Als jij ergens anders ter wereld op bent gegroeid heb je andere normen & waarden meegekregen dan hier in Nederland. Dus ja, culturele achtergrond is wel deels bepalend.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat iemands achtergrond diegene bepalend is voor zijn karakter? Dat neigt naar raciaal onderscheid maken op basis van etnische afkomst en dat mijn beste is een tikkeltje racistisch, vind je zelf niet?
Je hoeft niet eens ergens anders te hebben gewoond.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als jij ergens anders ter wereld op bent gegroeid heb je andere normen & waarden meegekregen dan hier in Nederland. Dus ja, culturele achtergrond is wel deels bepalend.
Xa1pt vraagt dan ook waar jouw ouders zijn opgegroeid. Dat is iets heel anders.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als jij ergens anders ter wereld op bent gegroeid heb je andere normen & waarden meegekregen dan hier in Nederland. Dus ja, culturele achtergrond is wel deels bepalend.
Bloedneus gehad misschien? Of denk jij dat ze hem er mee vermoordt hebben. Death by tamponquote:Op maandag 29 juni 2015 22:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe komt die tampon dan in zn neus. Of dat opgezwollen hoofd?
Je trekt echt vreemde conclusies. Er kwam trouwens ook bloed uit de achterkant van zijn hoofd.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:53 schreef eP2e het volgende:
[..]
Bloedneus gehad misschien? Of denk jij dat ze hem er mee vermoordt hebben. Death by tampon
Zo, die hebben snel een vlaggetje gemaakt! Tegen politiegeweld en dat is dan ook meteen voor het gemak racisme.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Staan ze daar nou echt met die AFA vlaggen
Check die moslims!quote:Op maandag 29 juni 2015 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Staan ze daar nou echt met die AFA vlaggen
Normale vraag toch, als iemand een tintje heeft lijkt me dat geen rare vraag. Het is pas sinds de afgelopen 50 jaar ongeveer dat er zich een grotere hoeveelheid gekleurde mensen in Nederland bevindenquote:Op maandag 29 juni 2015 22:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Xa1pt vraagt dan ook waar jouw ouders zijn opgegroeid. Dat is iets heel anders.
Doen we het spelletje nog een keer?quote:
Tja meermaals hoor ik hier t woord moslim. Op de een of andere manier kunnen mensen niet discussiëren zonder dat woord.quote:
Het is ook helemaal geen rare vraag. Gaat nergens over.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Normale vraag toch, als iemand een tintje heeft lijkt me dat geen rare vraag. Het is pas sinds de afgelopen 50 jaar ongeveer dat er zich een grotere hoeveelheid gekleurde mensen in Nederland bevinden
Waar? Tussen die Antillianen?quote:
Die twee zijn Noord Afrikaans idd. De rest durf ik niet te zeggen, ik zie t niet goed op mijn tel.quote:
Wat vreemd daar in de buurt?quote:Op maandag 29 juni 2015 22:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die twee zijn Noord Afrikaans idd. De rest durf ik niet te zeggen, ik zie t niet goed op mijn tel.
Ah, gaan we dat krijgenquote:
Nee had het over dat er 2 noord Afrikanen op beeld waren te zien Henk.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ah, gaan we dat krijgen
Dus omdat je daar in de buurt woont kan je gewoon met z'n allen schreeuwen: KANKERJODEEEEEN
Tis geen Arena he.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ah, gaan we dat krijgen
Dus omdat je daar in de buurt woont kan je gewoon met z'n allen schreeuwen: KANKERJODEEEEEN
Dat de politie geweld heeft gebruik ontkent niemand.. Hij verzette zich tegen zijn arrestatie dus is het niet meer dan normaal dat de politie geweld gebruikt.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je trekt echt vreemde conclusies. Er kwam trouwens ook bloed uit de achterkant van zijn hoofd.
Vreemd in een wijk met 2/3 niet-westerse allochtonenquote:
Dat zal nog moeten blijken inderdaad.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:00 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat de politie geweld heeft gebruik ontkent niemand.. Hij verzette zich tegen zijn arrestatie dus is het niet meer dan normaal dat de politie geweld gebruikt.
Maar of het geweld de oorzaak van zijn dood is dat valt nog maar te bezien.
Precies. Maar hij is wel dood.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:00 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat de politie geweld heeft gebruik ontkent niemand.. Hij verzette zich tegen zijn arrestatie dus is het niet meer dan normaal dat de politie geweld gebruikt.
Waarmee ze natuurlijk de politie bedoelen.quote:
Of het de oorzaak van de dood is valt nog te zien... dat het overdreven is lijkt me uit de filmpjes wel duidelijk.. Buitenproportioneel politiegeweld moet ten alle tijden worden afgekeurd, helemaal gezien het geweldsmonopolie.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:00 schreef madam-april het volgende:
[..]
Sorry, maar wat zijn ze zat dan?quote:Op maandag 29 juni 2015 23:03 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Overigens is/was het misschien wel wachten op de vlam in de pan.. de mensen zijn het gewoonweg zat.
Er zijn al een hele tijd klachten over de Haagse agenten.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sorry, maar wat zijn ze zat dan?
Dit volk grijpt elke dood of situatie aan om te roeptoeteren dat Nederland vol facisten zit. Over de rug van in dit geval een dode man. Triest.
Ja, dat soort volk blijft maar klagen, alles is volgens hun onterecht.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Er zijn al een hele tijd klachten over de Haagse agenten.
Dat is niet waar. Klachten komen ergens vandaan.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, dat soort volk blijft maar klagen, alles is volgens hun onterecht.
Ik moet zeggen dat ik het optreden van de politie op de beelden die ik heb gezien nou niet echt schokkend en buiten proportioneel vond.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:03 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Of het de oorzaak van de dood is valt nog te zien... dat het overdreven is lijkt me uit de filmpjes wel duidelijk.. Buitenproportioneel politiegeweld moet ten alle tijden worden afgekeurd, helemaal gezien het geweldsmonopolie.
Overigens is/was het misschien wel wachten op de vlam in de pan.. de mensen zijn het gewoonweg zat.
Of klachten terecht zijn is een andere vraag.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Klachten komen ergens vandaan.
In het vorig deel werd ook gezegd dat er ook al een reportage is geweest. Weet alleen niet welke.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Of klachten terecht zijn is een andere vraag.
Ik kan niet direct voor hen spreken, maar het lijkt me politiegeweld/disfunctioneren in het algemeen en het feit dat het OM en zelfs de Rechtspraak vaak het handje boven de hoofd van de agenten houdt.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sorry, maar wat zijn ze zat dan?
Dit volk grijpt elke dood of situatie aan om te roeptoeteren dat Nederland vol facisten zit. Over de rug van in dit geval een dode man. Triest.
Ja, omdat die mensen worden opgepakt met een beetje geweld.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Klachten komen ergens vandaan.
Roep maar. Carequote:Op maandag 29 juni 2015 23:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarmee ze natuurlijk de politie bedoelen.
Maar zal ik eens gaan roepen op de camera: KANKERMOSLIMS!!11!11
Moet jij eens zien hoeveel delen een topic in NWS gaat krijgen
Ga toch even fietsen ofzo.
SPOILER: NsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Specularium op 29-06-2015 23:15:21 ]
Ook politie agenten kunnen fouten maken. Het zijn mensen.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, omdat die mensen worden opgepakt met een beetje geweld.
Ik zelf ben nog nooit aangehouden, en heb dan ook geen klachten over de politie, hooguit ik dat eens denk ''kutagent'' als ik een bekeuring heb gehad.
Maargoed, als je al niet wil meewerken aan je arrestatie, dan zal er soms wat hardhandig worden opgetreden, en dat gebeurt daar veel, dus zal je ook meer klachten krijgen. Het is ook wel 1 van de onveiligste steden van NL, en dat is niet voor niets.
Natuurlijk, dat ontken ik ook niet, en zeker in deze zaak niet.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ook politie agenten kunnen fouten maken. Het zijn mensen.
Ja zo bedoelde ik het niet. Het gaat blijkbaar om deze en het bureau aan de hoefkade.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat ontken ik ook niet, en zeker in deze zaak niet.
Maar om nou de hele haagse politie over 1 kam te scheren...
quote:Stop politiegeweld!!
Hoeveel doden moeten nog vallen: Ihsan Gürz, Mitch Henriquez en nog veel meer!
Nu in de Haagse Schilderswijk voor politiebureau Heemstraat met 2000 man!
https://www.facebook.com/(...)5973/?type=2&theater
2000 al...quote:Op maandag 29 juni 2015 23:18 schreef LTVDK het volgende:
Kuzu moet er natuurlijk ook even een graantje van meepikken
[..]
Leuke aan deze foto's is is dat je alleen maar lachende, vrolijke en gekke gezichten ziet.quote:
Ik moest ook wel lachen toen ik die vlag zagquote:Op maandag 29 juni 2015 22:54 schreef eP2e het volgende:
[..]
Zo, die hebben snel een vlaggetje gemaakt! Tegen politiegeweld en dat is dan ook meteen voor het gemak racisme.
De gasten die staan te rellen zijn gok ik niet directe betrokkenen.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Leuke aan deze foto's is is dat je alleen maar lachende, vrolijke en gekke gezichten ziet.
Verwacht je toch niet als je een dag na een dode een demonstratie houdt.
Wat doen ze daar dan?quote:Op maandag 29 juni 2015 23:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De gasten die staan te rellen zijn gok ik niet directe betrokkenen.
Ofwel, gewoon puur rellen om te rellen omdat het kan en het fun is omdat het tegen het gezag is.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Leuke aan deze foto's is is dat je alleen maar lachende, vrolijke en gekke gezichten ziet.
Verwacht je toch niet als je een dag na een dode een demonstratie houdt.
Het zijn wel weer voornamelijk de buurt-Berbers die uit hun holen zijn gekropen.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De gasten die staan te rellen zijn gok ik niet directe betrokkenen.
Dus straks krijgen we er ook nog #freepalestine #fuckdekoning en #zwartepietisracisme bijquote:Op maandag 29 juni 2015 23:21 schreef Mani89 het volgende:
Heeft er al iemand beroepsdemonstrantenbingo?
[ afbeelding ]
Het meest zieke vind ik nog wel dat zo'n sukkel - met z'n zelfverzonnen "waarheden" - een enorme schare volgers heeft. Altijd met de neus vooraan om de boel op de spits te drijven, dat misselijkmakende stuk stront.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:10 schreef Richestorags het volgende:
En Appa doet ook weer zijn intellect schijnen:twitter:thisisAppa twitterde op maandag 29-06-2015 om 22:05:01Dit is hoe de Haagse helden reageren op t onbegrip van t volk.. Men komt verhaal halen, geen klappen! #MitchHenriquez http://t.co/vn6UXgpsSr reageer retweet
Stenen gooien en de politie volkankerenquote:
Ik bedoel maar, dit gaat nergens meer over.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stenen gooien en de politie volkankeren
Ja het begint te slotte wat af te koelen, tijd voor een buurtbarbecue dusquote:
Dit was te verwachten natuurlijk.quote:
Wel een stuk opwindender dan koffie en cake, dat dan weer wel.quote:
De politie moet dusdanig veel geweld gebruiken dat er goed duidelijk is wie de baas is op straat. Niet dit demonstrerende tuig, maar de politie. Stenen gooien richting de politie? Wat mij betreft mogen agenten dan met scherp schieten.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stenen gooien en de politie volkankeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |