Mag ik van die 14 dagen ook 7 dagen maken?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:49 schreef Justme7005 het volgende:
In dat geval kun je ze een aangetekende brief sturen waarin je de loonsverhoging vordert. Erin zetten vanaf wanneer en hoeveel. En een termijn stellen van bv. 14 dagen. Kopie van de brief voor jezelf houden. Reageren ze niet dan alsnog overdragen aan de FNV. Hoeft geen boze brief te zijn maar wel bondig en duidelijk.
Nja dat komt meer omdat er binnenkort een overname plaats vind. Kan ook wachten totdat die heeft plaatsgevonden maar dan moet ik waarschijnlijk met 2 partijen dit gaan oplossen.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:51 schreef Justme7005 het volgende:
haha, ja kun je ook doen. Ze moeten natuurlijk wel even tijd hebben om het in de loonadministratie te verwerken
Hmm dus stel ik zou wachten. Overname vind plaats. Krijg mijn gelijk van wat dan de vorige werkgever was moeten zij die info doorspelen naar het uitzendbureau wat mij heeft overgenomen?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:59 schreef Justme7005 het volgende:
Als het uitzendbureau wordt overgenomen kun je zowel het huidige uitzendbureau aanspreken als de overnemende partij. Het huidige uitzendbureau blijft tot een jaar na de overname aansrakelijk voor verplichtingen aan medewerkers die zij al voor de overname had
De opdrachtgever gaat verder met een ander uitzendbureau. De uitzendkrachten die bij deze opdrachtgever werken mogen mee naar de nieuwe.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 13:02 schreef Justme7005 het volgende:
Wordt het uitzendbureau overgenomen of wordt jij alleen overgenomen ?
Oke thnx! Ja er is ons nu verteld dat onze rechtspositie 1 op 1 wordt overgenomen.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 13:06 schreef Justme7005 het volgende:
Aha, het oude uitzendbureau waar je nu voor werkt blijft dus gewoon bestaan. In dat geval zou ik ze nu maar gelijk een brief sturen. Wat ik net zei geldt alleen als het uitzendbureau wordt overgenomen. Dacht dat je dat bedoelde. Wel om denken dat het nieuwe uitzendbureau je opgebouwde rechten respecteerrt (fasetelling, pensioen)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |