgart, maar incasseerde in de 87e minuut een doelpunt van Ibisevic.
Na een lange droogte van overwinningen, lijkt Hannover96 weer het licht gevonden te hebben. De ploeg wist met 3-1 te winnen van Werder Bremen. De doelstelling om zevende te worden, lijkt weer haalbaar voor Die Roten.
''Het elftal wordt steeds sterker en we geloven er nog steeds in. Als we deze mentaliteit blijven aanhouden en wedstrijd voor wedstrijd leven, dan komt het nog goed.'' Sprak de trainer van Hannover96.
De kraker van de week gaat tussen Borussia Mönchengladbach en Bayern München.
De wedstrijd begon veelbelovend door een doelpunt van Ronaldo. In de tweede helft maakte de thuisploeg het verschil en won de wedstrijd met 2-1.
PowerLoungen na afloop van de wedstrijd: ''Een goede wedstrijd van ons. Jammer van het tegendoelpunt, maar het is niet anders. Als we onze punten blijven pakken, dan kunnen we nog kampioen worden. We zijn een gevaarlijke underdog en dat hebben we vandaag weer eens bewezen.''
Hamburger SV heeft het lastig. Het geluk is weg en de ploeg oogt zonder zelfvertrouwen. De ploeg van trainer RRuben kon van het zwakke Hoffenheim geen punten afsnoepen. Een matige wedstrijd die wel vijf doelpunten opleverde. De nummer twee van de Bundesliga won de wedstrijd met 2-3 van Die Rothosen.
''Deze wedstrijd verdiende geen winnaar. Jammer dat we toch die derde goal moesten incasseren. Zo slordig. Het lijkt wel of elke tegenstander weet hoe ze ons moeten roosteren.'' Grapte RRuben na afloop van de wedstrijd.
Hamburger SV staat op nu plek 9, de doelstelling van het seizoen is behaald mocht dit de eindstand zijn.

Het houdt de boel een beetje levend en intenser. Soms moet je hard zijn en krijg je commentaar, maar iemand moet het doen. Laats kreeg ik in m'n brievenbus een envelop met een kogel erin. Op die kogel stond mijn naam. Desondanks blijf ik keiharde nieuws schrijven!quote:

quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:34 schreef Vasion het volgende:
[..]
Het houdt de boel een beetje levend en intenser. Soms moet je hard zijn en krijg je commentaar, maar iemand moet het doen. Laats kreeg ik in m'n brievenbus een envelop met een kogel erin. Op die kogel stond mijn naam. Desondanks blijf ik keiharde nieuws schrijven!

Nicequote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:14 schreef Zhero het volgende:
Ik heb eens in Excel de uitslagen van de tweede competitiehelft verwerkt, vond het wel leuk om te vergelijken met de eerste helft . Verbaasde me namelijk nogal over mijn eigen resultaten.
Eerste competitiehelft:
[ afbeelding ]
Tweede competitiehelft:
[ afbeelding ]

Niet te zuinig. Win ik met 5-0 van Borussia M, verlies ik met 2-1 van Augsburg.. Pleurt opquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De bundesliga is redelijk scheef in osm vind ik.

Ik heb soms mijn momenten.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Niet te zuinig. Win ik met 5-0 van Borussia M, verlies ik met 2-1 van Augsburg.. Pleurt op

Komt wel goed, schatje.quote:BAYERN EN HANNOVER VERPULVERD, FREIBURG IN TOP 4, AUGSBURG LAAT SCHWARZGELBEN ZWIJGEN
Hamburger SV wist Die Rekordmeister op eigen terrein te kloppen en daarmee een einde te maken aan de slechte reeks wedstrijden.
Het publiek in Hamburger werd vermaakt met een vijfklapper aan doelpunten. In de achtste minuut legde scheidsrechter Kircher de bal op de stip. Behrami benutte de strafschop en scoorde later in de wedstrijd de 3-0 voor Die Rothosen.
Bayern trok zich in de slotfase meer terug, maar kon de schade niet beperkt houden. De stand liep uit naar 5-0.
''Dit doet pijn. Ik heb gemerkt dat we erg van slag raken zodra we een tegendoelpunt incasseren. Na de tweede treffer was het een zooitje op het veld.'' Reageerde de trainer van Die Rekordmeister na afloop van de wedstrijd aan Fok!sports.
Een thuiswedstrijd voor 1899 Hoffenheim, de nummer twee van de Bundesliga treedt thuis aan tegen Hannover96. Nog altijd staat de ploeg vier punten achter titelfavoriet Bayer Leverkusen.
Vandaag won de ploeg met vijf doelpunten verschil. De thuisploeg was een aantal malen goed weggekomen tegen het aanvallend Hannover.
''Een achterstand van vier punten zegt weinig. Ik vind dat wij veel beter voetbal spelen en misschien wel kampioen moeten worden. Maar goed, de ploeg die bovenaan staat die verdient het uiteindelijk.'' Sprak Jarti na de verpulvering van Hannover96.
De ploeg van Zheroo staat verassend op de vierde plaats. SC Freiburg wist af te rekenen met Werder Bremen en profiteert van het geploeter van Borussia Dortmund.
''Er zijn veel clubs dit seizoen die wankelen, maar dat geldt alleen niet voor ons, Hoffenheim en Bayer Leverkusen. Het is mooi dat we in zo'n rijtje mogen staan. De vierde plaats is het hoogst haalbare en we gaan er vol voor.'' Zei David Silva na afloop van de wedstrijd.
De supporters van Borussia Dortmund konden voorlopig veel slikken van Die Schwarzgelben, maar de thuisnederlaag tegen Fc Augsburg kon niet gewaardeerd worden.
Het publiek liet een fluitconcert los na alweer het achtste (!) puntenverlies op rij. En ditmaal was Fc Augsburg met 1-2 te sterk.
We spraken BedanktHans na afloop van de wedstrijd: ''We hebben het onszelf lastig gemaakt. Ze lieten ons niet in ons spel komen. En na het tweede tegendoelpunt stroomde het vertrouwen compleet weg. Dit is zorgelijk, maar als we vertrouwen in elkaar houden, dan komt dit wel goed.''
Borussia Dortmund leek na de slechte competitiestart nog mee te strijden om de titel, maar heeft zich nu laten onttronen van een plek in de top vier.

Ligt niet aan het spel, maar aan je formatie, tactiek of spelersquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
5-0 verloren van HSV, maar natuurlijk

Volgens mij is de bundesliga in osm gewoon een beetje KoeKoeK. Met mijn spelers/tactiek/fitheid is niets mis. De ene wedstrijd win ik gemakkelijk, de volgende verlies ik dik met exact dezelfde spelere en speelstijl. En dat al een heel seizoen lang, dus dat het daar aan ligt geloof ik niets van.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:43 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ligt niet aan het spel, maar aan je formatie, tactiek of spelers

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |