Dat ben ik met je eens, maar ik zou dan al geen zin meer hebben om überhaupt nog met die mensen in een topic te zitten. Anderen die er ook zo over denken, maar de discussie niet doodmaken zijn er niet, dus wat doe je er dan nog, vraag ik me dan af.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om het onderwerp, niet om de users an sich. Het onderwerp 'verhoaxing' interesseert me. Als deze users een hoax/false flag-claim doen, dan is het toch niet te veel verwacht dat ze die ook met bewijs/argumentatie kunnen staven en niet al scheldend en schofferend wegrennen? Keer op keer. Dan moet je inderdaad eens gaan kijken wie nu echt het topic frustreert.
Edit: Je weet waar je dit kan aankaarten.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar ik zou dan al geen zin meer hebben om überhaupt nog met die mensen in een topic te zitten. Anderen die er ook zo over denken, maar de discussie niet doodmaken zijn er niet, dus wat doe je er dan nog, vraag ik me dan af.
Het is een loopje waar jullie allemaal in vast zitten. Zien jullie dat niet? OPON JE OGON!!1!![]()
Dan is het toch de taak van de mods om Tingo eens duidelijk te maken dat die hersen-flatulentie van hem zorgwekkend is?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Soms kan het interessant zijn ja, maar volgens Tingo is alles fake. Dan houdt de discussie toch wel op, niet?
Mooi topic is datquote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik heb A-tuinhek dan ook genomineerd voor meest gestoorde user. Die zit al een jaar of 10 in dat loopje.
Hahaha, ik vroeg me al af wie hem genomineerd hadquote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik heb A-tuinhek dan ook genomineerd voor meest gestoorde user. Die zit al een jaar of 10 in dat loopje.
Dat was ik.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha, ik vroeg me al af wie hem genomineerd had.
Terechte nominatie.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ja waarom is het tourhoax-topic dicht?quote:
Ik blijf hier nieuwsgierig naar.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:30 schreef Copycat het volgende:
En wat als de usual suspects keer op keer niet verder komen dan 'ik vind het raar', 'ik discussieer niet met mensen die aan hun beeldbuis geklonken de MSM volgen!', 'negeer ze maar, want zij snappen het toch niet.' ?
Wat blijft er dan nog aan discussiemateriaal over in een topic waarvan het bestaansrecht in de vorm van concreet bewijs dan wel aanwijzingen voor een false flag of hoax al zo flinterdun is?
Of is het in BNW voortaan echt voldoende om vanuit je bange onderbuik te redeneren, zonder enig bewijs, al is het maar een zweem van?
quote:
Was niet direct aan jou gericht CC maar jogy verwoord het hier prima.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Als er dan nog steeds niets meer uitkomt dan 'ik vind het raar' kan het topic altijd nog dicht. Het was voorwaardelijk open. En het gaat ook voorwaardelijk weer open.
Wat is zo ongeveer de tijd die zo'n topic gegeven wordt voor er een slotje op komt?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
[..]
Was niet direct aan jou gericht CC maar jogy verwoord het hier prima.
Maar! Maar! Daar blijft het toch niet bij? Claim jij ...quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:18 schreef Blaadjes het volgende:
Ik zie Tingo wel op dingen ingaan alleen bevalt het antwoord jullie niet. Dat is wel een groot verschil.
Neemt niet weg dat als het blijft bij "ik vind het raar" het topic alsnog dicht gaat.
Confuus!quote:Ik zie Tingo wel op dingen ingaan alleen bevalt het antwoord jullie niet. Dat is wel een groot verschil.
Het antwoord bevalt me idd niet. Want het blijft vooral bij een opmerking/stelling zoals die 2 voorbeelden die ik gaf. Niet waarom dat zou duiden op een hoax/false-flag.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:18 schreef Blaadjes het volgende:
Ik zie Tingo wel op dingen ingaan alleen bevalt het antwoord jullie niet. Dat is wel een groot verschil.
Er wordt steeds discussie geroepen maar ik krijg een beetje het idee dat dat in zou moeten houden: Wat ik zeg is waar en als je dat niet wil geloven dan is het geen discussie.
Beetje het verwijt wat naar de anderen gemaakt wordt.
Neemt niet weg dat als het blijft bij "ik vind het raar" het topic alsnog dicht gaat.
Dat is idd het verwijt wat ik naar die users heb. Want als wij niet geloven wat zij zeggen gáán ze niet in discussie en wordt je weggezet als troll of hater.quote:Wat ik zeg is waar en als je dat niet wil geloven dan is het geen discussie.
Volgens de officiele verhaal waren er honderden mensen aanwezig.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat is zo ongeveer de tijd die zo'n topic gegeven wordt voor er een slotje op komt?
Ik bedoel, heb echt geprobeerd om normaal de discussie aan te gaan, maar werd of genegeerd of weggewuifd met 'ik vind het er niet schokkend en ranzig genoeg uitzien' of 'de stoelen en tafels in het restaurant staan allemaal recht'.
Nou, dan breekt m'n klomp hoor, dan valt er geen discussie te voeren en blijft het neerkomen op puur de mening van de persoon die het raar vindt.
Dit is toch precies waar jogy naar verwijst. En nu is het voorwaardelijk open zijn veranderd naar een voorwaardelijk slotje. Terwijl we allemaal weten dat zodra het topic weer open is het van voor af aan begint.
My 2 cents
Aannames.quote:Op zondag 5 juli 2015 13:30 schreef Tingo het volgende:
[..]
Volgens de officiele verhaal waren er honderden mensen aanwezig.
Volgens MSM bronnen is 't rond eten tijd (12uur) gebeuren.Was er niemand aan 't eten?
Of is iedereen snel weggerennen maar rustig genoeg om de tijd om hun stoelen netjes bij de tafels te zetten? Voor sommige is dit soort dingen onbelangrijk - ik vind 't vreemd. Ik heb m'n vragen over de officiele verhaal. Ik snap niet waarom mensen zo boos over zijn.
Ik heb nog steeds niks overtuigend gezien.
Daar ga je weer. Jij vindt het vreemd, en hebt vragen. Natuurlijk ben je vrij om die vragen te stellen, maar sta dan ook open voor wat andere mensen erover te zeggen hebben.quote:Voor sommige is dit soort dingen onbelangrijk - ik vind 't vreemd. Ik heb m'n vragen over de officiele verhaal.
Ik sta helemaal open voor andere mensen z'n meningen.quote:Op zondag 5 juli 2015 13:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Aannames.
Jij gaat er vanuit dat dat het restaurant vol zat, het was immers etenstijd. Dat zegt niks op zo'n vakantiebestemming.
Heb je gezien hoe groot dat complex is? Kunnen makkelijk honderden mensen aanwezig zijn zonder dat er ook maar iemand in het restaurant hoeft te zitten.
Verder is dit FB, ga dan ook in op de relevante dingen uit m'n posts, en richt je eens niet op 1 zinnetje. Tunnelvisie much?
[..]
Daar ga je weer. Jij vindt het vreemd, en hebt vragen. Natuurlijk ben je vrij om die vragen te stellen, maar sta dan ook open voor wat andere mensen erover te zeggen hebben.
Bye
quote:Op zondag 5 juli 2015 15:01 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik sta helemaal open voor andere mensen z'n meningen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |