Weet je hoe moeilijk het is voor een Reptilian om Nederlands te schrijvenquote:Op woensdag 1 juli 2015 18:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
Deze moet ik even bewaren voor het nageslacht
Dementies
quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:56 schreef BarryOSeven het volgende:
Even serieus sta FF in de super. Maar dat ding is nu dus ineens weg
Wtf
Ha ha haquote:Op woensdag 1 juli 2015 18:56 schreef BarryOSeven het volgende:
Even serieus sta FF in de super. Maar dat ding is nu dus ineens weg
Wtf
ik was niet nieuwsgierig genoeg om te vragen. Dus of buurman leest mee of de illuminazi's hebben hem snel weggehaald.quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:58 schreef Tengano het volgende:
Wat zei je buurman toen je vroeg wat dat eigenlijk voor een ding was wat ie op z'n dak heeft staan?
Je bent al vijf uur met dit topic bezig en je bent niet nieuwsgierig dus.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:04 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
ik was niet nieuwsgierig genoeg om te vragen. Dus of buurman leest mee of de illuminazi's hebben hem snel weggehaald.
Niet nieuwsgierig "genoeg"quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:13 schreef Tengano het volgende:
[..]
Je bent al vijf uur met dit topic bezig en je bent niet nieuwsgierig dus.
Topic verlaat.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:29 schreef BarryOSeven het volgende:
Maar nu wordt ik wel heel nieuwsgierig
plofkapquote:Op woensdag 1 juli 2015 14:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
windtegenhoudding weet de officiele naam niet
quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:39 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat krijg je met 31 graden om half 8, eerste uitvalverschijnselen
M'n buurvrouw van 15 jaar geleden heb ik ingereden. Is nu hoer in Nijmegen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:25 schreef HighLander het volgende:
Wat let je om alsnog bij de buurman te informeren?
Desnoods onder het motto "aangetast in je privacy" ?
Natuurlijk heb ik gelijk.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
M'n buurvrouw van 15 jaar geleden heb ik ingereden. Is nu hoer in Nijmegen.
Je hebt gelijk.
Ja normaal zit ie daar z'n spionagewerk te doen maar ja nu is 't wel wat warm dus vandaar.quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:56 schreef DeLepelaar het volgende:
Er ligt een koptelefoon bij zo te zien op het afdakje.
De bol ...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |