jawelquote:
Tsssquote:
hoitjesquote:
Ik zal het eens voorleggen.quote:Op maandag 29 juni 2015 09:21 schreef Bronson het volgende:
[..]
Volgende week maar MH maken nietwaar plint?
heeft het goed gefixed die timurquote:Op maandag 29 juni 2015 10:07 schreef Bronson het volgende:
http://glamora.ma/2015/06(...)batical_ve.html#more
Ondanks glamorama (quote:
Vooral de manier waarop. Weekje wel, weekje nietquote:Op maandag 29 juni 2015 10:13 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ondanks glamorama () hebben ze hier wel een punt. Het gaat natuurlijks nergens over om zoveel vrije maand(en) op te nemen.
Niet haten op mongolenquote:Op maandag 29 juni 2015 10:51 schreef SilentChaos het volgende:
Welke mongool heeft dit MH gemaaktwat een bagger....
Je geniet dagelijks van je bekertje yakmelk?quote:Op maandag 29 juni 2015 11:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet haten op mongolen
Best lekker eten uit dat land hoor.
.bmpquote:Op maandag 29 juni 2015 11:19 schreef JDude het volgende:
trollinginthejeep.jpg
adellrollinginthedeep.jpg
twitter:Schellevis twitterde op maandag 29-06-2015 om 11:18:30Leuk nieuws: ik ga naar de NOS! Vanaf september maak ik daar verhalen (tv/web/radio) over technologie en maatschappij. reageer retweet
Gaat Rachid dan doorschuiven naar de plek van Fleur?quote:Op maandag 29 juni 2015 11:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nieuwe nerd bij de NOS:twitter:Schellevis twitterde op maandag 29-06-2015 om 11:18:30Leuk nieuws: ik ga naar de NOS! Vanaf september maak ik daar verhalen (tv/web/radio) over technologie en maatschappij. reageer retweet
Circa Waves en Beck vind ik gewoon gewaagde keuzes. Tobias Jesso Jr vond ik ook een goed liedje. Liever die 3 dan TCB, hoewel ik dat niet slecht vond. Ronde, Douwe B en James B waren wel baggerkeuzesquote:Op maandag 29 juni 2015 10:55 schreef Bronson het volgende:
Het is al een paar weken bagger met de megahit. Met uitzondering wat dikgedrukt is.
THE BRAHMS - Golden
Beck - Dreams
The Weeknd - Can't Feel My Face
Causes - Walk On Water
Disclosure - Holding On (Ft. Gregory Porter)
Jarryd James - Do You Remember
Douwe Bob - Sweet Sunshine
The Chemical Brothers - Go
James Bay - Let It Go
Kendrick Lamar - King Kunta
Circa Waves - T-Shirt Weather
Rondé - We Are One
MakeBelieve - Cry Like Wolves
Tobias Jesso Jr. - How Could You Babe
Muse - Psycho
Weeknd was leuk als alarmschijf op 538.quote:Op maandag 29 juni 2015 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Circa Waves en Beck vind ik gewoon gewaagde keuzes. Tobias Jesso Jr vond ik ook een goed liedje. Liever die 3 dan TCB, hoewel ik dat niet slecht vond. Ronde, Douwe B en James B waren wel baggerkeuzes
The Weeknd kun je over discussieren
Heb het idee dat Rachid sws al weer meer aan het nieuwslezen is ondanks dat ie "social media expert" is.quote:Op maandag 29 juni 2015 11:23 schreef Bronson het volgende:
[..]
Gaat Rachid dan doorschuiven naar de plek van Fleur?
The Weeknd is gewoon tof.quote:Op maandag 29 juni 2015 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weeknd was leuk als alarmschijf op 538.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |