En vroeger deed je dat op school maar de minister heeft besloten dat jij dat niet meer mag.quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:50 schreef houdjemond het volgende:
Ze roepen je naam, handje geven aan de directeur/conrector/wieerstaan papiertje aanpakken en zuipen.
Echt? Is voor mij een goede 10 jaar geleden maar toen stond er een hele tafel met bier en breezers/smirnoff ice (quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En vroeger deed je dat op school maar de minister heeft besloten dat jij dat niet meer mag.
Je mag niet meer drinken op je 16de hè.quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Echt? Is voor mij een goede 10 jaar geleden maar toen stond er een hele tafel met bier en breezers/smirnoff ice () en het verplichte glaasje champagne met iedereen inclusief toasten en bittergarnituur .. geloof dat 99.9% goed aangeschoten was.
Onder welke steen heb jij gelegen?quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Echt? Is voor mij een goede 10 jaar geleden maar toen stond er een hele tafel met bier en breezers/smirnoff ice () en het verplichte glaasje champagne met iedereen inclusief toasten en bittergarnituur .. geloof dat 99.9% goed aangeschoten was.
Ohja.. sjips..quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je mag niet meer drinken op je 16de hè.
Was 15 en 19 met mijn uitreikingen, en na die tijd nooit meer een stap in een school gezet afgezien van een kerststukje oid van kinderen van vrienden.quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gelegen?
In 2012 nog het nog op mijn school,quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik stond idd ook met een biertje te geinen met ex-lerarenquote:Op woensdag 1 juli 2015 15:50 schreef houdjemond het volgende:
Ze roepen je naam, handje geven aan de directeur/conrector/wieerstaan papiertje aanpakken en zuipen.
Dit, en met bureaustoelen de hele school doorquote:Op woensdag 1 juli 2015 16:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik stond idd ook met een biertje te geinen met ex-leraren
Laat staan met 30 graden he?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:59 schreef Census het volgende:
Kan er niet zo goed tegen als mensen in een spijkerbroek naar zulke gelegenheden gaan, maar ik kan moeilijk gaan eisen dat iedereen een duur pak koopt..
Of huurtquote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:59 schreef Census het volgende:
Kan er niet zo goed tegen als mensen in een spijkerbroek naar zulke gelegenheden gaan, maar ik kan moeilijk gaan eisen dat iedereen een duur pak koopt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |