SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Volgens mij eindig jij vanavond echt huilend op de bank als rocket league niet in de PS+ line-up zitquote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:02 schreef Jimbo het volgende:
als het goed is horen we vandaag dus ook welke games we krijgen (uurtje of 5-6)
dan krijgen we dinsdag uiteraard rocket leaguevoor ps+
Net nu hij van Knack is afgestapt komt het in de ps+quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens mij eindig jij vanavond echt huilend op de bank als rocket league niet in de PS+ line-up zit
dat doe ik elke avond alquote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:28 schreef Rossdale het volgende:
Wie weet krijgen we wel rocket league èn Knack!
Dan rent hij naakt met zijn onderbroek op zijn hoofd door de straten
Dat komt goed uit, 5 juli moet ik de hele dag revalideren van Sensation. Dan kan ik mooi wat matige games spelenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
En dan is het 1 juli staan die games er pas 5 juli op ...
Godverdomme, ik ben zo benieuwd naar de nieuwe Life is Strange. Telltale games vind ik steeds minder worden helaas. De engine blijft zo crappy en de daadwerkelijke keuzevrijheid bij bijvoorbeeld GOT is echt zo minimaal tov de eerst TWD. Als je die game opnieuw speelt met andere keuzes kom je er achter dat het eigenlijk geen fuck uit maakt wat je kiestquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:46 schreef Cikx het volgende:
Witcher 3, de Telltale games en Life is Strange.
Klopt, maar ik speel ze toch steeds maar 1 keer, dus die illusie van keuze maakt me wat dat betreft niet héél veel uit. Zou natuurlijk tof zijn als ze dat in de toekomst weten te verbeteren.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Godverdomme, ik ben zo benieuwd naar de nieuwe Life is Strange. Telltale games vind ik steeds minder worden helaas. De engine blijft zo crappy en de daadwerkelijke keuzevrijheid bij bijvoorbeeld GOT is echt zo minimaal tov de eerst TWD. Als je die game opnieuw speelt met andere keuzes kom je er achter dat het eigenlijk geen fuck uit maakt wat je kiest
Ik denk niet dat het Rocket League gaat worden, alleen al omdat die servers dan huilend ten onder gaan. Zou het dan toch Knack gaan worden?quote:
Tot nu de games die ook fysiek verkrijgbaar zijn:quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het Rocket League gaat worden, alleen al omdat die servers dan huilend ten onder gaan. Zou het dan toch Knack gaan worden?
?quote:
Het is gewoon zo Japans en bizar, wat ik heerlijk vind. Krijg je opeens een camera app voor je telefoon bijvoorbeeld en als je daarmee je vrouwelijke companion scanned beginnen dr tieten te bouncen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:11 schreef poker4lifee het volgende:
Tot wanneer kunnen we de huidige ps+ games ook alweer downloaden?
[..]
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |