Maak eens een picture voor me, plaats ik hem in de OP. Zit op Ipad. Krijg het ff niet voor elkaar.quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:53 schreef opperkleurder het volgende:
Doe ook even een update van de stand.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maak eens een picture voor me, plaats ik hem in de OP. Zit op Ipad. Krijg het ff niet voor elkaar.
Dat team ookquote:Op donderdag 2 juli 2015 12:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De computer van schalke 04 doet een bod van 13 miljoen op mijn keeper Reina
Kom eens naar de motivatie van Köln kijkenquote:Op donderdag 2 juli 2015 12:53 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Dat team ook
Lekker fit en/of gemotiveerd
Ja als je een coach hebt die er geen flikker mee doet.quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:53 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Dat team ook
Lekker fit en/of gemotiveerd
quote:IBE: MIJN MOEDER HUILDE VAN TROTS
Een mooi seizoen is het voor de spelers en supporters van SC Paderborn. De ploeg dat dit seizoen moet strijden voor lijfsbehoud, staat momenteel op een comfortabele dertiende plaats.
In een vermakelijk duel tegen Bayern München wist de thuisploeg te winnen.
Door een doelpunt in de slotfase van de negentienjarige Ibe.
''Mijn moeder was vandaag bij deze wedstrijd aanwezig. Ze wist namelijk dat ik zou spelen.
Nadat ik het doelpunt maakte, rende ik naar haar toe en zag dat ze in tranen was. Van trots natuurlijk! Ik moest het gevoel van me afzetten, want we moesten nog tien minuten verder. Dit is het mooiste doelpunt uit mijn carričre ooit.'' Zo sprak de negentienjarige aanvaller van SC Paderborn.''
quote:WE HEBBEN HET GELUK AFGEDWONGEN
Voor Hannover96 was de wedstrijd tegen SC Freiburg een belangrijk duel. Freiburg, de nummer acht van de competitie, moest een goede slag slaan vandaag om voorlopig af te rekenen met Die Roten.
De wedstrijd verliep erg gelijk aan elkaar en beide ploegen waren gevaarlijk. Na viertien minuten spelen blesseerde Sturrigde, de aanvaller van Hannover, zich en moest vervangen worden. Vlak daarna scoorde Freiburg, maar werd afgekeurd door buitenspel. Of dit terecht was, daar kon je vraagtekens bij zetten.
In de 71e minuut was het dan eindelijk raak: Cheryshev scoorde na een lange droogte en bezorgde zijn ploeg de drie punten.
In een interview met Fok!sport spraken we de winnende trainer van Hannover96.
''Dit hadden we nodig. Als we opnieuw punten hadden verspeeld, dan zou de doelstelling halen nog lastiger gaan worden. Maar we zijn er nog steeds niet. We staan nog steeds met vijf punten achter en hebben vandaag net zo goed kunnen verliezen. We hadden geluk dat zij niet scherp waren, maar goed dat dwing je als ploeg af.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |