Ik zie 2x drenthe er in staan. :Squote:Op woensdag 1 juli 2015 10:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
als het goed is zou jij het zo moeten kunnen zien.
[ afbeelding ]
Je netbeheerder en je provincie.
Dan denk ik dat het postcode systeem niet helemaal klopt waar in gekeken is.
Als jij als netbeheerder enexis hebt in Drenthe dan zou je idd in 4 moeten zitten.quote:Op woensdag 1 juli 2015 10:39 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ik zie 2x drenthe er in staan. :S
Van Enexis lag er een brief destijds tijdens de sleuteloverdracht periode.
Rendo.. geen idee, volgens mij niet eerder gezien hier qua post of busjes die rondrijden etc.
Vastrecht van Oxxioquote:Op donderdag 2 juli 2015 12:26 schreef Luxuria het volgende:
Ik had de vorige week ook iemand van Oxxio aan de deur staan.
Hij kon 150 euro onder mijn huidige prijs zitten op jaarbasis en ik kreeg er zelfs een iphone 6 of ipad bij, ik geloof daar nooit zo in in die verhaaltjes.
Er zit altijd wel een addertje onder het gras.
Misschien is het goedkoper, misschien niet. De prijsverschillen zijn soms flink, maar als je het wilt weten moet je het uitrekenen. Als je er nooit naar kijkt en per definitie weigert iets te veranderen is de kans wel groot dat je te veel betaalt.quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:26 schreef Luxuria het volgende:
Hij kon 150 euro onder mijn huidige prijs zitten op jaarbasis en ik kreeg er zelfs een iphone 6 of ipad bij, ik geloof daar nooit zo in in die verhaaltjes.
Nee hoor want ik zoek voor mezelf ieder jaar de goedkoopste optie uit en daar sluit ik dan een contract af.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:01 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Misschien is het goedkoper, misschien niet. De prijsverschillen zijn soms flink, maar als je het wilt weten moet je het uitrekenen. Als je er nooit naar kijkt en per definitie weigert iets te veranderen is de kans wel groot dat je te veel betaalt.
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:53 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Nee hoor want ik zoek voor mezelf ieder jaar de goedkoopste optie uit en daar sluit ik dan een contract af.
Die cadeautjes zijn alleen leuk als je zodra je de cadeautjes binnen hebt overstapt naar een ander welke de 350,- boete aan Oxxio vergoed, heb je toch maar mooi gratis een iPad. (en een pakket met energiebesparende zooi)quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:26 schreef Luxuria het volgende:
correct me if I'm wrong maar voor consumenten wordt toch maximaal 125 euro per product vergoed? Volgens mij was dit inmiddels binnen de hele energiewereld geregeld.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:38 schreef hottentot het volgende:
[..]
Die cadeautjes zijn alleen leuk als je zodra je de cadeautjes binnen hebt overstapt naar een ander welke de 350,- boete aan Oxxio vergoed, heb je toch maar mooi gratis een iPad. (en een pakket met energiebesparende zooi)
125,- per product boete, (gas en stroom dus 250,-) En voor ontvangen cadeau's maximaal 100,- boete (ook wettelijk vastgelegd) de meeste providers vergoeden tot 250,- boete, maar er zijn er ook die tot 350,- vergoeden. (e-on doet dat nog steeds, maar in elk geval eerder wel)quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
correct me if I'm wrong maar voor consumenten wordt toch maximaal 125 euro per product vergoed? Volgens mij was dit inmiddels binnen de hele energiewereld geregeld.
Dat Oxxio (of welke andere ook) een hogere boete geeft omdat er een cadeau bij wordt gegeven zou niet ter zake doen voor de nieuwe.
oke. Ik dacht dat er ook maximaal 250 vergoed werd. Maar zou idd kunnen dat e-on hier van afwijkt.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:57 schreef hottentot het volgende:
[..]
125,- per product boete, (gas en stroom dus 250,-) En voor ontvangen cadeau's maximaal 100,- boete (ook wettelijk vastgelegd) de meeste providers vergoeden tot 250,- boete, maar er zijn er ook die tot 350,- vergoeden. (e-on doet dat nog steeds, maar in elk geval eerder wel)
Als je dus bijvoorbeeld naar E-on zou willen, dan kun je eerst bij Oxxie een gratis iPad en een incontrol box ontvangen, kost uiteindelijk geen cent.
Daarna zit je wel een tijdje aan de nieuwe vast, want als je weer vroegtijdig opbreekt kunnen ze ook de vergoeding voor de afkoop van je vorig contract terugvorderen, inclusief 125,- per product en eventueel 100,- voor hun cadeautje. Bij elkaar 700,- en dat vergoed niemand.
http://www.eon.nl/thuis/n(...)g-en-annulering.htmlquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke. Ik dacht dat er ook maximaal 250 vergoed werd. Maar zou idd kunnen dat e-on hier van afwijkt.
Er zullen vast wel anderen zijn, maar alleen van E-on weet ik het.quote:Stapt u over naar E.ON, en bent u bang dat uw huidige leverancier een opzegvergoeding in rekening brengt? Maakt u zich hierover geen zorgen. Wij vinden het belangrijk dat u zich welkom voelt bij E.ON, daarom vergoeden wij een eventuele opzegvergoeding tot ¤ 350,-. Dit is het wettelijke maximum bedrag voor consumenten. Er is één uitzondering: als u via een vergelijkingssite naar ons overstapt, vergoeden wij uw boete niet. Meestal ontvangt u dan al een welkomstpremie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |