Die verlaat Utopia Bay nooit meerquote:Op maandag 29 juni 2015 17:26 schreef Dotteke het volgende:
Jemig zeg, is Gina nog niet klaar met die vrouw
Edit
Is al iemand anders zie ik
Ik moet ook eens gaan wippen met een patabakkerquote:Op maandag 29 juni 2015 17:30 schreef Urb het volgende:
Gina weet zeker dat ze budget krijgt voor haar kapsalon
Mja he?
Ze heeft al een bus (verf?) achtergehouden en ze wil een stoel pikken voor wachtruimte
ik ben aan het bbq'en en mis alles maar goed ditquote:Op maandag 29 juni 2015 17:35 schreef Urb het volgende:
Bjorn "Wie ben jij om zo tegen mij te praten? Betaal je mij ofzo? En zelfs al zou je mij betalen zou ik zeggen voor jou 20000 anderen. Ben je niet goed ofzo?"
Ze hebben een m ail gelezen van Floor van Yes we care waaruit blijkt dat Ivan het leiderschap moet nemen.quote:Op maandag 29 juni 2015 17:38 schreef sjampoeh het volgende:
wie wat hoe mail ? kan iemand me bijpraten
thnxquote:Op maandag 29 juni 2015 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben een m ail gelezen van Floor van Yes we care waaruit blijkt dat Ivan het leiderschap moet nemen.
Ook schijnt Ivan een niet zo leuk rapport geschreven te hebben,
Waar?quote:
Ja, die lui kunnen echt een samenleving opbouwen pfff een buitenstaander moet het doenquote:Op maandag 29 juni 2015 17:44 schreef PoezeligDing het volgende:
Floor komt vrijdag, Rob wil dat ze komt zeggen hoe ze uit de shit moeten komen.
quote:Op maandag 29 juni 2015 17:44 schreef spapaars het volgende:
Allemaal mooie landen rechts op de kaart waar ik Ivan een mooi huisje gun.
[ afbeelding ]
Die Floor zit er ook alleen ter meerdere glorie van zichzelf. Hou toch op.quote:Op maandag 29 juni 2015 17:45 schreef Dotteke het volgende:
Ja, die lui kunnen echt een samenleving opbouwen pfff een buitenstaander moet het doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |