wtf man ik dacht dat ik een van je helden wasquote:Op maandag 29 juni 2015 21:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]users een beetje voorliegen om ze op het slechte pad te krijgen. 384972389 notes gemacht.
quote:Op maandag 29 juni 2015 21:11 schreef BlueMage het volgende:
driedubbele spoiler graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was nog één van hun eerste shows ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo jammer weer. Gaat je imago.
Kort pittig kapselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
Laat Der Mann is met rust.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]users een beetje voorliegen om ze op het slechte pad te krijgen. 384972389 notes gemacht.
Ja sowieso, maar je moet natuurlijk niet de boel gaan verneuken.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wtf man ik dacht dat ik een van je helden was
als blijkt dat kleine piemels gewoon gepost mogen worden dan hoeft WCH zijn pics niet meer via DM te sturenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 juni 2015 21:13 schreef BlueMage het volgende:
Dit is L_H in z'n vrije tijd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
HET IS EENS GODVERDOMMEquote:
godkkquote:Op maandag 29 juni 2015 21:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als blijkt dat kleine piemels gewoon gepost mogen worden dan hoeft WCH zijn pics niet meer via DM te sturen
quote:Op maandag 29 juni 2015 21:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als blijkt dat kleine piemels gewoon gepost mogen worden dan hoeft WCH zijn pics niet meer via DM te sturen
ik verneuk nooit iets, ik ben een goede jongen, was gewoon een foutje van mequote:Op maandag 29 juni 2015 21:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja sowieso, maar je moet natuurlijk niet de boel gaan verneuken.
quote:Op maandag 29 juni 2015 21:13 schreef BlueMage het volgende:
Dit is L_H in z'n vrije tijd:Dat is toch best wel een beetje een nazi-referentie, GravelandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
Typfoutje toch? Notes ingetrokken.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik verneuk nooit iets, ik ben een goede jongen, was gewoon een foutje van me
quote:Op maandag 29 juni 2015 21:14 schreef BlueMage het volgende:
WCH heb ik ook gevonden!die is engSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
zei je vader ook tegen je moederquote:Op maandag 29 juni 2015 21:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik verneuk nooit iets, ik ben een goede jongen, was gewoon een foutje van me
WCH heb ik ook gevonden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.arme man.
Vooral 'n mongolenreferentie eigenlijk.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is toch best wel een beetje een nazi-referentie, Graveland
Ja, thanks.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:14 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Vooral 'n mongolenreferentie eigenlijk.
WCH heb ik ook gevonden!Aparte banjo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |