abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154063393
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 17:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het gaat dan ook om het onderwerp, niet om de users an sich. Het onderwerp 'verhoaxing' interesseert me. Als deze users een hoax/false flag-claim doen, dan is het toch niet te veel verwacht dat ze die ook met bewijs/argumentatie kunnen staven en niet al scheldend en schofferend wegrennen? Keer op keer. Dan moet je inderdaad eens gaan kijken wie nu echt het topic frustreert.
Dat ben ik met je eens, maar ik zou dan al geen zin meer hebben om überhaupt nog met die mensen in een topic te zitten. Anderen die er ook zo over denken, maar de discussie niet doodmaken zijn er niet, dus wat doe je er dan nog, vraag ik me dan af.

Het is een loopje waar jullie allemaal in vast zitten. Zien jullie dat niet? OPON JE OGON!!1! :+

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2015 17:15:47 ]
pi_154063630
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 17:15 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens, maar ik zou dan al geen zin meer hebben om überhaupt nog met die mensen in een topic te zitten. Anderen die er ook zo over denken, maar de discussie niet doodmaken zijn er niet, dus wat doe je er dan nog, vraag ik me dan af.

Het is een loopje waar jullie allemaal in vast zitten. Zien jullie dat niet? OPON JE OGON!!1! :+
Edit: Je weet waar je dit kan aankaarten.

[ Bericht 6% gewijzigd door Blaadjes op 04-07-2015 20:26:13 ]
  zaterdag 4 juli 2015 @ 17:26:27 #78
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154063741
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 17:06 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Soms kan het interessant zijn ja, maar volgens Tingo is alles fake. Dan houdt de discussie toch wel op, niet?
Dan is het toch de taak van de mods om Tingo eens duidelijk te maken dat die hersen-flatulentie van hem zorgwekkend is?

Man, geef hem een apart-subforum waar alléén hij dingen kan posten. Soort van containment ofzo.
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_154063745
Ik heb A-tuinhek dan ook genomineerd voor meest gestoorde user. Die zit al een jaar of 10 in dat loopje. 8-)
  zaterdag 4 juli 2015 @ 17:26:44 #80
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154063751
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 17:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik heb A-tuinhek dan ook genomineerd voor meest gestoorde user. Die zit al een jaar of 10 in dat loopje. 8-)
Mooi topic is dat :D

/slowchat
pi_154063791
quote:
Hahaha, ik vroeg me al af wie hem genomineerd had :D.
pi_154064341
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 17:28 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hahaha, ik vroeg me al af wie hem genomineerd had :D.
Dat was ik. 8-)
  zaterdag 4 juli 2015 @ 17:58:19 #83
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_154064581
quote:
Terechte nominatie.
  zaterdag 4 juli 2015 @ 18:28:33 #84
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154065212
Hoaxery is op zich ook wel een interessant onderwerp volgens mij. Niet de Hoax events zelf maar de achterliggende gedachte erachter. Hier op bnw komt het niet echt uit de verf omdat bijna alle Hoax fora puur vanuit het standpunt opereert dat iedereen mee doet met het analyseren van de Hoax en geen vraag of het een hoax is. Die topics werken hier niet omdat die regel er niet is en niet gaat komen.

Dus misschien is het tijd om een topic te maken over de achterliggende gedachte van het opzetten en uitvoeren van een hoax. Dat lijkt me in ieder geval een stuk meer kans hebben tot enig succes dan een event topic waar van te voren al uitgegaan wordt van een hoax.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_154065852
Waarom is mijn topic dicht?
  zaterdag 4 juli 2015 @ 19:07:42 #86
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_154066106
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 18:56 schreef Scrummie het volgende:
Waarom is mijn topic dicht?
Ja waarom is het tourhoax-topic dicht?
Ik wilde net bewijzen gaan posten.
Qua huisdieren en Fokkers heb ik alleen de schildpadden van Domnivoor en de hond van @:mascara-klodder irl gezien (Koen66)
pi_154066894
Vanwege de achterliggende gedachte.
Weet je zelf ook want je hebt zelf verzonnen dit zo te doen.

En daar laten we het bij.
Ich hock in meinem Bonker
  zaterdag 4 juli 2015 @ 19:51:58 #88
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154067170
quote:
5s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 16:30 schreef Copycat het volgende:

En wat als de usual suspects keer op keer niet verder komen dan 'ik vind het raar', 'ik discussieer niet met mensen die aan hun beeldbuis geklonken de MSM volgen!', 'negeer ze maar, want zij snappen het toch niet.' ?

Wat blijft er dan nog aan discussiemateriaal over in een topic waarvan het bestaansrecht in de vorm van concreet bewijs dan wel aanwijzingen voor een false flag of hoax al zo flinterdun is?

Of is het in BNW voortaan echt voldoende om vanuit je bange onderbuik te redeneren, zonder enig bewijs, al is het maar een zweem van?
Ik blijf hier nieuwsgierig naar.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_154069067
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 19:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik blijf hier nieuwsgierig naar.
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 16:51 schreef jogy het volgende:

[..]

Als er dan nog steeds niets meer uitkomt dan 'ik vind het raar' kan het topic altijd nog dicht. Het was voorwaardelijk open. En het gaat ook voorwaardelijk weer open.
Was niet direct aan jou gericht CC maar jogy verwoord het hier prima.
  zaterdag 4 juli 2015 @ 21:09:26 #90
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154069267
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 21:01 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

[..]

Was niet direct aan jou gericht CC maar jogy verwoord het hier prima.
Wat is zo ongeveer de tijd die zo'n topic gegeven wordt voor er een slotje op komt?

Ik bedoel, heb echt geprobeerd om normaal de discussie aan te gaan, maar werd of genegeerd of weggewuifd met 'ik vind het er niet schokkend en ranzig genoeg uitzien' of 'de stoelen en tafels in het restaurant staan allemaal recht'.

Nou, dan breekt m'n klomp hoor, dan valt er geen discussie te voeren en blijft het neerkomen op puur de mening van de persoon die het raar vindt.

Dit is toch precies waar jogy naar verwijst. En nu is het voorwaardelijk open zijn veranderd naar een voorwaardelijk slotje. Terwijl we allemaal weten dat zodra het topic weer open is het van voor af aan begint.

My 2 cents :Y)
  zaterdag 4 juli 2015 @ 21:11:22 #91
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154069324
Niet echt een concreet antwoord, aangezien er al sinds het begin van dat topic niet verder wordt gegaan dan een 'Ik vind het raar'-kretologie. Vandaar dat ik het ook niet als antwoord op mijn vraag zag. Of zie.

Want nog steeds is de vraag wat er overblijft aan discussiemateriaal als TS die een hoax/false flag aanvoert, verder nergens op in wenst te of kan gaan.
pi_154069541
Ik zie Tingo wel op dingen ingaan alleen bevalt het antwoord jullie niet. Dat is wel een groot verschil.
Er wordt steeds discussie geroepen maar ik krijg een beetje het idee dat dat in zou moeten houden: Wat ik zeg is waar en als je dat niet wil geloven dan is het geen discussie.
Beetje het verwijt wat naar de anderen gemaakt wordt.

Neemt niet weg dat als het blijft bij "ik vind het raar" het topic alsnog dicht gaat.
  zaterdag 4 juli 2015 @ 21:21:38 #93
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154069628
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 21:18 schreef Blaadjes het volgende:
Ik zie Tingo wel op dingen ingaan alleen bevalt het antwoord jullie niet. Dat is wel een groot verschil.

Neemt niet weg dat als het blijft bij "ik vind het raar" het topic alsnog dicht gaat.
Maar! Maar! Daar blijft het toch niet bij? Claim jij ...

quote:
Confuus!
  zaterdag 4 juli 2015 @ 21:32:42 #94
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154069971
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 21:18 schreef Blaadjes het volgende:
Er wordt steeds discussie geroepen maar ik krijg een beetje het idee dat dat in zou moeten houden: Wat ik zeg is waar en als je dat niet wil geloven dan is het geen discussie.
Beetje het verwijt wat naar de anderen gemaakt wordt.

Het antwoord bevalt me idd niet. Want het blijft vooral bij een opmerking/stelling zoals die 2 voorbeelden die ik gaf. Niet waarom dat zou duiden op een hoax/false-flag.

Nogmaals, ik gaf in het topic ook al aan open te staan voor een false-flag. Niet voor hoaxery. Alsnog word ik weggezet als iemand die bij voorbaat al roept dat zij onzin verkondigen. Dat wordt érg snel geroepen als je het niet direct met ze eens bent.
quote:
Wat ik zeg is waar en als je dat niet wil geloven dan is het geen discussie.
Dat is idd het verwijt wat ik naar die users heb. Want als wij niet geloven wat zij zeggen gáán ze niet in discussie en wordt je weggezet als troll of hater.

BNW is altijd een forum geweest waar je felle discussies kon verwachten. Op het scherpst van de snede met goede argumenten en véél informatie.
Dat ontbreekt bij hun volledig ;(
pi_154070070
Nee dat claim ik niet. Ik claim dat hij wel op jullie posts ingaat.
Tevens claim ik dat als zijn eigen input in het topic (dus niet de reacties op bijv een filmpje wat jullie posten) niet toeneemt het topic alsnog dichtgaat.
pi_154082711
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 21:09 schreef Divje het volgende:

[..]

Wat is zo ongeveer de tijd die zo'n topic gegeven wordt voor er een slotje op komt?

Ik bedoel, heb echt geprobeerd om normaal de discussie aan te gaan, maar werd of genegeerd of weggewuifd met 'ik vind het er niet schokkend en ranzig genoeg uitzien' of 'de stoelen en tafels in het restaurant staan allemaal recht'.

Nou, dan breekt m'n klomp hoor, dan valt er geen discussie te voeren en blijft het neerkomen op puur de mening van de persoon die het raar vindt.

Dit is toch precies waar jogy naar verwijst. En nu is het voorwaardelijk open zijn veranderd naar een voorwaardelijk slotje. Terwijl we allemaal weten dat zodra het topic weer open is het van voor af aan begint.

My 2 cents :Y)
Volgens de officiele verhaal waren er honderden mensen aanwezig.
Volgens MSM bronnen is 't rond eten tijd (12uur) gebeuren.Was er niemand aan 't eten?
Of is iedereen snel weggerennen maar rustig genoeg om de tijd om hun stoelen netjes bij de tafels te zetten? Voor sommige is dit soort dingen onbelangrijk - ik vind 't vreemd. Ik heb m'n vragen over de officiele verhaal. Ik snap niet waarom mensen zo boos over zijn.
Ik heb nog steeds niks overtuigend gezien.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 5 juli 2015 @ 13:42:41 #97
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154083041
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 13:30 schreef Tingo het volgende:

[..]

Volgens de officiele verhaal waren er honderden mensen aanwezig.
Volgens MSM bronnen is 't rond eten tijd (12uur) gebeuren.Was er niemand aan 't eten?
Of is iedereen snel weggerennen maar rustig genoeg om de tijd om hun stoelen netjes bij de tafels te zetten? Voor sommige is dit soort dingen onbelangrijk - ik vind 't vreemd. Ik heb m'n vragen over de officiele verhaal. Ik snap niet waarom mensen zo boos over zijn.
Ik heb nog steeds niks overtuigend gezien.
Aannames.
Jij gaat er vanuit dat dat het restaurant vol zat, het was immers etenstijd. Dat zegt niks op zo'n vakantiebestemming.
Heb je gezien hoe groot dat complex is? Kunnen makkelijk honderden mensen aanwezig zijn zonder dat er ook maar iemand in het restaurant hoeft te zitten.
Verder is dit FB, ga dan ook in op de relevante dingen uit m'n posts, en richt je eens niet op 1 zinnetje. Tunnelvisie much? :)

quote:
Voor sommige is dit soort dingen onbelangrijk - ik vind 't vreemd. Ik heb m'n vragen over de officiele verhaal.
Daar ga je weer. Jij vindt het vreemd, en hebt vragen. Natuurlijk ben je vrij om die vragen te stellen, maar sta dan ook open voor wat andere mensen erover te zeggen hebben.

Bye :W
pi_154085584
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 13:42 schreef Divje het volgende:

[..]

Aannames.
Jij gaat er vanuit dat dat het restaurant vol zat, het was immers etenstijd. Dat zegt niks op zo'n vakantiebestemming.
Heb je gezien hoe groot dat complex is? Kunnen makkelijk honderden mensen aanwezig zijn zonder dat er ook maar iemand in het restaurant hoeft te zitten.
Verder is dit FB, ga dan ook in op de relevante dingen uit m'n posts, en richt je eens niet op 1 zinnetje. Tunnelvisie much? :)

[..]

Daar ga je weer. Jij vindt het vreemd, en hebt vragen. Natuurlijk ben je vrij om die vragen te stellen, maar sta dan ook open voor wat andere mensen erover te zeggen hebben.

Bye :W
Ik sta helemaal open voor andere mensen z'n meningen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 5 juli 2015 @ 15:06:02 #99
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154085752
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 15:01 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik sta helemaal open voor andere mensen z'n meningen.
_O- die van cad ja.
Maar als ze je tegenspreken. Dan zijn het dommies die in een TV-wereld leven, en dus niet serieus te nemen zijn, toch?
  Moderator zondag 5 juli 2015 @ 15:15:00 #100
249559 crew  Lavenderr
pi_154086224
[quote]0s.gif Op zondag 5 juli 2015 15:01 schreef Tingo het volgende:

[..]

En weer dat schijnheilige gedoe. Bah.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')