Gefeliciteerd, je bent normaal.quote:Op donderdag 2 juli 2015 00:05 schreef Amarantha het volgende:
Hoofd, armen enz worden allemaal super snel bruin bij mij maar mijn benen blijven spierwit.
I'm dying of laughter over here. Bloody hell, it's focking fantastic.quote:
Ik hoop dat het allemaal meeviel vandaagquote:Op woensdag 1 juli 2015 08:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
natuurlijk niet, maar ja, ik heb de airco aan. die heb ik thuis niet
en jij?
Heb je koekjes?quote:
nep omaquote:
sozquote:
quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2015 00:16 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Listen very carefully, I shall say this only once.
oh ja. sozquote:Op donderdag 2 juli 2015 00:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zal nog eens een zonnebril voor je uitzoeken.
Ja! Je verjaardag gevierd in het zwembad?quote:Op donderdag 2 juli 2015 00:18 schreef Rezania het volgende:
Dus jongens, het is nog steeds bloedheet, help.
soz ik ga al wegquote:Op donderdag 2 juli 2015 00:18 schreef Rezania het volgende:
Dus jongens, het is nog steeds bloedheet, help.
quote:
Nee, hele dag binnen gezeten, maar nu is het even warm als buiten helaas.quote:Op donderdag 2 juli 2015 00:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja! Je verjaardag gevierd in het zwembad?
Die grap had ik al gemaakt.quote:
ik wilde een grapje maken maar doe het toch maar nietquote:
Vertelquote:Op donderdag 2 juli 2015 00:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ik wilde een grapje maken maar doe het toch maar niet
neen is niet echt publiekelijk, ik DM geo wel ffquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2015 00:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
neen is niet echt publiekelijk, ik DM geo wel ff
Populaire jongeman wel die Geoquote:
Ik gebruik hem bijna iedere dag.quote:Op donderdag 2 juli 2015 00:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Populaire jongeman wel die Geo
he has the looksquote:Op donderdag 2 juli 2015 00:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Populaire jongeman wel die Geo
Yepquote:
Neequote:
Ja, laatste keer dat ik hier postte was 200 delen geleden of zo.quote:
Haatquote:
Was toen ook al zoquote:Op donderdag 2 juli 2015 00:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, laatste keer dat ik hier postte was 200 delen geleden of zo.
Up yours.quote:Op donderdag 2 juli 2015 00:23 schreef Lt.Surge het volgende:
Mensen die zeggen van: doe dit!! en dan vraag je om een tip, en dan weten ze niks
plz
quote:
Het was geen aanbod.quote:Op donderdag 2 juli 2015 00:28 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nahw, toch bedankt voor het aanbod.
rektquote:
Oh. Dan toch bedankt voor het geen wat geen aanbod bleek te zijn.quote:
half 1quote:
afgerond welquote:
Wat danquote:Op donderdag 2 juli 2015 00:30 schreef Lt.Surge het volgende:
Wow sommige mensen geven zulke enge tips..
Mishandeling gewoon bijna.
quote:
motte niet zeuren danquote:Op donderdag 2 juli 2015 00:31 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
nee soz ik kan het gewoon niet posten
Je doet vaag.quote:Op donderdag 2 juli 2015 00:31 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
nee soz ik kan het gewoon niet posten
quote:Op donderdag 2 juli 2015 00:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nou nou, ietsje minder mag ook wel.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2015 00:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nou nou, ietsje minder mag ook wel.
Je wou toch tips?quote:
Oh. Ja, sorry, je was tijdelijk ontheven van die functie, ivm je gemenerij de laatste tijd.quote:Op donderdag 2 juli 2015 00:34 schreef LittleBrownie het volgende:
Was toch je persoonlijke adviseur?
Vertel danquote:
Ik ga morgen kattenluikjes installeren in de hitte. De katten willen uiteraard niet mee helpen.quote:
Mooi op tijd wel.quote:Op donderdag 2 juli 2015 00:37 schreef Amarantha het volgende:
Godver, bedenk me net dat er hier morgen iemand langs komt voor mij. Om 9 uur alDamn
Verkopenquote:Op donderdag 2 juli 2015 00:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ga morgen kattenluikjes installeren in de hitte. De katten willen uiteraard niet mee helpen.
Dus ik moet een straf verzinnen, om te laten zien dat ze wat vaker de klauwen uit de mouwen moeten steken.
Ja bedacht me net dat ze langs kwamen dus ik dacht 'oh tussen elf en één' maar nee hoor. Maar aan de andere kant.. kan ik wel rest van de dag mijn ding doen zonder dat de gemeente me lastig komt vallen.quote:
Inderdaad. Bekijk het van de positieve kant.quote:Op donderdag 2 juli 2015 00:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja bedacht me net dat ze langs kwamen dus ik dacht 'oh tussen elf en één' maar nee hoor. Maar aan de andere kant.. kan ik wel rest van de dag mijn ding doen zonder dat de gemeente me lastig komt vallen.
Geen verstand van kattenstraffenquote:
En dit is dan mijn persoonlijk adviseurquote:Op donderdag 2 juli 2015 00:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Geen verstand van kattenstraffen
Geen leuk gesprek dus?quote:Op donderdag 2 juli 2015 00:40 schreef Amarantha het volgende:
Blegh heb geen zin in die mensen. Dat vroeg opstaan vind ik nog tot daar aan toe maar praten met mensen van de gemeente..
sozquote:Op donderdag 2 juli 2015 00:40 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En dit is dan mijn persoonlijk adviseur
Mwah niks ergs maar heb gewoon geen zin in ze haha en weet het antwoord toch wel.quote:
Overwogen om op het balkon te gaan slapen maar het koelt niet echt af.. is nu nog 24 gradenquote:Op donderdag 2 juli 2015 00:38 schreef Amarantha het volgende:
En ben nog niet moe en slapen is sowieso aids met dit weer. Fijn
Waarheid welquote:Op donderdag 2 juli 2015 00:40 schreef Amarantha het volgende:
Katten zijn gewoon fucking lui. En als ze niet lui zijn dan gedragen ze zich als debielen.
ik moet ook niet klagenquote:
quote:
Mijn buren (2 huisgenoten, stelletje) liggen wel nu op het dakterras haha.quote:Op donderdag 2 juli 2015 00:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Overwogen om op het balkon te gaan slapen maar het koelt niet echt af.. is nu nog 24 graden
Ah, op die fiets. Ja, dan ga je al snel er tegenop zienquote:Op donderdag 2 juli 2015 00:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah niks ergs maar heb gewoon geen zin in ze haha en weet het antwoord toch wel.
Best movie EVER.quote:Op donderdag 2 juli 2015 00:41 schreef Geo4kant het volgende:
See no evil hear no evil aangezet.
Surge approves.
'Denkt u nog begeleiding nodig te zijn in 2016?' nee.quote:Op donderdag 2 juli 2015 00:41 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. Ja, dan ga je al snel er tegenop zien
neuken met de kat erbijquote:Op donderdag 2 juli 2015 00:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn buren (2 huisgenoten, stelletje) liggen wel nu op het dakterras haha.
Wat wel leuk is met mijn kat want die rent de hele nacht daar over het dak
quote:
Hahaha.quote:
Niet eens vragen of ze het ook zo warm hebben.quote:Op donderdag 2 juli 2015 00:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
'Denkt u nog begeleiding nodig te zijn in 2016?' nee.
Einde gesprek.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 00:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
'Denkt u nog begeleiding nodig te zijn in 2016?' nee.
Einde gesprek.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 00:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Niet eens vragen of ze het ook zo warm hebben.
Nee, ik ga het niet leuker maken dan nodig isquote:Op donderdag 2 juli 2015 00:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Niet eens vragen of ze het ook zo warm hebben.
Juist wel. It's a beautiful day!quote:Op donderdag 2 juli 2015 00:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, ik ga het niet leuker maken dan nodig is
Onweeeerquote:
Lekker manquote:
hopelijk komt het niet hier. dan maar die warmtequote:Op donderdag 2 juli 2015 00:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Lekker man
Al wordt het wel benauwd snel
Ik smelt langzaam wegquote:Op donderdag 2 juli 2015 00:47 schreef Amarantha het volgende:
Mijn kamer begint eindelijk een beetje koeler te worden
quote:Op donderdag 2 juli 2015 00:47 schreef Geo4kant het volgende:
I don't want no favors from some deaf asshole
quote:Op donderdag 2 juli 2015 00:48 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik ga hem zo ook maar weer starten. ik lach nog steeds om alles
Gemeente. Altijd.quote:Op donderdag 2 juli 2015 00:49 schreef Amarantha het volgende:
Weetje wat ik wel irritant vind? Er staan 'er komt iemand tussen 9:00 en 11:00 langs'. Zul je zien is die gene er pas om 11 uur.
Ik hoop dat ze wel beetje vroeg er zijn, sta ik tenminste niet voor niets vroeg op.quote:
Fingers crossed iddquote:Op donderdag 2 juli 2015 00:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze wel beetje vroeg er zijn, sta ik tenminste niet voor niets vroeg op.
Ben nog maar bij S02E08. Duurt nog wel even voordat ik bij ben met 6 seizoenen van ieder 23 afleveringen van een uurquote:
Aria is leuk. Net als Caleb en Fritz.quote:
Trust me, been there done that. Ik heb het maar even opgegeven, want het was uiteindelijk: PLL, OITNB, SAB, Devious Maids en dan ook nog anime willen kijkenquote:Op donderdag 2 juli 2015 00:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben nog maar bij S02E08. Duurt nog wel even voordat ik bij ben met 6 seizoenen van ieder 23 afleveringen van een uur
Ariaquote:Op donderdag 2 juli 2015 00:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aria is leuk. Net als Caleb en Fritz.
Maar ben bij seizoen 2 dus niks zeggen
Ik ga op den duur vast wel eerst wat anders kijken. Zoveel achter elkaar kijken is mij iets teveel haha.quote:Op donderdag 2 juli 2015 00:53 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Trust me, been there done that. Ik heb het maar even opgegeven, want het was uiteindelijk: PLL, OITNB, SAB, Devious Maids en dan ook nog anime willen kijken
Haha, let me know wanneer je er klaar mee bentquote:Op donderdag 2 juli 2015 00:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga op den duur vast wel eerst wat anders kijken. Zoveel achter elkaar kijken is mij iets teveel haha.
Ik heb S1 gekeken jaquote:Op donderdag 2 juli 2015 00:56 schreef Amarantha het volgende:
Bubbles ken/kijk je Nashville?
Ben volgens mij de enige FOK!ker die het volgt
Nashvillequote:Op donderdag 2 juli 2015 00:56 schreef Amarantha het volgende:
Bubbles ken/kijk je Nashville?
Ben volgens mij de enige FOK!ker die het volgt
Raadsel hoe oud ze isquote:Clare Maree Bowen (born 12 May[1] 1984[2] or 1989)[1] is an Australian actress and singer, best known for her role as Scarlett O'Connor in the ABC musical-drama television series Nashville.
Ik vind Juliette stiekem ook wel leukquote:
Hij speelde ook in General Hospitalquote:Op donderdag 2 juli 2015 01:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind Juliette stiekem ook wel leukMaar haar man is pas leuk
Ben je helemaal bij met Nashville?quote:Op donderdag 2 juli 2015 01:02 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Hij speelde ook in General Hospital
Neequote:Op donderdag 2 juli 2015 01:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben je helemaal bij met Nashville?
Ohquote:Op donderdag 2 juli 2015 01:03 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nee
Denk dat ik opnieuw ga beginnen, ben het verhaal een beetje kwijt geraakt
Oooohquote:Op donderdag 2 juli 2015 01:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OhNou dan hou ik mij wel stil. Wou je namelijk iets vragen.
Nou, ik heb stiekem ook even gekeken wie het was hoorquote:Op donderdag 2 juli 2015 01:06 schreef Amarantha het volgende:
Maar als ik praat over haar man en je weet wie het is dan ben je best ver..?
Ohquote:Op donderdag 2 juli 2015 01:07 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nou, ik heb stiekem ook even gekeken wie het was hoor
Nope, just lookquote:Op donderdag 2 juli 2015 01:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OhHaha.
Verbaasde je vast niet wie je zag staan![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 2 juli 2015 01:18 schreef xBubbles het volgende:
Ja, ik ga maar eens slapen, morgen genoeg te doen! Slaap lekker iedereen
Oh en ama, als je nog tips hebt qua series die ik moet kijken, let me know!
Ergens in november 2013 #neverforgetquote:
quote:
mevrouw browniequote:
Wel prima. Verassend goed geslapenquote:Op donderdag 2 juli 2015 08:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mevrouw brownie
hoe gaat het met u deze ochtend?
mooi zo.quote:Op donderdag 2 juli 2015 08:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wel prima. Verassend goed geslapen
door de warmte?quote:Op donderdag 2 juli 2015 08:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mooi zo.
ik was wel al een half uur voor de wekker wakker
ik denk het.quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2015 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk het.
volgens de thermometer was het wel gewoon 30 graden op mn slaapkamer
buiten was het ook gewoon nog 25 gradenquote:
Twee bezoekjes op één dag? Verwennerij!quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:29 schreef Amarantha het volgende:
Ben benieuwd hoe laat die gemeente lui er zijn. Ik had graag nog even geslapen
Huh?quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:40 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Twee bezoekjes op één dag? Verwennerij!
De gemeente en PostNL! Dat is meer menselijke interactie dan de gemiddelde FOKert in een week heeft.quote:
Oh op die manier haha.quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
De gemeente en PostNL! Dat is meer menselijke interactie dan de gemiddelde FOKert in een week heeft.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Also: Je katten UI is fucking cute.
hier zou je naar de gemeente toe moeten, halfuur in de wachtruimte zitten, dan ben je aan de beurt, krijg je koffie en kan je nog een kwartier wachtenquote:
picsquote:Op donderdag 2 juli 2015 09:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik dacht dat mijn buik rare geluiden maakte, maar het is de kat die vet hard aan het spinnen is
JOHANNESquote:Op donderdag 2 juli 2015 09:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een emotioneel jubileumtopic, daar moet ik gepost hebben.
Mweh nee, het is vet donker hierquote:
De mijne gaat telkens ergens op het dak liggen, raar beest.quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:55 schreef d4v1d het volgende:
mijn kat ligt ergens nokkie door de hitte
Heb d'r wel een bakje water naast gezet
Heey,quote:Op donderdag 2 juli 2015 10:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey Ama
Hoe was dat food festival laatst eigenlijk?
Vergeten te vragen
Neequote:Op donderdag 2 juli 2015 10:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan ik me voorstellen.
Waren er ook broodjes beenham?
Nou ja zegquote:
Ai. Misschien moet je Storm even knuffelen. Alhoewel die het misschien ook wat warm vindt.quote:Op donderdag 2 juli 2015 10:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Blergh, voel me echt helemaal niet lekker door de hitte.
Heel warm. Ligt voor de ventilator op de vloer...quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja zeg
[..]
Ai. Misschien moet je Storm even knuffelen. Alhoewel die het misschien ook wat warm vindt.
drink je wel genoeg?quote:Op donderdag 2 juli 2015 10:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Blergh, voel me echt helemaal niet lekker door de hitte.
Ja... Heb al een ijsje op en een halve liter koffie met melk. Maar komt gewoon omdat ik niet goed tegen hitte kan en dan ook nog slecht slaap.quote:
Mjam. Wel waterijs toch?quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:10 schreef d4v1d het volgende:
oeh, ik heb ook nog ijsjes bedenk ik me nu
nope, drie folders waar van 2 hetzelfdequote:
klaag ze aan.quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
nope, drie folders waar van 2 hetzelfde![]()
Over zonnewering en meubels
Het is Mr. HeaN voor jou.quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:29 schreef d4v1d het volgende:
ik had net wel een puik topic hoor. Jammer dat hean hem sloot
Had op werk Peren, thuis aardbei en nu een calippo colaquote:
Ga naar een meertjequote:Op donderdag 2 juli 2015 12:12 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Wanhopig op MP zoeken naar een zwembad. Indien ik geen reactie/koop vandaag krijg, maar naar de action...
Ga ik ook, maar daar kan ik niet overdag in de zon zitten.quote:
Oei nu weet ik waar je woont. Kom je opzoeken!!quote:
Ga je me stalken :squote:Op donderdag 2 juli 2015 13:20 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Oei nu weet ik waar je woont. Kom je opzoeken!!
Ik aan de Maas, maar het is niet echt handig om daar in te springen.quote:
Niet?quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:03 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik aan de Maas, maar het is niet echt handig om daar in te springen.
Neuh als ik er hier in spring kom ik er pas bij Hoek van Holland uit. Dôd.quote:
Ah, dat stuk van de maas. Nee, niet echt slimquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:06 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Neuh als ik er hier in spring kom ik er pas bij Hoek van Holland uit. Dôd.
We hebben wel genoeg havens en meertjes in de buurt, maar te lui om ernaar toe te gaanquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:08 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah, dat stuk van de maas. Nee, niet echt slim
Raad je wel aan om echt goed en vaak te smeren. In het water merk je de hitte minder.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:14 schreef xBubbles het volgende:
Change of plans: zwemmen ipv bowlen met de klas
Haha. Ik ga je Ruffy'enquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:30 schreef Lt.Surge het volgende:
ik heb mijn pen0r in een bak schepijs gedrukt.
Niksquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Dan zal die nu wel klein zijn
Ik baal wel dat ik geen teiltje heb oid waar ik lekker met mijn voeten in kan
Niets nieuws onder de zonquote:Op donderdag 2 juli 2015 15:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Dan zal die nu wel klein zijn
Ik baal wel dat ik geen teiltje heb oid waar ik lekker met mijn voeten in kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |