TMIquote:
Je woont toch in Belgie?quote:Op maandag 29 juni 2015 22:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik geef wel toe dat ik aan de dikke kant ben. ook al ben ik 6 kilo afgevallen.
Maar de komende dagen zal het ware horror zijn voor mij. Woensdag, Donderdag, vrijdag en zaterdag zal het verschrikkelijk heet zijn. plakkerige t-shirts. boxershorts en onderbroeken die je kan uitwringen van het zweet. alles kapot tussen je balzak en je billen.
Klacht: Horrorzomer komt er aan
Anti klacht: Beter dat dan 14°c en regen
Ik kijk het weerbericht in België. Maar of je nu in BelgiË of Nederland kijkt. het scheelt gemiddeld max 2 gradenquote:Op maandag 29 juni 2015 22:06 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Je woont toch in Belgie?
Kijk je naar het Nederlands weerbericht?
Klopt, en daar heb ik zeker niets op tegen. alleen lastig voor mijquote:Op maandag 29 juni 2015 22:07 schreef Buurpoes het volgende:
Ach, die tien dagen in het jaar dat t lekker warm is....
Zoek een baan/opleidingsplek/winkel met airco. Of ga zwemmen.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Klopt, en daar heb ik zeker niets op tegen. alleen lastig voor mij
Of loop gewoon de hele dag door de supermarkt en dan met name het koelgedeeltequote:Op maandag 29 juni 2015 22:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zoek een baan/opleidingsplek/winkel met airco. Of ga zwemmen.
Heb je ze inmiddels weer teruggevonden?quote:Op maandag 29 juni 2015 22:24 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik verloor laatst 350 kilo, dat was echt fantastisch!
faalquote:Op maandag 29 juni 2015 22:24 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik verloor laatst 350 kilo, dat was echt fantastisch!
Mensen met meer lichaamsvet hebben vaak meer plekken waar er zweet ontstaat door het huid-op-huid contact.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:29 schreef Tengano het volgende:
Ik wist niet dat zware mensen meer last hadden van de warmte. Is dat echt zo?
Het is toch even heet? En jullie verbruiken toch niet meer calorieeren of zijn toch niet actiever; hoe kan dat dan?
Ok thanks. I got the picture.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mensen met meer lichaamsvet hebben vaak meer plekken waar er zweet ontstaat door het huid-op-huid contact.
simpel natuurkunde. een olifant heeft minder huidoppervlakte per kilo dan een muis. Een olifant blijft dus warmer want al die kilo's produceren warmte en er is weinig huid om de warmte af te staan aan de omgeving.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:29 schreef Tengano het volgende:
Ik wist niet dat zware mensen meer last hadden van de warmte. Is dat echt zo?
Het is toch even heet? En jullie verbruiken toch niet meer calorieeren of zijn toch niet actiever; hoe kan dat dan?
Dankjewel voor deze duidelijke en onderbouwde uitleg. Ik waardeer het.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:41 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
simpel natuurkunde. een olifant heeft minder huidoppervlakte per kilo dan een muis. Een olifant blijft dus warmer want al die kilo's produceren warmte en er is weinig huid om de warmte af te staan aan de omgeving.
Een muis verliest juist extreem veel warmte omdat ie zo'n groot oppervlak heeft in vergelijking.
in mindere mate geldt dit ook voor een persoon van 110 kg ivm iemand van 65 kilo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |