Weet je alquote:
Heerlijk, de hele dag in de UB zitten blokken.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:53 schreef xBubbles het volgende:
Heerlijk de hele dag buiten zitten, loving it
Ach gusquote:Op woensdag 1 juli 2015 20:56 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Heerlijk, de hele dag in de UB zitten blokken.
Die zijn altijd wel goed...quote:
Tja. Ik vind hem een beetje mwah mwah. Zo van: Het is goed op veel punten, maar een beetje voorspelbaar en middelmatig qua verhaallijn en afzijkerigheid. Uiteraard niet verkeerd, echter zijn er dan er tegenwoordig wel YouTubers die er minder uitbrengen, maar wel betere.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat zeg je dat toch vol enthousiasme!
Die kwam wel even hard aan in mijn giggle dick.quote:
Ik vond eigenlijk vooral dat stukje van 'Hey, why is this song called bad blood? Because Taylor is on her period.' vooral grappig.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:27 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Tja. Ik vind hem een beetje mwah mwah. Zo van: Het is goed op veel punten, maar een beetje voorspelbaar en middelmatig qua verhaallijn en afzijkerigheid. Uiteraard niet verkeerd, echter zijn er dan er tegenwoordig wel YouTubers die er minder uitbrengen, maar wel betere.
Ja die essentie en link vond ik ook het leukste net als het album naam "red", tja dat was een mooie link.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vond eigenlijk vooral dat stukje van 'Hey, why is this song called bad blood? Because Taylor is on her period.' vooral grappig.
Die van Fancy is pas leuk imo. Heb het pas net ontdekt, dus nu vind ik alles leuk.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:33 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja die essentie en link vond ik ook het leukste net als het album naam "red", tja dat was een mooie link.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |