Feest inderdaadquote:Op donderdag 9 juli 2015 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgen tegen elkaar. Genot

Ik wil nog wel een rondje meespelen als het magquote:Op donderdag 9 juli 2015 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wijs jullie er al vast op. Volgend seizoen eredivisie jongens. Ik heb Sc heerenveen gekozen, jullie kunnen later kiezen. Mocht je zoiets hebben van, voor mij hoeft het niet meer dat volgende seizoen, laat het mij dan even weten dan kick ik je na dit seizoen eruit zodat er een plekje vrij komt voor een ander.
 . De manager van Hertha wilde er wel mee stoppen toch?
 . De manager van Hertha wilde er wel mee stoppen toch?

Tuurlijk mag dat. Laat ik je gewoon staan dat je automatisch mee gaat naar komend seizoen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 20:27 schreef Zhero het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een rondje meespelen als het mag. De manager van Hertha wilde er wel mee stoppen toch?

quote:BAYERN LAAT LANGS AUGSBURG, MÖNCHENGLADBACH, DORTMUND EN FRANKFURT HARD ONDERUIT
Voor speelronde dertig stonden er weer interessante duels op het programma. Hoe zal Schalke 04 zich verder ontwikkelen sinds de komst van de nieuwe trainer? Kan Borussia Dortmund weer eens de drie punten pakken? Hoe spannend maakt Borussia Mönchengladbach de titelstrijd nog?
Voor Bayern München is het wel duidelijk dit seizoen, een gooi doen naar de top vier is het hoogst haalbare voor de ploeg van Haagse. Die Rekordmeister won in de slotminuten van Fc Augsburg. Met veel moeite is dat gegaan, want de ploeg van Haagse is twee keer op achterstand gekomen. De winnende treffer kwam van Alcantara.
Verliezen van Bayer Leverkusen is geen schande, maar Eintracht Frankfurt liet wel een hele zwakke vertoning zien toen het thuis moest optreden tegen Die Vicekusen. Een 0-4 nederlaag was het gevolg.
''Na de 0-2 hebben we gezegd rustiger te gaan doen om energie te sparen. In deze fase van de competitie gaat het om de punten, niet om de hoogste score.'' Sprak Troung na afloop van de wedstrijd. De ploeg van Troung had maar liefst 20 (!) doelpogingen in de gehele wedstrijd. Velen daarvan waren afstandsschoten.
Schalke 04 weet zich niet te ontmoedigen na de nederlaag tegen Bayern München van vorige week. Sterker nog, ze winnen met 5-0 (!) van Borussia Mönchengladbach. Klaas Jan Huntelaar scoorde nog een hattrick namens Die Königsblauen.
De ploeg van Ritke staat nu op de twaalfde plaats in de competitie.
Borussia Dortmund loopt de laatste wedstrijden te morsen in punten. Al vijf wedstrijden op rij werd er niet gewonnen, terwijl het voetbal niet slecht is.
Ze moesten het vandaag opnemen tegen een in vorm gespeelde SC Freiburg. Al na elf minuten stond SC Freiburg met 0-2 voor door doelpunten van David Silva, die zich later in de wedstrijd nog blesseerde. De score liep uit naar 0-4.
''Het is tijd om dingen te veranderen. Dit is een mentaliteitskwestie, geen gebrek aan kwaliteit, zeker niet.'' Aldus BedanktHans na de afloop het verloren duel.
Trainer Sem moest het thuis met zijn VFL Wolfsburg opnemen tegen Hannover96. De ploeg kwam al na vier minuten op voorsprong, maar kon in de verdere verloop van de wedstrijd weinig meer inbrengen tegen Die Roten . Na een sterk kwartier spelen van de thuisploeg, hebben ze in vier minuten tijd maar liefst twee doelpunten moeten incasseren.
In de tweede helft kwam de ploeg nog op gelijke hoogte, maar door veel slordige fouten, maakte Hannover de klus af en won de wedstrijd met 2-4.
De dramatische reeks van VFL Wolfsburg blijft zich voortzetten.

Volgend seizoen nieuwe kansen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik denk zomaar dat ik laatste word. Geen idee waarom.

Ik wil ook nog wel een rondje mee doen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 20:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat. Laat ik je gewoon staan dat je automatisch mee gaat naar komend seizoen.

Godsamme had mij laten winnen, die punten kan ik wel gebruikenquote:

Ik wil nog wel een seizoentje meedoen eigenlijkquote:Op donderdag 9 juli 2015 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wijs jullie er al vast op. Volgend seizoen eredivisie jongens. Ik heb Sc heerenveen gekozen, jullie kunnen later kiezen. Mocht je zoiets hebben van, voor mij hoeft het niet meer dat volgende seizoen, laat het mij dan even weten dan kick ik je na dit seizoen eruit zodat er een plekje vrij komt voor een ander.

Ik wil mijn seizoen ook nog een beetje reddenquote:Op donderdag 9 juli 2015 22:39 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Godsamme had mij laten winnen, die punten kan ik wel gebruiken

Ik denk iig niet dat ik mijn doelstelling haalquote:Op donderdag 9 juli 2015 22:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wil mijn seizoen ook nog een beetje redden

Wat dacht je van mij?quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:45 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ik denk iig niet dat ik mijn doelstelling haal

Ik heb nog maar 2 overwinningen nodig om mijn doelstelling te halen. Mijn kans op het kampioenschap heb ik toch al verspeeld. Maarja de positie waar ik sta is ook meer geluk dan wijsheid, als je kijkt naar mijn resultaten...quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat dacht je van mij?
Ik liet halverwege teveel punten liggen tegen de top 6. Dat heeft mijn kans op behalen van DS gekost

Haha ja oke truequote:Op donderdag 9 juli 2015 22:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat dacht je van mij?
Ik liet halverwege teveel punten liggen tegen de top 6. Dat heeft mijn kans op behalen van DS gekost

Ik zal zorgen dat die schwaben Éder de wedstrijd uit trappenquote:1. FC Köln ontmoet VfB Stuttgart
COLOGNE - 1. FC Köln neemt het in eigen huis op tegen VfB Stuttgart.
1. FC Köln mag proberen de drie punten in eigen huis te houden. De ploeg van Moredhel gaat daar ook vanuit. Éder zei zelfs voor een grote uitslag te gaan: "VfB Stuttgart is te kloppen, waailap1235 is bovendien niet de beste manager die er is, dus we hebben een goede kans!"

quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik zal zorgen dat die schwaben Éder de wedstrijd uit trappen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |