Update:quote:Een arrestant is zondagavond overleden nadat hij een dag ervoor in een politieauto onwel was geworden. Bij zijn aanhouding werd door agenten geweld gebruikt. De Rijksrecherche is een onderzoek gestart en ook de familie van Mitch Henriquez vraagt getuigen zich te melden.
,,Met pijn in mijn hart moest ik vandaag afscheid nemen van mijn lieve neefje," schrijft Mary Jacopucci-Wilson op Facebook. Ze hoorde vanmiddag dat haar neef, een 42-jarige Arubaan, tijdens een uitje 'door de politie in elkaar geslagen is'. ,,Ik vind dit niet kunnen. Mensen die deze toetakeling hebben gezien en hebben gefilmd: aub neem contact met ons op."
Het slachtoffer was bij familie op bezoek en bezocht zaterdagavond in het Haagse Zuiderpark het drukke Night at the Park, de betaalde tegenhanger van Parkpop. Rond 21.45uur werd hij gearresteerd omdat hij zou hebben geroepen dat hij een wapen had.
Dat ging niet zonder slag of stoot. Henriquez verzette zich en politiemedewerkers gebruikten geweld om de man onder controle te krijgen. Onderweg naar het bureau werd hij in de politiewagen plotseling onwel. Agenten startten meteen reanimatie, een ambulance bracht hem vervolgens in zeer kritieke toestand naar het ziekenhuis, aldus het OM in een verklaring over het incident.
Op videobeelden is echter te zien dat Henriquez op het terrein van het festival al onwel leek te zijn geworden. De man overleed een dag na zijn arrestatie in het ziekenhuis.
In het onderzoek van de rijksrecherche zal gekeken worden naar de oorzaak van het plotselinge hartfalen en een mogelijk verband met het toegepaste geweld tijdens de arrestatie van de Arubaan. De politie roept op om mensen die de arrestatie hebben gefilmd de beelden in te sturen en getuigen zich te melden.
In een inmiddels opgedoken filmpje is te zien hoe Henriquez op het terrein van Night in the Park al onwel lijkt te zijn geworden.
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)dood-arrestant.dhtml
Rooie reporter :https://twitter.com/rooiereporter - Voor livestreams via periscope.quote:Het is aannemelijk dat de Arubaanse arrestant Mitch Henriquez is overleden aan zuurstofgebrek, dat waarschijnlijk is veroorzaakt door het politieoptreden. Dat zei hoofdofficier Kitty Nooy van het Openbaar Ministerie in Den Haag. Zij geeft een toelichting op de voorlopige bevindingen van het Rijksrecherche-onderzoek naar zijn dood.
De vijf agenten die betrokken waren bij de aanhouding zijn buiten functie gesteld, zei het hoofd van de politie in Den Haag, Paul van Musscher.
Zondag overleed de 42-jarige Mitch Henriquez uit Aruba na zijn arrestatie in het Haagse Zuiderpark. Een dag later dook een video op van de aanhouding, waarbij de man door meerdere agenten in bedwang werd gehouden. Hij was in Nederland op familiebezoek en bezocht het muziekfestival Night at the Park.
Sinds het overlijden van Henriquez is het enkele nachten onrustig geweest in de Schilderswijk.
http://nos.nl/artikel/204(...)r-politiegeweld.html
Ik ben even aan het bijlezen en kom dit tegen. De vrouw was niet verkracht, maar dronken en stemde er mee in.quote:Op maandag 29 juni 2015 12:31 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Ik denk dat er genoeg gekke politieagenten zijn. Niet zo lang geleden was er nog een gebeurtenis in Nederland van twee politieagenten die een vrouw in haar auto hadden verkracht nadat ze haar hadden aangehouden. En waren veroordeeld ook. Niet dat ik denk dat deze politieagenten bewust iemand doodknuppelen, maar ik denk wel dat er fouten gemaakt kunnen worden en dat er genoeg debielen bij de politie werken.
twitter:jsdebeer twitterde op donderdag 02-07-2015 om 02:00:12Groepje rellers probeerde richting MCH-ziekenhuis te gaan, maar dat werd voorkomen. Streep in het zand. #Schilderswijk reageer retweet
Esther gleed van haar stoel af ten tijde van het typen van dit bericht kan ik me zo voorstellen. Man man man.quote:Op maandag 29 juni 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Er zijn meerdere berichten van getuigen die ontkennen dat deze man geroepen zou hebben dat hij een wapen bij zich heeft;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nogmaals waar kan ik lezen dat deze man stijf stond van de drugs?
duh, moet je nagaan als er een keer een marokkaan ter overlijden komt dmv politie optreden, dan breekt de hel los hier.quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:03 schreef Onnoman het volgende:
wat een kneuzen trouwens.. om 2 uur snachts een beetje zitten rellen..
gewoon misbruik maken van de situatie
quote:DEN HAAG -
De Haagse politie handelde zondag niet uit een racistisch motief bij de hardhandige aanhouding in het Zuiderpark van de Arubaan Mitch Henriquez, die daardoor overleed. Dat zegt zijn neef Alex Dijkhoff.
Mitch Henriquez (r.) en zijn neef Alex Dijkhoff. Mitch Henriquez (r.) en zijn neef Alex Dijkhoff.
„Een van de agenten die betrokken was bij de aanhouding was ook Arubaans. Dus als je het mij vraagt, ik denk het niet,” zegt Dijkhoff tegen de NOS.
Rooie Reporter rapporteert rassenrellenquote:Op donderdag 2 juli 2015 02:05 schreef Specularium het volgende:
'Rooie Reporter doet onderzoek na dood arrestant'
Dat soort mensen. Helemaal kicken op de saamhorigheid en de 'reden tot rellen'. Frusties.quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:04 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:jsdebeer twitterde op donderdag 02-07-2015 om 02:00:12Groepje rellers probeerde richting MCH-ziekenhuis te gaan, maar dat werd voorkomen. Streep in het zand. #Schilderswijk reageer retweet
Had iemand al gepost ja.quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:07 schreef Marrije het volgende:
Was deze al geplaatst?
http://www.telegraaf.nl/b(...)_geen_racisme__.html
een stukje:
[..]
https://www.periscope.tv/(...)bn01IWbdNBm2LtkDmT49quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:09 schreef Grunge. het volgende:
Zijn jullie iets live aan het kijken of zo? Linkje gaarne!
F5quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:09 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:
Wordt het net weer spannend, heb je al die kleuren weer
nee, niet echtquote:Op donderdag 2 juli 2015 02:12 schreef Schapendoesj het volgende:
Kan de politie het nog een beetje aan?
likesquote:Op donderdag 2 juli 2015 02:13 schreef Grunge. het volgende:
Wat moeten al die hartjes daar aan de rechterkant?
ik heb het uit gezet, triest gebeurenquote:Op donderdag 2 juli 2015 02:09 schreef Grunge. het volgende:
Zijn jullie iets live aan het kijken of zo? Linkje gaarne!
idd, live reportingquote:Op donderdag 2 juli 2015 02:14 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Dank je. Is nieuw voor me. Wel leuk dit. Of fascinerend, eerder.
Enorm triest. Het is net alsof ik naar een natuurdocumentaire zit te kijken.quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb het uit gezet, triest gebeuren
Rellenquote:Op donderdag 2 juli 2015 02:13 schreef Grunge. het volgende:
Wat moeten al die hartjes daar aan de rechterkant?
garpjasquote:Op donderdag 2 juli 2015 02:19 schreef Droopie het volgende:
Maarre je hebt 2 kazernes in Den Haag en die mariniers liggen nu te slapen terwijl 2 km verderop de boel ontploft..??
Ik zou zeggen mannen trek je uniform aan, marcheren naar de schilderswijk en hard stampen mer je laarzen.
Nee, van de Rabobank.quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:20 schreef Rabieluh het volgende:
Het is schijnbaar de schuld van de ING bank als ik het zo zie op die stream.
Dan moet je eerst de Krijgswet instellen, dat doen ze niet voor een paar rebellerende knulletjes.quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:19 schreef Droopie het volgende:
Maarre je hebt 2 kazernes in Den Haag en die mariniers liggen nu te slapen terwijl 2 km verderop de boel ontploft..??
Ik zou zeggen mannen trek je uniform aan, marcheren naar de schilderswijk en hard stampen mer je laarzen.
Dat was een korte stream,quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:21 schreef YokiKater het volgende:
https://www.periscope.tv/(...)bUXKwE0gzwBVzUbfFpst
Het is niet te warm om te slapen met een gigantische ventilator op je gezicht gericht. Love it.quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:21 schreef Rabieluh het volgende:
Ik weet dat 't warm is om te slapen, maar van rellen ga je ook zweten, als we die rellers ervan overtuigen dat dit lijkt op werken, misschien stoppen ze dan wel.
Ik zit hier met allemaal bevroren flessen en een ventilator erachter.quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:23 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Het is niet te warm om te slapen met een gigantische ventilator op je gezicht gericht. Love it.
Van een potje rellen krijg je tenslotte stevige trekquote:
Vernield, geplunderdquote:Op donderdag 2 juli 2015 02:25 schreef Schapendoesj het volgende:
Wat is er precies in een museum gebeurd?
Met de grond gelijk gemaakt.quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:25 schreef Schapendoesj het volgende:
Wat is er precies in een museum gebeurd?
Die gaan om half vijf nog even eten en dan slapenquote:Op donderdag 2 juli 2015 02:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar om nu een uur op te gaan laden
Dan liggen de mocro's ook wel op bed.
twitter:RedactieD8 twitterde op donderdag 02-07-2015 om 02:26:30Volgens een getuige zou het voertuig wel in brand gestoken zijn. #KarelRoosstraat #DenHaag http://t.co/8Gmw9R4c4R reageer retweet
Achterlijke mensen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:27 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]twitter:RedactieD8 twitterde op donderdag 02-07-2015 om 02:26:30Volgens een getuige zou het voertuig wel in brand gestoken zijn. #KarelRoosstraat #DenHaag http://t.co/8Gmw9R4c4R reageer retweet
Nou nou.quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:27 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]twitter:RedactieD8 twitterde op donderdag 02-07-2015 om 02:26:30Volgens een getuige zou het voertuig wel in brand gestoken zijn. #KarelRoosstraat #DenHaag http://t.co/8Gmw9R4c4R reageer retweet
ja wat anders, spontaneous combustion?quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:27 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:PolDenHaag twitterde op donderdag 02-07-2015 om 02:12:23Bij ongeregeldheden in de #Schilderswijk vanavond hielden agenten tot nu toe 16 relschoppers aan. Politie blijft in wijk aanwezig. ^C reageer retweet
Fylaxpopje is ook nog wakker.quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:31 schreef Fylax het volgende:
Veel te weinig ja. Gewoon allemaal klappen en meenemen. Tuig.
Kunnen ze helaas morgenavond weer meedoen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:32 schreef OpslugtAfMorket het volgende:
16 aangehouden en morgen weer vrij.
Feestje is weer voorbijquote:
Jazeker, dat is zo ongeveer de helft van de maand inderdaad.quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:33 schreef Schapendoesj het volgende:
Wat zou het mooi zijn als ze van al die toeterende automobilisten even hun kenteken noteren en een boete van ¤370,- opsturen. Is zo weer een halve maand uitkeringDat voelen ze wel.
Joh ...twitter:omroepwest twitterde op donderdag 02-07-2015 om 02:32:47Buurtbewoners over rellen Schilderswijk: 'Dit heeft niets te maken met dood Henriquez' http://t.co/Lg0y0YX8Ys #mitch #denhaag reageer retweet
Half opgeladen komt ze ook een eind.quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:34 schreef Grunge. het volgende:
Niet zo pessimistisch. De Rooie is hartstochtelijk aan het opladen.
Hahahahahaha.quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:35 schreef LTVDK het volgende:
Joh ...twitter:omroepwest twitterde op donderdag 02-07-2015 om 02:32:47Buurtbewoners over rellen Schilderswijk: 'Dit heeft niets te maken met dood Henriquez' http://t.co/Lg0y0YX8Ys #mitch #denhaag reageer retweet
Ja, die moeten morgenavond natuurlijk wel weer kunnen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:32 schreef OpslugtAfMorket het volgende:
16 aangehouden en morgen weer vrij.
Gras is groen...quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:35 schreef LTVDK het volgende:
Op krachtstroom mag ik hopen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:34 schreef Grunge. het volgende:
Niet zo pessimistisch. De Rooie is hartstochtelijk aan het opladen.
Jaquote:Op donderdag 2 juli 2015 02:38 schreef Grunge. het volgende:
Mogen er alleen verticale beelden op Periscope?
Moeten ze dan ook een rode band om hun arm?quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:40 schreef Grunge. het volgende:
Sta je dan.
Kan toch veel geiler allemaal. Hugo Boss?
Nee, dat niet. Maar kom op zeg. Dat is toch veel stijlvoller en daadkrachtiger dan dit zwart met een neongele streep.quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moeten ze dan ook een rode band om hun arm?
Mwa, ik vind het zo slecht nog niet, ze zijn zo wel duidelijk herkenbaar, En het straalt ook wel wat uit vind ik.quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:41 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar kom op zeg. Dat is toch veel stijlvoller en daadkrachtiger dan dit zwart met een neongele streep.
twitter:AMentink twitterde op donderdag 02-07-2015 om 02:38:40De groep concentreert zich nu op het Paletplein. Hobbemaplein en omgeving rustig. Net gigantische vuurwerkkn. reageer retweet
twitter:
twitter:AMentink twitterde op donderdag 02-07-2015 om 02:41:42Rennen massaal de Hobbemastraat in. reageer retweet
Het trekt wel steeds meer richting centrum lijkt hetquote:Op donderdag 2 juli 2015 02:43 schreef jcdragon het volgende:
twitter:AMentink twitterde op donderdag 02-07-2015 om 02:38:40De groep concentreert zich nu op het Paletplein. Hobbemaplein en omgeving rustig. Net gigantische vuurwerkkn. reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:twitter:AMentink twitterde op donderdag 02-07-2015 om 02:41:42Rennen massaal de Hobbemastraat in. reageer retweet
Eigenlijk is dat ook wel waar. Ik zit in een provocerende modus, sorry. Blame the beer. Het is inderdaad beter dan die blauwe kleding met hemden in de broek.quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mwa, ik vind het zo slecht nog niet, ze zijn zo wel duidelijk herkenbaar, En het straalt ook wel wat uit vind ik.
twitter:rooiereporter twitterde op donderdag 02-07-2015 om 02:44:48Het is nog steeds onrustig in de Schilderswijk, hoek vaillantlaan - hobbemastraat @omroepwest reageer retweet
Beter doet die kut haar telefoon weer even op streamen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:46 schreef jcdragon het volgende:
twitter:rooiereporter twitterde op donderdag 02-07-2015 om 02:44:48Het is nog steeds onrustig in de Schilderswijk, hoek vaillantlaan - hobbemastraat @omroepwest reageer retweet
Ze is bijna klaar me dunkt. Zelf heb ik als rasautist geen smartphone, maar ze is al bijna een half uur bezig met opladen. She'll be back soon!quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Beter doet die kut haar telefoon weer even op streamen.
Nou, dat was wel een spannende film.quote:
Honden en moslims zijn een goede combinatie als je ze weg wilt drijven, toch?twitter:AMentink twitterde op donderdag 02-07-2015 om 02:52:45Agenten in burger jagen met een wapenstok de relschoppers op, ook honden. reageer retweet
een ladyboner?quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:53 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Het is figuurlijk. Het biertje niet natuurlijk.
Moeilijk te zeggen, hou oud de phone is ed.quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:54 schreef Grunge. het volgende:
Hoe lang kun je filmen op een volle batterij?
Ik stel getrainde vechtvarkens voor!quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:54 schreef Schapendoesj het volgende:
Honden en moslims zijn een goede combinatie als je ze weg wilt drijven, toch?twitter:AMentink twitterde op donderdag 02-07-2015 om 02:52:45Agenten in burger jagen met een wapenstok de relschoppers op, ook honden. reageer retweet
Ja, of ze jagen ook de honden met wapenstokken op...quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:54 schreef Schapendoesj het volgende:
twitter:ADnl twitterde op donderdag 02-07-2015 om 02:56:04Live: ME op de vlucht bij rellen Schilderswijk http://t.co/zeXHhearjL http://t.co/QjhLad7sXj reageer retweet
MEquote:Bij rellen in de Haagse Schilderswijk hebben ME'ers in de nacht van woensdag op donderdag moeten vluchten in busjes. Leden van de oproerpolitie die op de kruising Hobbemastraat/Vaillantlaan in twee linies stonden opgesteld, werden rond 2.30 uur aan twee kanten aangevallen door relschoppers. De tientallen politiemensen werden met stenen bekogeld en moesten zich uit de voeten maken voor de naar schatting honderden relschoppers.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)en-en-brandjes.dhtml
Remember, altijd in een arm of een been.quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:58 schreef Schapendoesj het volgende:
ME zou een vuurwapen moeten en kunnen trekken wanneer ze worden ingesloten en aangevallen, niemand die het hun kwalijk kan nemen wanneer zij gericht schieten wanneer zij worden bestormd.
twitter:jsdebeer twitterde op donderdag 02-07-2015 om 02:59:15Rennen nu pubers onder m'n raam door die 'Allahu Akhbar' roepen terwijl ze voor de ME vluchten. Right... #schilderswijk reageer retweet
okquote:Op donderdag 2 juli 2015 03:00 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:jsdebeer twitterde op donderdag 02-07-2015 om 02:59:15Rennen nu pubers onder m'n raam door die 'Allahu Akhbar' roepen terwijl ze voor de ME vluchten. Right... #schilderswijk reageer retweet
Dat is niet zo makkelijk, daarom wordt er gewoon op de torso gericht.quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:59 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Remember, altijd in een arm of een been.
Waarom is het makkelijker om op een torso te richten?quote:Op donderdag 2 juli 2015 03:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is niet zo makkelijk, daarom wordt er gewoon op de torso gericht.
Het lijkt me het werk van de oproerpolitie om een menigte in bedwang te houden.quote:
Zo ziet Jozias het graagquote:Op donderdag 2 juli 2015 03:00 schreef Houtenbeen het volgende:
Groter oppervlak.quote:Op donderdag 2 juli 2015 03:01 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Waarom is het makkelijker om op een torso te richten?
Goh..quote:Op donderdag 2 juli 2015 03:00 schreef Houtenbeen het volgende:
Als de groep te groot is en dan ook nog eens van 2 kanten komt dan is er niet zoveel meer mogelijk, daarom riep ik al vrij vroeg om die waterkanonnen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 03:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het lijkt me het werk van de oproerpolitie om een menigte in bedwang te houden.
Ja als je ingesloten wordt snap ik dat wel, maar hoe kan het dat ze worden ingesloten? Ze hadden inderdaad gewoon waterkanonnen en eventueel traangas moeten inzettenquote:Op donderdag 2 juli 2015 03:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als de groep te groot is en dan ook nog eens van 2 kanten komt dan is er niet zoveel meer mogelijk, daarom riep ik al vrij vroeg om die waterkanonnen.
twitter:GutterFM twitterde op donderdag 02-07-2015 om 03:05:50@rooiereporter Kom je nog terug met een livestream? of kan ik rustig gaan slapen. reageer retweet
Lekker proactief van jou!quote:Op donderdag 2 juli 2015 03:06 schreef Fokker89 het volgende:
twitter:GutterFM twitterde op donderdag 02-07-2015 om 03:05:50@rooiereporter Kom je nog terug met een livestream? of kan ik rustig gaan slapen. reageer retweet
Koel je wel lekker vanafquote:Op donderdag 2 juli 2015 03:08 schreef Schapendoesj het volgende:
Ben bang dat waterkanonnen alleen maar motiverend werken voor de relschoppers.
Traangas moeten ze gebruikenVraag me eigenlijk af waarom dat niet allang is toegepast.
Nice.quote:Op donderdag 2 juli 2015 03:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het meerendeel zijn wel Mechelse herders ja.
Aldus Willem Wever.quote:Het zijn honden die snel bijten en toch de neiging hebben gehoorzaam te zijn, zodat ze opgeleid kunnen worden tot diensthond, die ingezet kan worden bij het aanhouden van criminelen of het beteugelen van rellen.
Verder is het gewoon traditie en het staat stoer. Een hond van een kleiner ras maakt minder indruk, alhoewel die misschien geschikter is als bijvoorbeeld speurhond. Als drugs of explosievenhond zijn misschien honden van andere rassen (namelijk welke gefokt zijn om via de neus wild op te sporen en sporen te volgen) veel geschikter.
Deze vraag is beantwoord door:
Dr. Matthijs Schilder, faculteit Diergeneeskunde
Gehoorzaam, trouw, goede bouw, goed te trainen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 03:12 schreef Grunge. het volgende:
Waarom eigenlijk? Waarom zijn het meestal herders?
Je zou een goede journaliste zijn.quote:Op donderdag 2 juli 2015 03:12 schreef Grunge. het volgende:
Chiwawa's doen het over het algemeen minder goed.quote:Op donderdag 2 juli 2015 03:12 schreef Grunge. het volgende:
twitter:AhmetErdogan85 twitterde op donderdag 02-07-2015 om 03:10:24#Live vanuit #schilderswijk undercoveragenten met knuppels die waarschijnlijk 'relschoppers' te lijf gaan. #Henriquez http://t.co/mHKecN63Gv reageer retweet
Dank je, moemoe. En ik ben ook journalist, I guess. Maar dan meestal nuchter en niet provocerend.quote:
Heeft timmmmm je al een functie bij de FP aangeboden?quote:Op donderdag 2 juli 2015 03:15 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Dank je, moemoe. En ik ben ook journalist, I guess. Maar dan meestal nuchter en niet provocerend.
Zouden ze ook een vuurwapen bij zich hebben?quote:Op donderdag 2 juli 2015 03:15 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]twitter:AhmetErdogan85 twitterde op donderdag 02-07-2015 om 03:10:24#Live vanuit #schilderswijk undercoveragenten met knuppels die waarschijnlijk 'relschoppers' te lijf gaan. #Henriquez http://t.co/mHKecN63Gv reageer retweet
Nee, maar zou wel leuk zijn!quote:Op donderdag 2 juli 2015 03:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft timmmmm je al een functie bij de FP aangeboden?
Redactie Frontpage iets voor jou?quote:Op donderdag 2 juli 2015 03:15 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Dank je, moemoe. En ik ben ook journalist, I guess. Maar dan meestal nuchter en niet provocerend.
Waarom noemt hij ze 'relschoppers'.quote:Op donderdag 2 juli 2015 03:15 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]twitter:AhmetErdogan85 twitterde op donderdag 02-07-2015 om 03:10:24#Live vanuit #schilderswijk undercoveragenten met knuppels die waarschijnlijk 'relschoppers' te lijf gaan. #Henriquez http://t.co/mHKecN63Gv reageer retweet
Ik hoop zo dat dit niet waar istwitter:karimmirak85 twitterde op donderdag 02-07-2015 om 03:15:52BREAKING: politieagent door demostranten gevangen genomen, afgevoerd naar kebab-tent verderop. Eis vrijlating demonstraten! #schilderswijk reageer retweet
Morgen zien we haar in oranje overalquote:Op donderdag 2 juli 2015 03:16 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben bang dat Anita ook heeft moeten rennen voor haar leven.
Ik heb 't ooit gestudeerd.quote:Op donderdag 2 juli 2015 03:15 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Doenquote:
Dit zou de boel extreem escalerenquote:Op donderdag 2 juli 2015 03:17 schreef LTVDK het volgende:
Ik hoop zo dat dit niet waar istwitter:karimmirak85 twitterde op donderdag 02-07-2015 om 03:15:52BREAKING: politieagent door demostranten gevangen genomen, afgevoerd naar kebab-tent verderop. Eis vrijlating demonstraten! #schilderswijk reageer retweet
Is niet waar, zie ook zijn eerdere tweetsquote:Op donderdag 2 juli 2015 03:17 schreef LTVDK het volgende:
Dat kan nooit.quote:Op donderdag 2 juli 2015 03:17 schreef LTVDK het volgende:
Dat is een troll man.quote:Op donderdag 2 juli 2015 03:17 schreef LTVDK het volgende:
twitter:karimmirak85 twitterde op donderdag 02-07-2015 om 03:01:49Ik ga live tweeten over de #schilderswijk Komen nu 5 gepantserde voertuigen aan en er stapt een lange blonde man uit #pvv reageer retweet
Gelukkig maar ... anders zou het echt een puinhoop wordenquote:Op donderdag 2 juli 2015 03:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is een troll man.twitter:karimmirak85 twitterde op donderdag 02-07-2015 om 03:01:49Ik ga live tweeten over de #schilderswijk Komen nu 5 gepantserde voertuigen aan en er stapt een lange blonde man uit #pvv reageer retweet
twitter:omroepwest twitterde op donderdag 02-07-2015 om 03:18:34Het lijkt erop dat de relschoppers deze nacht nog wel even doorgaan in de Schilderswijk http://t.co/d640YqMCue #mitch #denhaag reageer retweet
Zal wel weer een trollaccount van Fylax zijn.quote:Op donderdag 2 juli 2015 03:17 schreef LTVDK het volgende:
twitter:mokromike twitterde op donderdag 02-07-2015 om 03:23:25Wederom politieman krijgsgevangen gemaakt op Hoefkade. Krijgt nu oranje overall aangetrokken. #schilderswijk reageer retweet
okquote:Op donderdag 2 juli 2015 03:24 schreef Fokker89 het volgende:
twitter:mokromike twitterde op donderdag 02-07-2015 om 03:23:25Wederom politieman krijgsgevangen gemaakt op Hoefkade. Krijgt nu oranje overall aangetrokken. #schilderswijk reageer retweet
twitter:AMentink twitterde op donderdag 02-07-2015 om 03:21:24Hobbemaplein nu. http://t.co/eFMGGIk2so reageer retweet
twitter:AMentink twitterde op donderdag 02-07-2015 om 03:21:24Hobbemaplein nu. http://t.co/eFMGGIk2so reageer retweet
tijd om te gaan slapen dustwitter:jsdebeer twitterde op donderdag 02-07-2015 om 03:24:36"Kankerjoden" is ongeveer even populair als "homoooos". Verder is het nu een stuk stiller. Ergste lijkt voorbij. #schilderswijk reageer retweet
Ik begrijp er niets van. Ze zei: "Tot zo! Tot zo! Tot zo!"quote:Op donderdag 2 juli 2015 03:27 schreef Fokker89 het volgende:
Wel jammer dat die rooie niet even reageert op mijn tweet, maargoed, morgen weer een dag.
Ja, hier ook bedtijd.quote:Op donderdag 2 juli 2015 03:30 schreef YokiKater het volgende:
Ik vind het ook wel weer mooi geweest. Welterusten!
Gingers moet je niet vertrouwen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 03:30 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik begrijp er niets van. Ze zei: "Tot zo! Tot zo! Tot zo!"
Volgens mij is het wel een echte hoor.quote:Op donderdag 2 juli 2015 03:32 schreef Grunge. het volgende:
[..]
I guess. Al is het vast een neppe. Of juist die?
Oké. Jaloers... inclusief sproetjes?quote:Op donderdag 2 juli 2015 03:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel een echte hoor.
Hoop scootertuigtwitter:ashna_dcn twitterde op donderdag 02-07-2015 om 03:32:36@regio15 #Hobbemaplein politie lost schoten tijdens rellen #DenHaag @PolHeemstraat http://t.co/NIzHGtfrnc reageer retweet
Had het de eerste avond al niet.quote:Op donderdag 2 juli 2015 03:36 schreef Rica het volgende:
Dit heeft inmiddels ook weinig meer te maken met de dood van die festivalganger of wel?
Mijn gedachten...ze weten het altijd 'mooi' te draaien.quote:Op donderdag 2 juli 2015 03:36 schreef Rica het volgende:
Dit heeft inmiddels ook weinig meer te maken met de dood van die festivalganger of wel?
twitter:karimmirak85 twitterde op donderdag 02-07-2015 om 03:38:59@karimmirak85 BREAKING: agent komt pand uit rennen, heeft gordijn om zich heen!Rent nu richting waterkanon!! #schilderswijk reageer retweet
En ondertussen gewoon dit filmpje negeren? https://twitter.com/ashna_dcn/status/616419168469057536/video/1quote:
twitter:rooiereporter twitterde op donderdag 02-07-2015 om 03:41:06@GutterFM ik ga nu monteren reageer retweet
Go Karim!twitter:karimmirak85 twitterde op donderdag 02-07-2015 om 03:42:54@Dutch_Fifabruh Live aanwezig op me scooter
#schilderswijk reageer retweet
Ja.quote:Op donderdag 2 juli 2015 03:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon achterlijk
beetje monteren als je kan livestreamen.
Scheelt misschien weer 5 minuten aan constant 'kankerjoden' geroep.quote:Op donderdag 2 juli 2015 03:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon achterlijk
beetje monteren als je kan livestreamen.
twitter:RedactieD8 twitterde op donderdag 02-07-2015 om 03:51:35Het SIGMA-team (Den Haag) is opgeroepen. Zij zullen agenten gaan verzorgen die gewond zijn geraakt bij de rellen in de #Schilderswijk. reageer retweet
WTF...quote:Op donderdag 2 juli 2015 03:52 schreef LTVDK het volgende:
https://www.facebook.com/regio15/videos/997812486926382/
Den Gaza
Sigmateam...quote:Op donderdag 2 juli 2015 03:52 schreef LTVDK het volgende:
twitter:RedactieD8 twitterde op donderdag 02-07-2015 om 03:51:35Het SIGMA-team (Den Haag) is opgeroepen. Zij zullen agenten gaan verzorgen die gewond zijn geraakt bij de rellen in de #Schilderswijk. reageer retweet
Wat een verrijking voor ons land.quote:
twitter:GutterFM twitterde op donderdag 02-07-2015 om 03:47:04@rooiereporter Nou vooruit... Maar het waren mooie beelden. Mag je vaker doen. reageer retweet
twitter:
Topwijf!quote:Op donderdag 2 juli 2015 04:02 schreef Grunge. het volgende:
twitter:GutterFM twitterde op donderdag 02-07-2015 om 03:47:04@rooiereporter Nou vooruit... Maar het waren mooie beelden. Mag je vaker doen. reageer retweet
twitter:
#Allemaalvoormitchquote:Op donderdag 2 juli 2015 04:14 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt hè... wow.quote:
Door het te ontkennen bevestigde je het dusquote:Op donderdag 2 juli 2015 04:19 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Echt hè... wow.
Laatst zei een collega tegen me dat de meeste mensen dom waren, en ik ontkende dat.
Tis net een stille tochtquote:Op donderdag 2 juli 2015 04:23 schreef Grunge. het volgende:
Dit soort plaatjes zeggen eigenlijk wel genoeg.
[ afbeelding ]
Die is gewoon verbrand door de zon, is nog zo voor gewaarschuwd...........quote:
Ok dit gaat weer te verquote:Op donderdag 2 juli 2015 04:34 schreef Impressme het volgende:
[..]
Die is gewoon verbrand door de zon, is nog zo voor gewaarschuwd...........En maar janken als het huidkanker krijgt.
Zie het me boeien.quote:
Veel gedoe om een lastige klant die het loodje gelegd heeft.quote:Op donderdag 2 juli 2015 04:42 schreef DonDruiper het volgende:
Ik weet niet zo goed hoe ik moet beschrijven wat ik hier van vind.
Ja klopt, maar m'n onderbuik speelt ook wat op. En dat wil ik eigenlijk helemaal niet.quote:Op donderdag 2 juli 2015 04:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Veel gedoe om een lastige klant die het loodje gelegd heeft.
Waar gehakt wordt vallen spaanders.
Nee, dat wil ik ook nooit, als linkse Gutmensch.quote:Op donderdag 2 juli 2015 04:44 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ja klopt, maar m'n onderbuik speelt ook wat op. En dat wil ik eigenlijk helemaal niet.
Ik tegenwoordig ook niet meer, vroeger was ik altijd te vinden op plekken waar het rellen was.quote:Op donderdag 2 juli 2015 04:44 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ja klopt, maar m'n onderbuik speelt ook wat op. En dat wil ik eigenlijk helemaal niet.
Ik ben niet uitgesproken links of rechts. Op alle foto's en ik alle filmpjes zie ik vrijwel alleen maar getinte jongens lopen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 04:45 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik ook nooit, als linkse Gutmensch.
Ook een kale hooligan op mijn foto!quote:Op donderdag 2 juli 2015 04:46 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik ben niet uitgesproken links of rechts. Op alle foto's en ik alle filmpjes zie ik vrijwel alleen maar getinte jongens lopen.
En dan gaat die onderbuik weer rommelen.
Het was een Antilliaan.quote:Op donderdag 2 juli 2015 04:46 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik ben niet uitgesproken links of rechts. Op alle foto's en ik alle filmpjes zie ik vrijwel alleen maar getinte jongens lopen.
En dan gaat die onderbuik weer rommelen.
Hoi, het nu belt.quote:Op donderdag 2 juli 2015 04:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik tegenwoordig ook niet meer, vroeger was ik altijd te vinden op plekken waar het rellen was.
Zoals jijquote:Op donderdag 2 juli 2015 04:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het protest is allang overgenomen door prof relschoppers.
Ja, zoals deze uit topic één.quote:Op donderdag 2 juli 2015 04:51 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de meelopers. Die zijn nog dommer.
Heb je een link van deze gebruiker?quote:Op donderdag 2 juli 2015 04:54 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, zoals deze uit topic één.
[ afbeelding ]
Dat zijn de ergsten, DonDruiper!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |