jawelquote:
Tsssquote:
hoitjesquote:
Ik zal het eens voorleggen.quote:Op maandag 29 juni 2015 09:21 schreef Bronson het volgende:
[..]
Volgende week maar MH maken nietwaar plint?
heeft het goed gefixed die timurquote:Op maandag 29 juni 2015 10:07 schreef Bronson het volgende:
http://glamora.ma/2015/06(...)batical_ve.html#more
Ondanks glamorama (quote:
Vooral de manier waarop. Weekje wel, weekje nietquote:Op maandag 29 juni 2015 10:13 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ondanks glamorama () hebben ze hier wel een punt. Het gaat natuurlijks nergens over om zoveel vrije maand(en) op te nemen.
Niet haten op mongolenquote:Op maandag 29 juni 2015 10:51 schreef SilentChaos het volgende:
Welke mongool heeft dit MH gemaaktwat een bagger....
Je geniet dagelijks van je bekertje yakmelk?quote:Op maandag 29 juni 2015 11:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet haten op mongolen
Best lekker eten uit dat land hoor.
.bmpquote:Op maandag 29 juni 2015 11:19 schreef JDude het volgende:
trollinginthejeep.jpg
adellrollinginthedeep.jpg
twitter:Schellevis twitterde op maandag 29-06-2015 om 11:18:30Leuk nieuws: ik ga naar de NOS! Vanaf september maak ik daar verhalen (tv/web/radio) over technologie en maatschappij. reageer retweet
Gaat Rachid dan doorschuiven naar de plek van Fleur?quote:Op maandag 29 juni 2015 11:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nieuwe nerd bij de NOS:twitter:Schellevis twitterde op maandag 29-06-2015 om 11:18:30Leuk nieuws: ik ga naar de NOS! Vanaf september maak ik daar verhalen (tv/web/radio) over technologie en maatschappij. reageer retweet
Circa Waves en Beck vind ik gewoon gewaagde keuzes. Tobias Jesso Jr vond ik ook een goed liedje. Liever die 3 dan TCB, hoewel ik dat niet slecht vond. Ronde, Douwe B en James B waren wel baggerkeuzesquote:Op maandag 29 juni 2015 10:55 schreef Bronson het volgende:
Het is al een paar weken bagger met de megahit. Met uitzondering wat dikgedrukt is.
THE BRAHMS - Golden
Beck - Dreams
The Weeknd - Can't Feel My Face
Causes - Walk On Water
Disclosure - Holding On (Ft. Gregory Porter)
Jarryd James - Do You Remember
Douwe Bob - Sweet Sunshine
The Chemical Brothers - Go
James Bay - Let It Go
Kendrick Lamar - King Kunta
Circa Waves - T-Shirt Weather
Rondé - We Are One
MakeBelieve - Cry Like Wolves
Tobias Jesso Jr. - How Could You Babe
Muse - Psycho
Weeknd was leuk als alarmschijf op 538.quote:Op maandag 29 juni 2015 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Circa Waves en Beck vind ik gewoon gewaagde keuzes. Tobias Jesso Jr vond ik ook een goed liedje. Liever die 3 dan TCB, hoewel ik dat niet slecht vond. Ronde, Douwe B en James B waren wel baggerkeuzes
The Weeknd kun je over discussieren
Heb het idee dat Rachid sws al weer meer aan het nieuwslezen is ondanks dat ie "social media expert" is.quote:Op maandag 29 juni 2015 11:23 schreef Bronson het volgende:
[..]
Gaat Rachid dan doorschuiven naar de plek van Fleur?
The Weeknd is gewoon tof.quote:Op maandag 29 juni 2015 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weeknd was leuk als alarmschijf op 538.
Daarom. Schellevis op de plek van Rachid. En Rachid door naar de ochtend.quote:Op maandag 29 juni 2015 11:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb het idee dat Rachid sws al weer meer aan het nieuwslezen is ondanks dat ie "social media expert" is.
Elger gaat ook weg (naar Numrush), dus dan zijn er twee toch: Rachid en Schellevis. Als Rachid wat meer gaat nieuwslezen is 't idd niet teveel.quote:Op maandag 29 juni 2015 11:28 schreef Bronson het volgende:
[..]
Daarom. Schellevis op de plek van Rachid. En Rachid door naar de ochtend.
Want 3 techgggexperts bij nosop3 lijkt mij ietwat overdreven.
Het is Soul maar niet echt geschikt voor 538. Als je Belong to the World hoort snap je waarom. (Dat ze durven te ontkennen dat dat gesampled is is trouwens wel genant)quote:
Je hebt ook nog die Yannick Eling bij de NOS.quote:Op maandag 29 juni 2015 11:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Elger gaat ook weg (naar Numrush), dus dan zijn er twee toch: Rachid en Schellevis. Als Rachid wat meer gaat nieuwslezen is 't idd niet teveel.
Owja, maar die doet meer dan tech-dingen toch?quote:Op maandag 29 juni 2015 11:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je hebt ook nog die Yannick Eling bij de NOS.
Elger doet toch al Willem Wever?quote:Op maandag 29 juni 2015 11:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Elger gaat ook weg (naar Numrush), dus dan zijn er twee toch: Rachid en Schellevis. Als Rachid wat meer gaat nieuwslezen is 't idd niet teveel.
Ik ken "10.000 Emerald Pools - BØRNS" niet, maar als je naar LB1 kijkt is het alleen met GnR al een no-brainer om LB2 te kiezenquote:Op maandag 29 juni 2015 13:12 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
Lightning Crashes - Live
Drank & Drugs - Lil' Kleine & Ronnie Flex
Lunchbox 2
Sweet Child O' Mine - Guns N' Roses
10.000 Emerald Pools - BØRNS
Heel lekker liedje.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ken "10.000 Emerald Pools - BØRNS" niet,
LB1quote:Op maandag 29 juni 2015 13:12 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
Lightning Crashes - Live
Drank & Drugs - Lil' Kleine & Ronnie Flex
Lunchbox 2
Sweet Child O' Mine - Guns N' Roses
10.000 Emerald Pools - BØRNS
4 X-men de aankomende jarenquote:Op maandag 29 juni 2015 14:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Comic verfilmingenhet kunnen er niet genoeg zijn!!!
Allemaal dezelfde shit.quote:Op maandag 29 juni 2015 14:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Comic verfilmingenhet kunnen er niet genoeg zijn!!!
Bronson zit klemquote:Op maandag 29 juni 2015 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Een gevoelstemperatuur van 48 graden
Ik zit vrijdag en zaterdag naakt thuis.
Als de airco het doet.quote:Op maandag 29 juni 2015 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan zaterdag natuurlijk de hele dag gaan treinen. Lekkere airco enzo. Kost toch geen drol.
Goede trein zoeken en daar de hele dag in gaan zitten.quote:
FTFYquote:Op maandag 29 juni 2015 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goede trein zoeken en daar de hele dag in gaan shitten.
het is bruin en als je het in je oog krijgt moet je kotsenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Weet je wel hoe vies een plee in de trein is?quote:
Ze hebben hun eigen center parc huisje gekregen binnen de hekken van gevangenis Vught.quote:Op maandag 29 juni 2015 14:58 schreef JDude het volgende:
Zometeen nieuws over de vriendengroep van Willem Holleeder.
Zou'ie ook AlphaBravoCharlie hebben gezegd?
Staren naar je papierenquote:Op maandag 29 juni 2015 14:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze hebben hun eigen center parc huisje gekregen binnen de hekken van gevangenis Vught.
Uhuh. En af en toe even op Fok! kijken...quote:
Handig he die auto-updatesquote:Op maandag 29 juni 2015 15:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhuh. En af en toe even op Fok! kijken...
zekersquote:
smh smh smhquote:Op maandag 29 juni 2015 16:52 schreef themauster het volgende:
Bijna 18 en nog geen baard in de keel ok.
Ik sta ook al op 2quote:
fuck off met je zomer.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 07:58 schreef SilentChaos het volgende:
Zomerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
[ afbeelding ]
Is ze de gordijnen aan het ophangen?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 07:58 schreef SilentChaos het volgende:
Zomerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
[ afbeelding ]
Eensch!quote:
ik kan me niet voorstellen dat dat allemaal in "normale" vorm isquote:
Wel zelfgemaakte Tzazikiquote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat dat allemaal in "normale" vorm is
Wat heb je gegeten gister? Grieks? en dat moet er nu uit? #grexit?
Ik geloof dat ik obstipatiequote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wel zelfgemaakte Tzaziki
En de vorm is best normaal eigenlijkIk had een klein achterstandje den ik
Ik gok dat deze niet veel onder zou doen voor een fax van jou of SCquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik gok dat deze niet veel onder zou doen voor een fax van jou of SC
Daarom je eigen versie gewoon maken.quote:
Dit ook...quote:
Gezondheid.quote:
Uit m'n endeldarm...quote:
Ronnie Faxquote:
Bij mij in huis valt het best mee. Maar over een uur staat de zon op de voorkant van het huis. Dan wordt het een saunaquote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Iedereen is verdronken? Gesmolten? Bevroren?
Dat is geen sjaal maar een Buffquote:
Hoe doe je dat toiletteren via een 4G-netwerk?quote:Tevens zijn alle treinen die Syntus inzet, voorzien van een toilet en WiFi via het 4G-netwerk.
Dan kan je retesnel faxen in de trein.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe doe je dat toiletteren via een 4G-netwerk?
Geen idee. Maar ik weet wel dat die gevulde eitjes die ik gisteren bij de koude schotel van mijn oma had, geen goed idee waren. #dieluchtquote:
De raderen draaien!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:10 schreef SilentChaos het volgende:
Heb je al een vraag voor morgen, Pandaplint?
Een schrikBarend hoge factorquote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:14 schreef 3rdRock het volgende:
welke factor zonnebrand smeert Barend op zijn Kaaklijn?
Of kinderen beschutting zoeken voor de zon onder z'n kaakquote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:14 schreef 3rdRock het volgende:
welke factor zonnebrand smeert Barend op zijn Kaaklijn?
Of'ie in een kaakpand woont.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:20 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Of kinderen beschutting zoeken voor de zon onder z'n kaak
Of z'n favoriete koekjes Maria kaakjes zijn.quote:
En ik heb een vraagquote:
wat een tongbreker!quote:
ehm...nee.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:32 schreef wolfrolf het volgende:
We kunnen tot 15 september Esmee Denters geld doneren zodat ze een nieuwe CD kan maken
http://www.pledgemusic.com/projects/esmeedenters/updates/55515
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hee timooo
Net op tijd, het topic loopt storm
damn, wel laag gezonkenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:32 schreef wolfrolf het volgende:
We kunnen tot 15 september Esmee Denters geld doneren zodat ze een nieuwe CD kan maken
dat mag jij vinden. ik ben dat niet met je eenschquote:
Verwaand wijfquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:32 schreef wolfrolf het volgende:
quote:
quote:Deed ook mee aan de Voice UK en meende zich een dikke tet.... bah.
Ik poets nog liever m'n tanden met een staalborstel.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:32 schreef wolfrolf het volgende:
Dat lijkt me niet zo erg prettig.quote:Op woensdag 1 juli 2015 07:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik poets nog liever m'n tanden met een staalborstel.
Reeds (hihi) gehad... nummer 2 is al in aantocht kan ik je zeggen... ff een bakkie koffie nemenquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2015 09:12 schreef SilentChaos het volgende:
Dit is best een leuk plaatje van John Mayer, alleen z'n stem...tsja.....
quote:Op woensdag 1 juli 2015 07:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik poets nog liever m'n tanden met een staalborstel.
banjo en sons?quote:Op woensdag 1 juli 2015 10:27 schreef Bronson het volgende:
Wordt afzien zaterdag.
Het weer dan, niet M&S.
wij zijn het ook nooit eensquote:
Ik stel voor dat we het vanavond in bed even rechttrekken. xDxDquote:Op woensdag 1 juli 2015 10:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wij zijn het ook nooit eens
zijn we getrouwd ofzo XD
#nohomo
Je zei 'trekken'quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:01 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we het vanavond in bed even rechttrekken. xDxD
Neuh. Veel te warm daarvoor.quote:
Het is pas woensdag Jimmy... gedraag je eens.quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:10 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik zorg er wel voor dat je het nodige vocht binnenkrijgt.
Verdomme.quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is pas woensdag Jimmy... gedraag je eens.
Eenschquote:
Ik denk idd dat CG het daar weer niet te warm voor vindtquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk idd dat CG het daar weer niet te warm voor vindt
Het is nooit maar dan ook nooit te warm voor seks CG.quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Het is te warm om uberhaupt íets te doen.
Nou...quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:30 schreef Bronson het volgende:
[..]
Het is nooit maar dan ook nooit te warm voor seks CG.
Dat is het nu toch echt.quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:30 schreef Bronson het volgende:
[..]
Het is nooit maar dan ook nooit te warm voor seks CG.
Weet ik niet. Soms is het beter om maar 1 album te hebben. Zo'n 2e album kan vies tegenvallen...quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:55 schreef Bronson het volgende:
[..]
Zonde dat het bij 1 album is gebleven.
ik heb nog wel een....quote:
Ik zit te wachten op de eerste die deze quote gaat verknutselen met zijn dirty mindquote:
Te makkelijk.quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op de eerste die deze quote gaat verknutselen met zijn dirty mind
Klopt ook.quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Weet ik niet. Soms is het beter om maar 1 album te hebben. Zo'n 2e album kan vies tegenvallen...
Als je de goede koopt, heb je er jarenlang plezier van. Die dingen lopen lekkerquote:Op woensdag 1 juli 2015 12:25 schreef wolfrolf het volgende:
Fantastische sandalen in de aanbieding bij ibood
[ afbeelding ]
SilentChaos vindt dit leuk
ik vind ze nogal zweten...quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je de goede koopt, heb je er jarenlang plezier van. Die dingen lopen lekker
Je moet ze ook zonder plastic kopen. Die van 100% leer zijn echtquote:
En daarom gewoon op blote voeten lopenquote:
Ja lekker op straatquote:Op woensdag 1 juli 2015 12:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En daarom gewoon op blote voeten lopen
'Ditquote:Op woensdag 1 juli 2015 12:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En daarom gewoon op blote voeten lopen
Thuis dan. En bij mijn ouders ook. Lekker over het kiezelpad lopen met blote voetenquote:Op woensdag 1 juli 2015 12:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja lekker op straat
glasscherven in je voeten oh ja en ook spijkers
TOPSHOW
Je had wel in Wageningen kunnen wonen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:38 schreef Pandaplint het volgende:
Bergschoenen met geitenwollensokken ftw
Nee, ik ben aan het werkquote:Op woensdag 1 juli 2015 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je had wel in Wageningen kunnen wonen.
Wij hebben je fax niet nodigquote:
LB2 is nog altijd beter dan die twee jankplaten uit LB1.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:09 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
Love You More - Racoon
Happiness - Alexis Jordan
Lunchbox 2
Make You Feel My Love - Adele
King Kunta - Kendrick Lamar
LB2 want King Kunta. Maar Adele.
Klopt. Want King Kunta.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
LB2 is nog altijd beter dan die twee jankplaten uit LB1.
Met zulke schoenen blijf je terecht vrijgezel/maagdquote:Op woensdag 1 juli 2015 12:25 schreef wolfrolf het volgende:
Fantastische sandalen in de aanbieding bij ibood
[ afbeelding ]
SilentChaos vindt dit leuk
King Kunta > die andere 3, zoveel is zeker.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:09 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
Love You More - Racoon
Happiness - Alexis Jordan
Lunchbox 2
Make You Feel My Love - Adele
King Kunta - Kendrick Lamar
LB2 want King Kunta. Maar Adele.
Tweet is inmiddels verstuurd, zie ik.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:13 schreef SilentChaos het volgende:
Je hebt nog maar een kwartier Plintje
quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tweet is inmiddels verstuurd, zie ik.
Paste er niet meer bijquote:Op woensdag 1 juli 2015 13:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geen "hitteplandapint" geworden zie ik
Niet eens een vraag voor Evaquote:Op woensdag 1 juli 2015 13:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tweet is inmiddels verstuurd, zie ik.
Je hebt nog een paar minuten.quote:
Nee, per 1 september.quote:
Wel die Eva, die was er vorige week omdat er een foto werd gemaakt van alle djs die na de zomer bij 3FM werken.quote:
Die Grieken hebben zichzelf flink genaaid met hun blufpoker.twitter:alonsoNRC twitterde op woensdag 01-07-2015 om 13:16:27#Merkel sluit voorlopig deur voor verdere onderhandelingen. Wil eerst #Greferendum afwachten. Nu dus aan Grieken om ja tegen #EU te zeggen reageer retweet
Haten op Roosquote:
Verschrikkelijk zeg.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Steek nog een slofje op zou ik haar bijna aanraden
Challenge acceptedquote:
quote:
mov, applefanboysquote:Op woensdag 1 juli 2015 13:40 schreef Pandaplint het volgende:
In wat voor formaat zouden ze het willen hebben?
Ik vraag Sirlof wel evenquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:47 schreef SilentChaos het volgende:
Ekdom maakte trouwens wel de opmerking "hitteplandaplint" ofzo toch? hoorde iets dergelijk maar verstond het niet goed vanwege een jammende fax
Yup.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:47 schreef SilentChaos het volgende:
Ekdom maakte trouwens wel de opmerking "hitteplandaplint" ofzo toch? hoorde iets dergelijk maar verstond het niet goed vanwege een jammende fax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |