ben ik ook niet, maar hij is wel een baas. heb ik altijd al gezegdquote:Op maandag 29 juni 2015 22:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ga niet doen alsof jij ineens fan bent van de serie
wie is je top 3quote:Op maandag 29 juni 2015 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind Arya zeker niet de beste
En nu wachten tot Hermann gaat haten
oh dan snap ik idd waarom Arya je favoriet niet isquote:Op maandag 29 juni 2015 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, weet ik toch niet. Nog nooit Game of Thrones gekeken
Ik ben er pas mee begonnen op aanraden van Hermann, geen spijt van gekregenquote:Op maandag 29 juni 2015 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, weet ik toch niet. Nog nooit Game of Thrones gekeken
Jurassic World is ook leuk.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:47 schreef LompeHork het volgende:
Oké, omdat Hermann het fantastisch vindt ga ik het wel kijken, vanaf zaterdag dan, want vrijdag moet ik eerst Jurassic World in de bios gaan bekijken. Anders is de timeline fucked.
GoT en Breaking Bad zijn de 2 series die ik iedereen zou aanradenquote:Op maandag 29 juni 2015 22:47 schreef LompeHork het volgende:
Oké, omdat Hermann het fantastisch vindt ga ik het wel kijken, vanaf zaterdag dan, want vrijdag moet ik eerst Jurassic World in de bios gaan bekijken. Anders is de timeline fucked.
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:50 schreef BozeHaas het volgende:
godverdomme ik dacht ff dat dit de feedback was
Ik ben benieuwd, weet nog hoe ik als kind het eerste deel in de bios zagquote:Op maandag 29 juni 2015 22:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jurassic World is ook leuk.
Hermann weet wat kwaliteit is
BB heb ik ook niet gekeken, ik ben dan altijd bang dat het te langdradig gaat zijn (vooral in mijn geval, want een serie mag van mij wel 3 seizoenen max hebben, lang zat)quote:Op maandag 29 juni 2015 22:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
GoT en Breaking Bad zijn de 2 series die ik iedereen zou aanraden
ja ging snel naar pagina 1 en kom erachter dat het de SC isquote:Op maandag 29 juni 2015 22:50 schreef deadprez het volgende:
dacht zeker dat er sicke rel was omdat er keiveel gepost wordt
sws k heb je back broquote:Op maandag 29 juni 2015 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
11 uur winkelcentrum Woensel, prez zal er ook zijn
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ja ging snel naar pagina 1 en kom erachter dat het de SC is
Winkelcentrumquote:Op maandag 29 juni 2015 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
11 uur winkelcentrum Woensel, prez zal er ook zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |