Geen keuze!quote:Op maandag 29 juni 2015 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de Rough Guide al dus nu moet ik wel he.
Ga naar de VSquote:Op maandag 29 juni 2015 14:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen keuze!
Nog steeds te weinig aanmeldingen voor mijn reis naar Myanmar.
Kirschbluten kijken (film).quote:Op maandag 29 juni 2015 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
Al ga ik nu wel weer twijfelen want het is nog zover weg en ik wil ook naar de VS, maar van uitstel komt afstal en mij kennende ga ik dan nergens naartoe en ga ik later dood denkende 'had ik maar'.
Moet Totoro ook nog zienquote:Op maandag 29 juni 2015 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kirschbluten kijken (film).
Dan ga je wel
Mooi land, alleen jammer van de mensen. Een soort Frankrijk maar dan groter.quote:Op maandag 29 juni 2015 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet miepen, VS is hartstikke leuk.
Maar dan aardigerquote:Op maandag 29 juni 2015 14:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Mooi land, alleen jammer van de mensen. Een soort Frankrijk maar dan groter.
Voor zover ik weet heeft Frankrijk iig geen concentratiekampen.quote:Op maandag 29 juni 2015 14:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Mooi land, alleen jammer van de mensen. Een soort Frankrijk maar dan groter.
Niet meer.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft Frankrijk iig geen concentratiekampen.
Amerikanen zijn meester in overdreven aardig doen in je gezicht.quote:Op maandag 29 juni 2015 14:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan aardigerNaar mij toe in ieder geval. Misschien dat blondjes uit Holland wat meer in de smaak vallen daar. Allemaal gratis vreten gekregen. Heb daar in drie weken meer onbekenden gesproken dan in NL in m'n hele leven.
It's a good thing though, rightquote:Op maandag 29 juni 2015 16:05 schreef Ang3l het volgende:
TETTEN!
Waarom heb jij toch steeds deze werking op mij? T is Pavloviaans!
Usually for me, titties aren't.quote:
Mooiquote:Op maandag 29 juni 2015 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Usually for me, titties aren't.
Maar in dit geval: ja hoor
That's easy, ook baby's met de homoseksuele geaardheid sabbelen graag aan een tietquote:Op maandag 29 juni 2015 16:05 schreef Ang3l het volgende:
TETTEN!
Waarom heb jij toch steeds deze werking op mij? T is Pavloviaans!
Toch denk ik niet meteen "snacktime" als ik Samzz zie hoorquote:Op maandag 29 juni 2015 16:21 schreef STING het volgende:
[..]
That's easy, ook baby's met de homoseksuele geaardheid sabbelen graag aan een tiet(mocht dat op dat moment dan al in genen zitten, ben geen bioloog
)
Zou ik ook wel vreemd vinden, wanneer jij dat zou denkenquote:Op maandag 29 juni 2015 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch denk ik niet meteen "snacktime" als ik Samzz zie hoor
quote:Op maandag 29 juni 2015 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat vreemd zegquote:Op maandag 29 juni 2015 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heb ik met zoveel sketches van Little Britain gehadquote:Op maandag 29 juni 2015 16:30 schreef STING het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik in de tranen schoot van het lachen, toen ik dat voor het eerst zag
Die sketch met de rouwkaartquote:Op maandag 29 juni 2015 16:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat heb ik met zoveel sketches van Little Britain gehad
True, truequote:Op maandag 29 juni 2015 16:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat heb ik met zoveel sketches van Little Britain gehad
You surequote:Op maandag 29 juni 2015 16:36 schreef Ang3l het volgende:
Hmm. Gesprekken over same sex marriage met Singaporeans.
Blijft toch een gevoelig ondewerp
(En nee, ze weten t niet van me. EN nee, ze zijn niet blind)
quote:Op maandag 29 juni 2015 16:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die kan ik me dan zo 123 niet voor de geest halen.
Zal hem straks thuis eens bekijken. Nu eerst maar eens afsluiten en een trein pakken.quote:
Het zou je verbazen hoeveel mensen, die dus geen homo's "gewend" zijn, het niet van me zouden zeggen. Zodra je homo's kent denk je "O ja, duh hallo!"quote:
Ik geloof er niks vanquote:Op maandag 29 juni 2015 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sowieso ren ik niet wapperend ende gillend rond op t werk en ben ik op internet een grotere flamboyante flapuit dfan in t echte dagelijkse leven.
Primaquote:
Yayquote:Op maandag 29 juni 2015 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
PrimaIn mijn ogen loop je ook met je truitje boven je tetters door de gang, dus laten we t zo houden
Ren je zometeen ook ff hier door de gang?quote:
Als dat jou blij maakt, dan uiteraardquote:Op maandag 29 juni 2015 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ren je zometeen ook ff hier door de gang?
Alsof ik toesta dat die beelden vrijgegeven wordenquote:
Slowmotion.quote:
quote:Op maandag 29 juni 2015 17:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof ik toesta dat die beelden vrijgegeven worden.
Vond ik nietquote:Op maandag 29 juni 2015 22:51 schreef CherryLips het volgende:
Die mcflurry rocky road valt wel tegen ja
De politie komt je halenquote:Op maandag 29 juni 2015 23:26 schreef CherryLips het volgende:
Er cirkelt een helikopter boven m'n huis
Would be nice eh?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Denk het niet, want dan zou ik al ruim een half uur vrij zijn.
Apple Store? In Ede? Weer iets geleerd.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien is de Apple store weer overvallen. Kijken of ze niks zijn verloren.
Maar wel fijnquote:
Gewoon oreo ijs bij de AH kopenquote:Op maandag 29 juni 2015 22:51 schreef CherryLips het volgende:
Die mcflurry rocky road valt wel tegen ja
Paar maanden geleden is er een auto zo het magazijn in geredenquote:
50 euro.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:19 schreef stbabylon het volgende:
Nog steeds niet gebeld met een bod, DUURT LANG! Staat al 1,5 uur op Funda
Volgens mij is de gewone Magnum lekkerderquote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon oreo ijs bij de AH kopen
[ afbeelding ]
Ik vind niet zo heel veel aan Magnums. Boter met een stokje er in.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij is de gewone Magnum lekkerderJe hebt ook ander Oreo-ijs, grote Oreo's maar dan met ijs ertussen
Oh God, laatst bij de ijssalon, de één naar de andere die oréo zeiquote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon oreo ijs bij de AH kopen
[ afbeelding ]
O god, laatst bij de ijssalon, Bueno-ijsquote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh God, laatst bij de ijssalon, de één naar de andere die oréo zei
Het ging mij om de uitspraak.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O god, laatst bij de ijssalon, Bueno-ijs![]()
![]()
Ik snap het, maar ik werd even herinnerd aan het lekkere ijs hierquote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het ging mij om de uitspraak.
Niet or-i-o, maar oréo
36?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
109 om precies te zijn
Is ook maar 36m2
Check.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:08 schreef Anthraxx het volgende:
Ik kijk sowieso steeds minder naar reacties op internet. Ik heb het gevoel dat mijn hersencellen per seconde zelfmoord plegen als ik er te lang naar kijk.
We willen iets meer ruimte, maar voornamelijk voor spullen. Nu zitten we sowieso ook altijd aan de dezelfde kant van het huis.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:08 schreef Q. het volgende:
[..]
36?Met zn 2en? Geen wonder dat je wil verhuizen.
Ik heb het dubbele en zit mezelf al in de weg. Of in ieder geval m'n zooi.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:08 schreef Q. het volgende:
[..]
36?Met zn 2en? Geen wonder dat je wil verhuizen.
Mijn twee katten zouden 36 m2 al niet eens trekken.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We willen iets meer ruimte, maar voornamelijk voor spullen. Nu zitten we sowieso ook altijd aan de dezelfde kant van het huis.
Vooral op nu.nlquote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:08 schreef Anthraxx het volgende:
Ik kijk sowieso steeds minder naar reacties op internet. Ik heb het gevoel dat mijn hersencellen per seconde zelfmoord plegen als ik er te lang naar kijk.
Maar dat komt doordat één kat al de halve ruimte nodig heeft om zich om te kunnen draaienquote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn twee katten zouden 36 m2 al niet eens trekken.
Pomba.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat komt doordat één kat al de halve ruimte nodig heeft om zich om te kunnen draaien
Overal. En maar blijven happen op de trolls.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vooral op nu.nl
En toch blijven lezen he.
Ik heb er geen account. Het leven is te kort.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Overal. En maar blijven happen op de trolls.
Shinkansen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:20 schreef CherryLips het volgende:
Nu de twijfel: zal ik in Japan met de dure Shinkansen gaan of de snelwegbus nemen
Ik vind die op t stokje lekker, omdat de buitenkant koek is ipv chocolade of zo. En da's lekkerquote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh God, laatst bij de ijssalon, de één naar de andere die oréo zei
Ziet er gewoon uit als een TGV. Da's toch niet "in stijl"?quote:
Jawel, ze gaan altijd alleen dezelfde avond weer wegquote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:34 schreef Ang3l het volgende:
85m2 in m'n upje.
Prima.
Kan zelfs nog iemand bij.
Maar ja... die komt maar niet.
Heul niet man, die dingen zijn typisch Japans.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ziet er gewoon uit als een TGV. Da's toch niet "in stijl"?#authentiek
Het alternatief is acht uur lang in een busje.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ziet er gewoon uit als een TGV. Da's toch niet "in stijl"?#authentiek
Super knus!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het alternatief is acht uur lang in een busje.
Daar ben ik nog NOOIT van beticht in bed!quote:
Ja, blijven slapen is me te intiem hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jawel, ze gaan altijd alleen dezelfde avond weer weg.
And there's your problem right therequote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, blijven slapen is me te intiem hoor
Poeh hé, zware dagquote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:44 schreef Juup© het volgende:
Alles al gedaan (op 1 was die ik straks nog even moet ophangen), zwembad bijna gevuld.
Nu doe ik geen reet meer.
Nee mijn probleem is dat de jongens die ik leuk vind meestal uit t buitenland komenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
And there's your problem right there.
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee mijn probleem is dat de jongens die ik leuk vind meestal uit t buitenland komen
Of al bezet zijn. of hetero. Of dat ze niet bestaan of zo.
Deze zit weer 10.000 km ver weg.
Ik heb een zwembad dat ze in mei al hebben gevuld (duurde toen wel ruim 48 uur).quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:44 schreef Juup© het volgende:
Alles al gedaan (op 1 was die ik straks nog even moet ophangen), zwembad bijna gevuld.
Nu doe ik geen reet meer.
Krijg alleen al trek van het idee.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:52 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij heeft de bakkerij beneden de ramen opengezet, ruik al de hele ochtend verse broodjes
Goed voor de bier verkoop.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:58 schreef Q. het volgende:
Damn, de gevoelstemperatuur tijdens de tour wordt zo'n 50 graden.
Hoe kunnen ze dat nou weten, gevoel is iets heel persoonlijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:58 schreef Q. het volgende:
Die vallen met bosjesquote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:58 schreef Q. het volgende:
Kan me voorstellen dat 37 graden in de zon wel iets warmer aanvoelt als je tussen 699.999 andere mensen staat opgepropt.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze dat nou weten, gevoel is iets heel persoonlijk.
Er zit hierachter een vijver maar de fontein staat al tien jaar stil dus volgens mij is het ondertussen een moeras voor drugsnaalden en condooms.quote:
Gewoon in gaan zwemen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zit hierachter een vijver maar de fontein staat al tien jaar stil dus volgens mij is het ondertussen een moeras voor drugsnaalden en condooms.
Temperatuur --> gevoelstemperatuur berekenenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze dat nou weten, gevoel is iets heel persoonlijk.
Twe = 13.12 + 0.6215*T - 11.37*(3.6*V)^0.16 + 0.3965*T*(3.6*V)^0.16quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Temperatuur --> gevoelstemperatuur berekenen
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Twe = 13.12 + 0.6215*T - 11.37*(3.6*V)^0.16 + 0.3965*T*(3.6*V)^0.16
foei foei
Of niet gaanquote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:30 schreef DrMarten het volgende:
Zo, eerste afspraak van de dag achter de rug. Nu twijfel of ik de trein neem of in de auto stap naar Almelooooo
Gaan we samen?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Op 1 date na ben ik in 2015 ook niet verder gekomen dan 1 halve duitserin, een zuid afrikaanse en een Australische.
Blijkbaar moet ik het ook weer buiten de landsgrenzen zoeken.
Ik was een tijdje terug mijn studieboeken aan het uitzoeken. Kwam ik statistiekboeken tegen. Als ik dan die formules al weer teruglas snap ik niet dat ik daar ooit voldoendes voor heb gehaaldquote:
Dat soort dingen weet jij dan weerquote:
Beetje ontspoord jaquote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In betere tijden, dat wel. Nu heeft hij vooral een klap van een molen gehad.
Net als die legendarische avond bij de pub quiz waarbij ik de enige van de hele kroeg was die het antwoord op de Paris Hilton-vraag wistquote:
Wat was de vraag?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net als die legendarische avond bij de pub quiz waarbij ik de enige van de hele kroeg was die het antwoord op de Paris Hilton-vraag wist
Welke vraag was dat?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net als die legendarische avond bij de pub quiz waarbij ik de enige van de hele kroeg was die het antwoord op de Paris Hilton-vraag wist
quote:
Ze lieten fragmenten horen van nummers van mensen die nooit een muziekcarrière hadden moeten beginnen, waaronder William Shatner.quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:51 schreef DrMarten het volgende:
Als ik zo de plaatjes zie heb ik het iedee dat ik er kotsend uit zou komen
Zolang hij maar vooraan zit.quote:
Zodat degenen die achter mij zitten kunnen meegenieten van mijn net daarvoor verorberde maaltijd?quote:
Goed punt.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zodat degenen die achter mij zitten kunnen meegenieten van mijn net daarvoor verorberde maaltijd?
Achtbaan proquote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, achteraan, anders krijgt iedereen die kots in z'n gezicht geflatst.
Leuke grote looping wel. tenminste, toen ik 12 was. Misschien dat hij nu niet meer zo groot lijkt.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:58 schreef DrMarten het volgende:
Volgens mij is het serieus iets van 20 jaar geleden dat ik voor het laatst in een achtbaan heb gezeten. In Hellendoorn.
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Ze lieten fragmenten horen van nummers van mensen die nooit een muziekcarrière hadden moeten beginnen, waaronder William Shatner.
Ik herkende het liedje van Paris. Het was niet de single die ze toen hadIk durfde het amper toe te geven.
Ik vond Hellendoorn niet zo heel boeiend. Die achtbaan was ok, maar dat was ook alles.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuke grote looping wel. tenminste, toen ik 12 was. Misschien dat hij nu niet meer zo groot lijkt.
Bijna-dood-ervaring!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vond Hellendoorn niet zo heel boeiend. Die achtbaan was ok, maar dat was ook alles.
Maar niets ergers dan dat vreselijke ding in Slagharen. Dat die nog niet omver is gelazerd in een storm verbaasd mij. Ding rammelt aan alle kanten. Nooit meer. En niet vanwege de looping, maar meer het gerammel, gepiep en gekraak als je er overheen rolt.
Hellendoorn is klein, maar had lange tijd meer thrillrides dan Efteling.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vond Hellendoorn niet zo heel boeiend. Die achtbaan was ok, maar dat was ook alles.
Maar niets ergers dan dat vreselijke ding in Slagharen. Dat die nog niet omver is gelazerd in een storm verbaasd mij. Ding rammelt aan alle kanten. Nooit meer. En niet vanwege de looping, maar meer het gerammel, gepiep en gekraak als je er overheen rolt.
Ik raak in die met mijn voeten bijna allerlei dingen. Ik zit daar echt niet relax in.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de Condor in Walibi of hoe het nu ook heet, toen die beugel niet vastklikte
Eftelign was dan ook niet gebouwd noch bedoeld als thrillride park. Alleen ze merken nu toch wel dat dat is wat de jeugd wil, dus zijn ze aan t omslaan.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hellendoorn is klein, maar had lange tijd meer thrillrides dan Efteling.
Ik vind loopings een van de minst enge dingen in een achtbaan eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuke grote looping wel. tenminste, toen ik 12 was. Misschien dat hij nu niet meer zo groot lijkt.
Ik vind cobra's het coolst:quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind loopings een van de minst enge dingen in een achtbaan eerlijk gezegd
Dat gaat zo rap. "Hey een looping, hey m'n voeten, hey dat was m weer".
Vitamine Zweet!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:45 schreef CherryLips het volgende:
Zo, even wat vitamine d opgezogen. Het zweet loopt over m'n rug
Je was me kwijt?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb er trouwens nu wel spijt van dat ik me niet heb opgegeven voor de eerste rit in de Baron in de EftelingIk kon niemand vinden die mee kon/wilde
Steun hebben jaquote:Heb je relatieproblemen, of zit je in een diep psychologisch gat? Stort hier je hart uit, en heb steun aan de reacties van anderen.
Ik krijg ni weer het beeld voor ogen van die Jackass scene met zweet drinken... Zit al half te kokhalsen bij de gedachtequote:
Dat was wel de reactie waar ik op gehoopt had.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik krijg ni weer het beeld voor ogen van die Jackass scene met zweet drinken... Zit al half te kokhalsen bij de gedachte
Hier binnen is het wel te doen maar de rest van mijn blok zit in de afrondende fase van een zwaar project en zitten allemaal zwaar te stressen. Word echt zwaar zenuwachtig van ze, kan me niet concentreren zo.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:45 schreef stbabylon het volgende:
Fuckje, tis hier ruim 27 graden. Kan me echt niet concentreren.
T begint hier inmiddels ook wat op te lopen ja.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:45 schreef stbabylon het volgende:
Morgen en vrijdag thuiswerken. Lekker in korte broek. Donderdag wel weer naar kantoor, in pak want presentatie. Lekker zweten.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T begint hier inmiddels ook wat op te lopen ja.
Geen airco. Dus ramen dicht (vroeg in de ochtend eerst open), lamellen dicht, lichten uit
Ja. Steun mij eens.quote:
Is hij ook al 60 jaar dood?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He's so cuuuuute. He looks like an Indian James Dean!
26 hier. Vind het nog meevallen. Heb sokken aanquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:45 schreef stbabylon het volgende:
Alleen sokken?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
26 hier. Vind het nog meevallen. Heb sokken aan
Er lopen hier kerels rond op slippers en sandalenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je dat hier doet hoef je niet meer terug te komen. Helemaal als externe.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er lopen hier kerels rond op slippers en sandalen
externen uiteraard
frontenders hequote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je dat hier doet hoef je niet meer terug te komen. Helemaal als externe.
Is dat die gast die je toen in Singapore hebt leren kennen?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Steun mij eens.
Ik heb weer een 10.000km ver wegge crush.
He's so cuuuuute. He looks like an Indian James Dean!
Hier ook niet. Al jaren verbodenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je dat hier doet hoef je niet meer terug te komen. Helemaal als externe.
Buiten 33,4 en binnen 23,5 graden C.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar dan ziet ie er nog damn fine uitquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is dat die gast die je toen in Singapore hebt leren kennen?
We doen niet aan verbieden, maar denk dat t wel redelijk "not done" is.quote:
Nou, dat vind ik wel vaag ja!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We doen niet aan verbieden, maar denk dat t wel redelijk "not done" is.
Op zich stom. Want korte rokken en blote benen kan wel, maar korte broeken niet? Vrouwen hebben t maar simple.
En maar zeiken en maar zeiken
Kan ook nog natuurlijk, we hebben ook al een keer een echte transgender gehad, van rene naar anna, dus waarom niet?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:37 schreef Anthraxx het volgende:
De oplossing is dat jij gewoon in rokje naar je werk moet HeatWave.
Dat gaat wel erg ver om met blote benen te mogen werken.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan ook nog natuurlijk, we hebben ook al een keer een echte transgender gehad, van rene naar anna, dus waarom niet?.
Iemand moet een statement maken denk ik dan maarquote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat gaat wel erg ver om met blote benen te mogen werken.
Ik heb er toevallig vandaag nog een post aan gewijd. N.a.v. een stom filmpje over vermeend seksisme van de man op Tindrquote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:32 schreef HeatWave het volgende:
Het is ook gewoon seksisme natuurlijk. Rokjes zijn prima, korte broek niet. Nou kijk ik ook liever naar rokjes, maar waarom nou weer zo'n dubbele standaard in het bedrijfsleven? Glazen plafond, salarisongelijkheid moet (terecht) verdwijnen, maar dan dit soort verschillen ook.
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat gaat wel erg ver om met blote benen te mogen werken.
Idd, Coca Cola Lightreclame, dan is het allemaal prima natuurlijk. Is het wmb ook, maar alles en iedereen jankt maar om alles en niets tegenwoordigquote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er toevallig vandaag nog een post aan gewijd. N.a.v. een stom filmpje over vermeend seksisme van de man op Tindren een paar goeie posters van Brad Pit en consorten dat emancipatie echt niet alleen voor de vrouw is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze dus.
Helemaal mee eens.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Precies. Ik heb dan niet echt de neiging te janken als er weer een knappe vent in een reclame gebruikt wordt, shirtloos, met Bergen spieren (om meerdere redenen). Maar krom is natuurlijk wel. Zeiken over de objectificatie van de vrouw (om Barbie bv maar te noemen) maar voor de man is t prima. Well F to the you.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, Coca Cola Lightreclame, dan is het allemaal prima natuurlijk. Is het wmb ook, maar alles en iedereen jankt maar om alles en niets tegenwoordig.
donderdag spullen pakken voor kamperen en de rest van de dag in het openluchtbadquote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Iemand moet een statement maken denk ik dan maar.
Ach, ik vind het ook niet zo erg, zoals nu is het prima te doen en zoals donderdag dan helpt een korte broek ook niet zoveel meer.
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. Ik heb dan niet echt de neiging te janken als er weer een knappe vent in een reclame gebruikt wordt, shirtloos, met Bergen spieren (om meerdere redenen). Maar krom is natuurlijk wel. Zeiken over de objectificatie van de vrouw (om Barbie bv maar te noemen) maar voor de man is t prima. Well F to the you.
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. Ik heb dan niet echt de neiging te janken als er weer een knappe vent in een reclame gebruikt wordt, shirtloos, met Bergen spieren (om meerdere redenen). Maar krom is natuurlijk wel. Zeiken over de objectificatie van de vrouw (om Barbie bv maar te noemen) maar voor de man is t prima. Well F to the you.
Nou ja, precies dit dus.quote:
Precies. Misschien staan mannen er iets nuchterder in, dat kan. Maar wij worden net zo goed verwacht te voldoen aan een absurd ideaalbeeld. Niet zeiken, wijf.quote:
Ik dacht echt dat dat maar een fling was, maar toch wel zwaar te pakken?quote:
Ach, vanochtend nog een topic van zo'n chick, ze vindt een gast echt geweldig, maar hij doet niet genoeg moeite voor dr, en ze wil zelfs niets doen. Dus resultaat, het zal niets worden tussen die 2.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. Misschien staan mannen er iets nuchterder in, dat kan. Maar wij worden net zo goed verwacht te voldoen aan een absrd ideaalbeeld. Niet zeiken, wijf.
Daar ergens tussenin.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat dat maar een fling was, maar toch wel zwaar te pakken?
you would like that, wouldn't you, all boys in a dark cavequote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik voel een MLF a la All Bundy opkomen hier
To the mancave!!!!
Gauw afspreken dannmaar en kijken of het niet tegenvalt.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar ergens tussenin.
Maar absence makes the heart grow stronger is best wel waar. Je gaat idealiseren en dromen.
In b4 Absinth makes the fart grow stronger
Ja, maar een man moet gallant zijn. En bla bla bla.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, vanochtend nog een topic van zo'n chick, ze vindt een gast echt geweldig, maar hij doet niet genoeg moeite voor dr, en ze wil zelfs niets doen. Dus resultaat, het zal niets worden tussen die 2.
Grow a pair of balls princess-mutt.
Uh, gauw?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gauw afspreken dannmaar en kijken of het niet tegenvalt.
Ik had er al een extra post aan gewaagd jaquote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
you would like that, wouldn't you, all boys in a dark cave
Vakantiequote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh, gauw?
Hij zit 10.000km ver weg.
Duurt wel weer ff voor ik daar ben
Paar uurtjesquote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh, gauw?
Hij zit 10.000km ver weg.
Duurt wel weer ff voor ik daar ben
Weet je hoe duur SG is voor vakantie?quote:
12,5 uur en een paar duitenquote:
Ik wil best galant zijn hoor, ik heb niets tegen wat traditionele verhoudingen. Maar zo'n chick die gewoon dr droomvent laat schieten omdat ze het gewoon vertikt om zelf iets te doen, daar valt mijn fedora wel van afquote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar een man moet gallant zijn. En bla bla bla.
Prima, wil jij dat wij blijven hangen in de middeleeuwen? oke, geef t kiesrecht ook maar weer terug dan.
quote:
Mijn fedora zou afvallen en ik zou d'r tiara jatten!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wil best galant zijn hoor, ik heb niets tegen wat traditionele verhoudingen. Maar zo'n chick die gewoon dr droomvent laat schieten omdat ze het gewoon vertikt om zelf iets te doen, daar valt mijn fedora wel van af.
Nee, die heb ik niet.
O ja, da's waar ookquote:
gewoon 2 cheap-ass tickets naar Thailandquote:
Jonkie jijquote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:00 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb trouwens ook een 27 jarige achter me aanzitten en.... een 18 jarige. Toen ik horde dat ie 18 was kapte ik t toch best wel redelijk snel af (in de kroeg). Maar hij heft me gezocht op FB omdat ie voelde "dat we een klik hadden". Prima, hadden we ook. Maar daar blijft t dan toch ECHT wel bij!
Ik ben > 2x18!!!!
Ja dat denken zei ook. Als ik m'n leeftidj zeg vallen ze zowat van hun stoelquote:
Begint inmiddels een beetje te backfiren dusquote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat denken zei ook. Als ik m'n leeftidj zeg vallen ze zowat van hun stoel
Ik ben meer dan 2x18, maar wat moet dat moetquote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:00 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb trouwens ook een 27 jarige achter me aanzitten en.... een 18 jarige. Toen ik horde dat ie 18 was kapte ik t toch best wel redelijk snel af (in de kroeg). Maar hij heft me gezocht op FB omdat ie voelde "dat we een klik hadden". Prima, hadden we ook. Maar daar blijft t dan toch ECHT wel bij!
Ik ben > 2x18!!!!
Vrouw? Lekker rolpatroonbevestigend!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:03 schreef Renesite het volgende:
Aaaaw. Mijn kiwi was ontvoert. Heb hem terug geschild en in blokjes van mijn collegaatje![]()
Cute
omg is ie wegquote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:58 schreef stbabylon het volgende:
Woohooo, bijna naar huis. Beetje jammer dat Utrecht geen Swirls heeft.
Nou ja, ik vidn t niet erg om voor "veel jonger" aangezien te worden. Best vleiend. Maar om nou 18jarigen achter me aante krijgen?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Begint inmiddels een beetje te backfiren dus![]()
Voelt prima lijkt mequote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, ik vidn t niet erg om voor "veel jonger" aangezien te worden. Best vleiend. Maar om nou 18jarigen achter me aante krijgen?No thanks. Dat voel gewoon niet goed. Ook al zijn ze meerderjarig en willen ze.
Dat shirt stuurde m'n SG-scharrel m op.quote:
Wellicht is hij heel ontluikend en wil hij het 'homoleven' leren kennenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, ik vidn t niet erg om voor "veel jonger" aangezien te worden. Best vleiend. Maar om nou 18jarigen achter me aante krijgen?No thanks. Dat voel gewoon niet goed. Ook al zijn ze meerderjarig en willen ze.
Wat ben je netjesquote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou iets zei me dat ie dat al lang kendequote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wellicht is hij heel ontluikend en wil hij het 'homoleven' leren kennen!!! Laat hem het ontdekken!!!
Soms. Ook IK heb grenzenquote:
Brrr.. zo'n twink die tussen 16 en 18 allerhande heeft versletenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou iets zei me dat ie dat al lang kende
Het scheelde niet veelquote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ik zou ze slaan!
Ik ga me aan de rit naar huis wagen.
Ik vraag dan altijd 1 keer rustig en beleefd of ze even opzij willen gaan. 1 keer.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het scheelde niet veel
Enorm ongeduldig en lopen dringen, stonden in de rij in m'n nek te hijgen en toen ik afrekende ook, ik wilde pinnen en dan stonden ze al voor de pin, moet je vragen of je erbij mag, en dan sta je te pinnen en dan nog zitten ze in je nek. Hou je afstand, ouwe.
"U hoeft niet te helpen hoor, pinnen kan ik al jaren zelf" Doet het altijd wel goed bij opdringerige mensenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het scheelde niet veel
Enorm ongeduldig en lopen dringen, stonden in de rij in m'n nek te hijgen en toen ik afrekende ook, ik wilde pinnen en dan stonden ze al voor de pin, moet je vragen of je erbij mag, en dan sta je te pinnen en dan nog zitten ze in je nek. Hou je afstand, ouwe.
Hij was een beetje hardhorend geloof ik.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vraag dan altijd 1 keer rustig en beleefd of ze even opzij willen gaan. 1 keer.
Ja nee, maar dan vinden mensen me raar.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:38 schreef DrMarten het volgende:
HEY OUWE, ROT JE FF OP!!!!!
Moet overkomen toch?
Voorraadkastquote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:52 schreef CherryLips het volgende:
De schuur? Had je de kip daar geslacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |