Weet je alquote:
Heerlijk, de hele dag in de UB zitten blokken.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:53 schreef xBubbles het volgende:
Heerlijk de hele dag buiten zitten, loving it
Ach gusquote:Op woensdag 1 juli 2015 20:56 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Heerlijk, de hele dag in de UB zitten blokken.
Die zijn altijd wel goed...quote:
Tja. Ik vind hem een beetje mwah mwah. Zo van: Het is goed op veel punten, maar een beetje voorspelbaar en middelmatig qua verhaallijn en afzijkerigheid. Uiteraard niet verkeerd, echter zijn er dan er tegenwoordig wel YouTubers die er minder uitbrengen, maar wel betere.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat zeg je dat toch vol enthousiasme!
Die kwam wel even hard aan in mijn giggle dick.quote:
Ik vond eigenlijk vooral dat stukje van 'Hey, why is this song called bad blood? Because Taylor is on her period.' vooral grappig.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:27 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Tja. Ik vind hem een beetje mwah mwah. Zo van: Het is goed op veel punten, maar een beetje voorspelbaar en middelmatig qua verhaallijn en afzijkerigheid. Uiteraard niet verkeerd, echter zijn er dan er tegenwoordig wel YouTubers die er minder uitbrengen, maar wel betere.
Ja die essentie en link vond ik ook het leukste net als het album naam "red", tja dat was een mooie link.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vond eigenlijk vooral dat stukje van 'Hey, why is this song called bad blood? Because Taylor is on her period.' vooral grappig.
Die van Fancy is pas leuk imo. Heb het pas net ontdekt, dus nu vind ik alles leuk.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:33 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja die essentie en link vond ik ook het leukste net als het album naam "red", tja dat was een mooie link.
ja die channel heeft leuke filmpjes.quote:
Ik vind de shane dawson nog steeds de beste die ik ooit heb gezien... maar dat wil niet zeggen dat het de beste is.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die van Fancy is pas leuk imo. Heb het pas net ontdekt, dus nu vind ik alles leuk.Behalve die nieuwe, die sloeg nergens op.
quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik vind de shane dawson nog steeds de beste die ik ooit heb gezien... maar dat wil niet zeggen dat het de beste is.
Sorry, ik kan er niks aan doen, I was born this way!quote:
Thanks sherlock.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ja die channel heeft leuke filmpjes.
Snap.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sorry, ik kan er niks aan doen, I was born this way!
Terugsturen dan. Scherm van mijn TV is vandaag overleden, is anderhalf jaar oud, gaat gewoon terug hoor.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:45 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Snap.
Ik kom er net achter dat mijn 2 dagen oude laptop een vaste groene pixel heeft...
quote:
Ik heb zelf Joan Rivers langs zien komen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is trouwens ook grappig hoeveel mensen hij van vine in zijn clip gebruikt.
Ah, je XPS 13. Leuke snaps waren datquote:Op woensdag 1 juli 2015 22:45 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Snap.
Ik kom er net achter dat mijn 2 dagen oude laptop een vaste groene pixel heeft...
Meh dan ben ik mijn laptop weer kwijt. Zie het enkel bij een volledig zwart scherm. Eerst even proberen te fixenquote:Op woensdag 1 juli 2015 22:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Terugsturen dan. Scherm van mijn TV is vandaag overleden, is anderhalf jaar oud, gaat gewoon terug hoor.
Wow. Heb ik je op snapchat?quote:
Kan je niet fixen toch? Zou m gewoon terugsturen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:55 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Meh dan ben ik mijn laptop weer kwijt. Zie het enkel bij een volledig zwart scherm. Eerst even proberen te fixen
Denk niet dat je dat kan fixen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:55 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Meh dan ben ik mijn laptop weer kwijt. Zie het enkel bij een volledig zwart scherm. Eerst even proberen te fixen
quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:55 schreef DrNick het volgende:
[..]
Kan je niet fixen toch? Zou m gewoon terugsturen.
Soms is het een stucke pixel.quote:
Het is een nieuwe laptop, die hoort gewoon te werken.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:05 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[..]
Soms is het een stucke pixel.
Nu twijfel ik. Dan zit ik weer weken zonder laptop...
Want dat was echt extreem belangrijke info.quote:
Ik wil de reden weten verdomme!quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Want dat was echt extreem belangrijke info.
Ja, ik laat hem zo iig niet zitten. Morgen even contact opnemen. Kijken of ik onder premium of regular val qua Dell's pixel garantie.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:06 schreef DrNick het volgende:
[..]
Het is een nieuwe laptop, die hoort gewoon te werken.
Super belangrijk. Trouwens wat een homo's hier allemaal stuk voor stuk...quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Want dat was echt extreem belangrijke info.
Vooral Freek ja, zo'n grote homo, bah.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Super belangrijk. Trouwens wat een homo's hier allemaal stuk voor stuk...
Enkel gluren he. Juist ja, dat type. Duidelijk.quote:
Ach ik maak hem wel homo met mijn overgrote zeeën van liefde.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vooral Freek ja, zo'n grote homo, bah.
:squote:Op woensdag 1 juli 2015 23:14 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Enkel gluren he. Juist ja, dat type. Duidelijk.
Try me.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:14 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ach ik maak hem wel homo met mijn overgrote zeeën van liefde.
Je vergelijkt je penis met een zee? Wtf.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:14 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ach ik maak hem wel homo met mijn overgrote zeeën van liefde.
Nick wil wel foto's maken hoor, gewoon lief vragen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:14 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Enkel gluren he. Juist ja, dat type. Duidelijk.
Nee, je hebt gewoon 14 dagen bedenktijd.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja, ik laat hem zo iig niet zitten. Morgen even contact opnemen. Kijken of ik onder premium of regular val qua Dell's pixel garantie.
quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nick wil wel foto's maken hoor, gewoon lief vragen.
quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:18 schreef Lt.Surge het volgende:
Bier en katten! lalalalala! BIER EN KATTEN VAN JE LALALALALALALA
30 cm oke, maar 50? no way.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:22 schreef Rezania het volgende:
Freek doet dat wel, die zou zelfs een salami van 50 cm een halve maand incuberen in z'n anus voor mij.
quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:21 schreef Lt.Surge het volgende:
Tevens LB, mocht je dit lezen: je bent officieel vergeven.
Hij is namelijk gewoon erg groot.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je vergelijkt je penis met een zee? Wtf.
Ik merk het nu. Damn.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nick wil wel foto's maken hoor, gewoon lief vragen.
Denk niet dat Freek dat kan handelen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:28 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hij is namelijk gewoon erg groot.
Dat is leuk, maar dan zit ik nog zonder laptop tot ik de nieuwe krijg.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, je hebt gewoon 14 dagen bedenktijd.
Dus je mag hem zonder reden terugsturen.
Zal vast niet lang duren, zeker omdat ie nieuw is.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:29 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat is leuk, maar dan zit ik nog zonder laptop tot ik de nieuwe krijg.
30cm oke? Wat...quote:
Als hij 30cm kan handelen zit dat wel goed.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denk niet dat Freek dat kan handelen.
Snap ik wel, maar hier ga jeje in de verloop van tijd aan ergeren.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:29 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat is leuk, maar dan zit ik nog zonder laptop tot ik de nieuwe krijg.
Nog?quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:29 schreef DrNick het volgende:
[..]
Niets bijzonders. Ik heb mijn kleren nog aan.
quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het is nog steeds fucking warm
ik fok nu dan ook naakt natuurlijk
quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:09 schreef DrNick het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_hekel_aan_heb_.html
En dit woont dan bij VA in de omgeving
Niks dat is tussen mij en DrNickquote:
Hij wordt custom in elkaar gezet in china...quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:29 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zal vast niet lang duren, zeker omdat ie nieuw is.
A. Tetten.quote:
XPS 13 wordt best vaak verkocht toch? Zullen er ook wel een paar op voorraad hebben.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:30 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hij wordt custom in elkaar gezet in china...
Dat is zuid, onder de rijn telt niet mee, praktisch nijmegenquote:
Cool cool.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:31 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
A. Tetten.
B. Die heeft niet zo veel minpunten lopen verzamelen.
Speltip 12: weet wanneer je moet stoppen.
Ja precies. Morgen even contacteren enzo.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Snap ik wel, maar hier ga jeje in de verloop van tijd aan ergeren.
Maar tis jouw geld natuurlijk.
Hij wacht op mijn snapchatquote:
Ik wel, nu jij nog.quote:
Slim.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:30 schreef DrNick het volgende:
[..]
Doe ze zo wel uit hoor, wanneer ik slapen ga.
Ah, ga je het zo spelen. Wat vind jij van Pax btw?quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:30 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Niks dat is tussen mij en DrNick
Blijkbaar niet. Duurde 3 dagen om geproduceert te worden in China.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:31 schreef DrNick het volgende:
[..]
XPS 13 wordt best vaak verkocht toch? Zullen er ook wel een paar op voorraad hebben.
10/10 jwzquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah, ga je het zo spelen. Wat vind jij van Pax btw?
Pics?quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:30 schreef DrNick het volgende:
[..]
Doe ze zo wel uit hoor, wanneer ik slapen ga.
Weekje voor je m hebt?quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:33 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Duurde 3 dagen om geproduceerd te worden in China.
Ga eens naar de gay sc ofzoquote:
Dat is tussen mij en Pax.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah, ga je het zo spelen. Wat vind jij van Pax btw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Zegt degene die naakt zit te FOK!ken in een SC vol gozers.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga eens naar de gay sc ofzo
quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:34 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat is tussen mij en Pax.Niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
ik dacht dat ik lb zag postenquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zegt degene die naakt zit te FOK!ken in een SC vol gozers.
Vorige duurde 2 weken exact. Dus... Als ik deze over 10 dagen terug stuur (heb hem sinds maandag) dan zit ik maar even zonder..quote:
ga jij eens teurg naar grtd sc dan.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga eens naar de gay sc ofzo
Daarvoor is er licht.quote:
't Is niet andersquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:34 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Vorige duurde 2 weken exact. Dus... Als ik deze over 10 dagen terug stuur (heb hem sinds maandag) dan zit ik maar even zonder..
Ik doe mee hoorquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zegt degene die naakt zit te FOK!ken in een SC vol gozers.
ik zit daar weinig. vooral me te bescheuren in de relatie scquote:
Oh oké.quote:
Als homo... Kun je dit niet posten.quote:
Nick woont in Zeeland hè, moet hij weer de kaarsen aan gaan steken.quote:
Wats dezequote:Op woensdag 1 juli 2015 23:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga niet![]()
Ik heb totaal geen geld voor de trein helaas.
Strugglesquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:35 schreef Amarantha het volgende:
Moet mijn laptop eigenlijk ook nog terug sturen maar ik heb daar geen zin inDan heb ik geen pc meer.
Ook ik heb een X chromosoom hoor.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:36 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Als homo... Kun je dit niet posten.
google penis.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:36 schreef Rezania het volgende:
Wel een beetje jammer, zo'n zwoele nacht, allemaal naakte gozers, geen enkele pic. Slecht hoor. :s :s :s
Wow. Ik ook. Buiten dan.quote:
quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:36 schreef Amarantha het volgende:
Maar Nick ik ga je zeker nog een keer meeten! Net als Surge
Geef ons even het juiste voorbeeld. Ik weet niet eens hoe je eruit ziet volgens mij.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:36 schreef Rezania het volgende:
Wel een beetje jammer, zo'n zwoele nacht, allemaal naakte gozers, geen enkele pic. Slecht hoor. :s :s :s
Staat genoteerd!quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:36 schreef Amarantha het volgende:
Mwah, wel ok an sich. Heb bier en katten, dus ben wel tevreden.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eey, ja wel oké opzich denk ik. Daar?
quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Geef ons even het juiste voorbeeld. Ik weet niet eens hoe je eruit ziet volgens mij.
Ik las "Moet hij de kaarsen er in steken."quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nick woont in Zeeland hè, moet hij weer de kaarsen aan gaan steken.
ik krijg daar nooit naaktfoto's :squote:Op woensdag 1 juli 2015 23:37 schreef Rezania het volgende:
Als we dat allemaal zo gingen doen konden we gelijk net zo goed stoppen met snapchatten en zo.
I know. maar man...quote:
Jij leest wat je wil lezen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik las "Moet hij de kaarsen er in steken."
Geloof me, kom je makkelijk overheenquote:
Ik snapchat nooit nudesquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:37 schreef Rezania het volgende:
Als we dat allemaal zo gingen doen konden we gelijk net zo goed stoppen met snapchatten en zo.
Wat een pro tips.quote:
Ja, maar die heb ik 's nachts niet bij me. Ze slaapt niet op mijn kamer + het is geen knuffel kat. Dus aan de kat heb ik weinig behalve een hoop gemiauw om vis.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:38 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Geloof me, kom je makkelijk overheenik iig wel
en je hebt een kat. Toch?
Is dat een tampon?quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat gewoon in m'n fobo.
paint er 'aan rezzie :$' bij.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet custommade speciaal voor mij. :s
Klopt...quote:
Daar kickt hij op geloof ik.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik las "Moet hij de kaarsen er in steken."
Gewoon op FB gooien idd.quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja, maar die heb ik 's nachts niet bij me. Ze slaapt niet op mijn kamer + het is geen knuffel kat. Dus aan de kat heb ik weinig behalve een hoop gemiauw om vis.
Johannes, toffe gozerquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:38 schreef xBubbles het volgende:
Ik moet Samzz en johannes ook nog meeten...damn, m'n vakantie is volgepland
How about just No?quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daar kickt hij op geloof ik.
[..]
Gewoon op FB gooien idd.
Nee, E. coli.quote:
Heb jij soms een micropenis dat dit zo gevoelig ligt? :s :s :squote:
Ja lach maarquote:
Nog beter.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, E. coli.
[..]
Heb jij soms een micropenis dat dit zo gevoelig ligt? :s :s :s
Niet dat ik weet.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, E. coli.
[..]
Heb jij soms een micropenis dat dit zo gevoelig ligt? :s :s :s
Sorryquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja lach maarMijn kat heeft een heel zeikerig miauwtje. Klinkt als een zeur kitten en dat zal wel altijd zo blijven denk ik.
w0wquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:40 schreef Amarantha het volgende:
Bubbles wil mij niet eens meeten, nu is mijn hartje alweer gebroken.
je kunt niet alles hebben ripquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:40 schreef Amarantha het volgende:
Als je een dagkaart kan fixen wil ik m wel voor je betalen?quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:36 schreef Amarantha het volgende:
Binnen is het leukerquote:
quote:
Als ik er aan denkquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:40 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Sorryhaha, moet je een keer opnemen!
Met kerst wel ja. In Juli thoo... :/quote:
* Lt.Surge gaat elke dag herinneren.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik er aan denkZodra ik blikje tonijn open trek is het sowieso net zo'n alarm wat af gaat haha.
Johannes lijkt me ook tofquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Johannes, toffe gozer
Sam is vast ook lief maar heb haar nog niet gemeet.
Tuurlijk wel, mutsquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:40 schreef Amarantha het volgende:
Romantisch tochquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Met kerst wel ja. In Juli thoo... :/
Je had het nog nooit achter het Rotterdamse station gedaan?quote:
Contrary to popular belief, neen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je had het nog nooit achter het Rotterdamse station gedaan?
Ik kan alleen op marktplaats iets vindenquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:41 schreef DrNick het volgende:
Als je een dagkaart kan fixen wil ik m wel voor je betalen?
ik meet haar elke week, mad? :$quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:43 schreef Rezania het volgende:
Gvd, als er iemand is die ik weer eens broodnodig moet meeten is zij het wel.
Ja, normaal zijn ze er wel via kruidvat/hema/blokker. Maar die acties zijn natuurlijk net weer afgelopenquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan alleen op marktplaats iets vinden
Ja dit is iemand die hem voor 12,50 aanbied, die van de Hema.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:46 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja, normaal zijn ze er wel via kruidvat/hema/blokker. Maar die acties zijn natuurlijk net weer afgelopen
quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan alleen op marktplaats iets vinden
Aight, drop je rekeningnummer maarquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dit is iemand die hem voor 12,50 aanbied, die van de Hema.
Oh dat valt mee! Want ze kostten bij de Hema ¤17,50 volgens mijquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dit is iemand die hem voor 12,50 aanbied, die van de Hema.
Jij en romantischquote:
Kloptquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:48 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Oh dat valt mee! Want ze kostten bij de Hema ¤17,50 volgens mij
Aah je bent een schat!quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:47 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Aight, drop je rekeningnummer maar
Oh, e-ticket. Ik fix m welquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:48 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso dat ik Nick het wel weer ga geven.
Zal wel leuk zijn een dagje weg, dan voel ik mij vast stuk minder ellendig.
Nee, dat zou enkel raar zijn als ik haar zo vaak zou meeten.quote:
Jupquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh tof, hoef ik niet meer te mailen?
Ah neen, dat volk hoef ik niet te kennen.quote:
Alleen klopt hij niet. Heb geen bril, groene ogen, geen sproeten en mijn haar zit totaal anders. Ben wel een nerd.quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ah neen, dat volk hoef ik niet te kennen.
Plebquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ah neen, dat volk hoef ik niet te kennen.
Nietquote:
Okquote:
Of je praat gewoon even normaal Nederlands of Engels.quote:
Soz, neenquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Of je praat gewoon even normaal Nederlands of Engels.
Perfecte definitie.quote:Nonsensical internet slang term for "sorry", used by illiterate morons who for some reason substitute a “z” for “rry”, the latter of which would take an entire quarter of a second to type out.
houden zo.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het wel eng haha, ik ken echt niemand van die meet in het echt.
Soz dat ik gisteren nog even snel over je moeder heen ging voor 50 cent.quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah, thx. Ik vroeg me al af waarom er een rood lijntje onder kwam.
te veel betalenquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Soz dat ik gisteren nog even snel over je moeder heen ging voor 50 cent.
Je kent mijquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het wel eng haha, ik ken echt niemand van die meet in het echt.
De avonturen bij de busterminal waren best spannend andersquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:56 schreef Lt.Surge het volgende:
Nickj0n is best ok als je hem meet, als je door het betasten heen kijkt.
Wat?quote:
Eens. Was elke keer bang dat de politie vragen ging stellen over je bebloede gezicht.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:57 schreef DrNick het volgende:
[..]
De avonturen bij de busterminal waren best spannend anders
Niets mis met een beetje vriendschappelijke mutilatie.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Eens. Was elke keer bang dat de politie vragen ging stellen over je bebloede gezicht.
Hij ging op mijn schoot zitten, toen eindigde een boord chinees op de grond, en ook een keer cola op de bank.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:56 schreef Lt.Surge het volgende:
Nickj0n is best ok als je hem meet, als je door het betasten heen kijkt.
Ja en Hork ook welquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:55 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je kent mij
Niet in het echt maar beetje wel.
quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij ging op mijn schoot zitten, toen eindigde een boord chinees op de grond, en ook een keer cola op de bank.
Zo rollen wij tochquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:58 schreef Amarantha het volgende:
Weetje?
Er zijn best veel mensen die een grote bek hebben over dit forum maar er is geen één forum (en heb er toch op meerdere gezeten) waar ik zo ben geholpen als hier. Zoveel lieve mensen in het echt ontmoet en van meerdere FOK!kers dingen gekregen zonder er om te vragen, echt super lief.
Zo wist ik dat er een FOK!ker (Sardu) naar een feestje ging waar ik ook zou zijn. Ik had van te voren in de SC gezegd dat ik met vrijwel geen wiet en alcohol heen ging. Toen ik daar aan kwam had hij een zak wiet en een fles wodka voor mij meegenomen (voor mij alleen, hij had zijn eigen). En van Bondage heb ik ook meerdere dingen gekregen.
En dat altijd zonder bijbedoelingen
Zeker waarquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:58 schreef DrNick het volgende:
[..]
Niets mis met een beetje vriendschappelijke mutilatie.
It's a trap..quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:58 schreef Amarantha het volgende:
Weetje?
Er zijn best veel mensen die een grote bek hebben over dit forum maar er is geen één forum (en heb er toch op meerdere gezeten) waar ik zo ben geholpen als hier. Zoveel lieve mensen in het echt ontmoet en van meerdere FOK!kers dingen gekregen zonder er om te vragen, echt super lief.
Zo wist ik dat er een FOK!ker (Sardu) naar een feestje ging waar ik ook zou zijn. Ik had van te voren in de SC gezegd dat ik met vrijwel geen wiet en alcohol heen ging. Toen ik daar aan kwam had hij een zak wiet en een fles wodka voor mij meegenomen (voor mij alleen, hij had zijn eigen). En van Bondage heb ik ook meerdere dingen gekregen.
Er zijn genoeg FOK!kers en FOK!sters die gewoon heel erg lief zijn hoor! Ik heb zelf heel veel steun gehad toen ik het moeilijk had, en nu kan ik weer anderen steunen die het moeilijk hebbenquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:58 schreef Amarantha het volgende:
Weetje?
Wanneer kom je weer op m'n schoot zitten? Gaan we nog een bank vies maken. :squote:Op woensdag 1 juli 2015 23:59 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat laatste was de schuld van SiIk tho
quote:Op donderdag 2 juli 2015 00:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wanneer kom je weer op m'n schoot zitten? Gaan we nog een bank vies maken. :s
quote:
FOK!kersquote:Op donderdag 2 juli 2015 00:00 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Er zijn genoeg FOK!kers en FOK!sters die gewoon heel erg lief zijn hoor! Ik heb zelf heel veel steun gehad toen ik het moeilijk had, en nu kan ik weer anderen steunen die het moeilijk hebben
Liefde, liefde, liefde
Samen paarden knuffelen op Bokt toch.quote:Op donderdag 2 juli 2015 00:01 schreef Amarantha het volgende:
Oh en het af en toe eten in Groningen bij lieve Pax, Etsu en Johannes. Ook zo leuk, dat soort dingen gebeuren gewoon niet op meidenfora enz.
Bokt heb ik dan weer niet opgezeten. Wel een hamster en rattenforum. Maar daar schaam ik me ook niet voor, ik hou nou eenmaal van dieren. Verder nog op Elle forum gezeten en op Cosmogirl forum. Allemaal wel vrij lang. Maar nergens zo actief als hier en nergens zoveel mensen ontmoet als hier.quote:Op donderdag 2 juli 2015 00:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Samen paarden knuffelen op Bokt toch.
FOK! is magisch.quote:Op donderdag 2 juli 2015 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bokt heb ik dan weer niet opgezeten. Wel een hamster en rattenforum. Maar daar schaam ik me ook niet voor, ik hou nou eenmaal van dieren. Verder nog op Elle forum gezeten en op Cosmogirl forum. Allemaal wel vrij lang. Maar nergens zo actief als hier en nergens zoveel mensen ontmoet als hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |