SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als hij nou moe van mij wordt, en ik ga nog niet weg. Wat is dan de meest logsiche oplossing?quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:44 schreef Toto69 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2015 16:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind jou - en dat bedoel ik echt niet zo kinderachtig of iets dergelijks - echt een leuk aandoenlijk kereltje. Vind jou iets leuks, gemoedelijks en tofs hebben.
Accuzuurquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:45 schreef Makoto het volgende:
[..]
Als hij nou moe van mij wordt, en ik ga nog niet weg. Wat is dan de meest logsiche oplossing?
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:44 schreef Toto69 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Fout, A2 papier.quote:
Dat is ook stom dan, ik ga altijd gewoon vol gas bij jouw moeder.quote:
Janken,quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:51 schreef henrivo het volgende:
Ik ga denk ik maar even naar de mac. Of, zoals de jeugd van de straat tegenwoordig zou zeggen: "Even een big mac klappen"
Matige hamburgerkwaliteit.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:51 schreef henrivo het volgende:
Ik ga denk ik maar even naar de mac. Of, zoals de jeugd van de straat tegenwoordig zou zeggen: "Even een big mac klappen"
Ik ga straks een visje scoren.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:51 schreef henrivo het volgende:
valt best mee onder de airco jaquote:
Waar woon je? Urk?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:51 schreef henrivo het volgende:
de bejaarden vallen al van het balkonquote:
Minder zorgkostenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de bejaarden vallen al van het balkon
Rip WCHquote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de bejaarden vallen al van het balkon
wie is eigenlijk ouder? wch of niels?quote:
Goeie, ik dacht Niels, maar weet het niet zekerquote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie is eigenlijk ouder? wch of niels?
Niels is 42, WCH is 39. gr grquote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Goeie, ik dacht Niels, maar weet het niet zeker
Ik ben 42. WCH is 39.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Goeie, ik dacht Niels, maar weet het niet zeker
Oké, nu weet ik het zeker. Hoewel Toto natuurlijk een excelbestand heeft met feitjes over alle FOK!usersquote:
mooi, verbranden die kut boerenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:25 schreef RockNijntje het volgende:
"Volgens Buienradar wordt het zaterdag om 16.00 uur 42 graden in Eindhoven."
Oh god why. Help.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |