Maar je gaat in een camper wonen en werken tegelijk.quote:
een postadres bij die vriend geeft je toch die vrijheid?quote:
Nee, dat doe je niet...quote:
TS zegt duidelijk wat hij wil gaan doen, en dat is illegaal. Op FOK! mogen illegale zaken niet besproken worden, zie de policy.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:17 schreef Hamlapje het volgende:
Het barst hier uiteraard van de politiek correcte mensen.
Hangt van de gemeente en het waterschap af.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:32 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Met 2 of 3 personen maakt geen verschil voor het waterschap. Alles meer dan 1 bewoner is een meerpersoons huishouden.
Wie eist bewijst. Laat eens één waterschap zien waar het anders werkt?quote:Op maandag 29 juni 2015 22:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Hangt van de gemeente en het waterschap af.
quote:
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Op FOK! mogen illegale zaken niet besproken worden, zie de policy.
Alles wat daarna komt, is irrelevant.
Wie zegt dat het me hoog zit? Je vraagt iets en ik antwoord. Dat dat niet het antwoord is dat jij graag wilt horen, is niet mijn fout noch mijn probleem.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:42 schreef _Sherlock_ het volgende:
Als het je allemaal zo hoog zit, dan informeer je toch een moderator en laat je de boel dichtmetselen hier?
Hierbij dan ook het slotje en een kleine opruiming aangezien Fok! hier inderdaad niet het juiste platform voor is.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
TS zegt duidelijk wat hij wil gaan doen, en dat is illegaal. Op FOK! mogen illegale zaken niet besproken worden, zie de policy.
Alles wat daarna komt, is irrelevant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |