abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153919078
Ik gebruik het al een enkele weken en vrijwel overal waar ik consistent heb geflitst vielen bijna alle haren eruit. Sommige blijven nog weg, anderen zijn weer terug (wel milder). Dus ik ga weer met een witte potlood mijn lichaam indelen om te flitsen. Anders ontstaan er dunne strookjes met haartjes die ik net heb gemist.

Prachtig apparaat, maar je zit er toch waarschijnlijk je hele leven aan vast en na 140.000 flitsen moet je het vervangen. Zolang je trouw blijft flitsen blijven de haartjes weg. Al met al is dat nog steeds veel beter dan het dagelijks scheren of maandelijks harsen/epileren/whatever.

Jullie ervaringen hiermee?
pi_153927017
Geen ervaring mee, wat kost zo'n apparaat nou?
pi_153927326
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 15:20 schreef Mylene het volgende:
Geen ervaring mee, wat kost zo'n apparaat nou?
Dat en hoe vaak per week moet je het doen?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_153929665
330-50 cashback.

Eens per 2 weken. Uur voor hele benen. Uur voor armen en oksels. Kwartier voor gezicht. Half uur schaamstreek. Dit incl tekenen.

Na elke deel moet je een paar uur opladen.

Het goed scheren duurt het langst.

Dus geduld moet je wel hebben. Ik kijk ondertussen series enzo. Anders irriteer ik me dood. Maar zodra ik naar de sportschool ga of een jurk aan wil buiten weet ik weer waarom ik het doe :D
pi_153929691
Na 2 maanden ben je haarvrij. Maand later beginnen haartjes langzaam terug te komen. Of ik had langer moeten flitsen. Ben best behaard :N
pi_153932522
Ik heb de eerste generatie Lumea en herken je verhaal niet echt :D

Uur voor je benen-> doe ik in een kwartier per been en aan aftekenen doe ik niet, dan scheerde ik tussendoor wel bij als ik haartjes zag opkomen.

Uur voor armen en oksels -> ik doe mijn armen er niet mee, met oksels ben ik letterlijk in acht flitsen per oksel klaar. Max. tien minuutjes totaal dus, inclusief scheren.

Mij is ook nooit beloofd dat de haartjes permanent wegblijven maar na een jaar flitsen merkte ik dat mijn benen steeds gladder werden. En inmiddels hoef ik die helemaal niet meer te flitsen.*O*
En de haartjes onder mijn oksels zijn een stuk dunner en op plaatsen helemaal weg. Dik tevreden dus!

Het opladen herken ik wel, als ik een been klaar heb moet hij aan de lader voor ik verder kan.

Welk standje gebruik je? In het begin kon ik bij benen standje drie (van vijf) hebben, daarna zapte ik alles op standje vijf. Meer intensiteit = haartjes grondiger weg :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_153932592
en doet het pijn?
pi_153932625
Meer ervaringen: REV / [TheInsiders] Test de Philips Lumea
Blijkbaar begon ik met standje vier. :P
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_153932663
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 18:58 schreef computergirl het volgende:
en doet het pijn?
Het voelt wat warm. Pijn doet het alleen als je je niet goed geschoren hebt, dan absorbeert het stukje haar wat boven de huid zit de warmte ipv het in de haarwortel gaat. Vergelijk het met een elastiekje wat je tegen je huid schiet. En bij lange haren komt er zoeen lekkere geur vanaf :9 :')
pi_153934784
Ik heb hele lange benen. Of ik ben heel sloom :D

5 werkt idd als beste!!! Alleen 'beneden' is het letterlijk kut :D
pi_153962182
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 16:48 schreef aangemeldvooreenvraag het volgende:
330-50 cashback.

Eens per 2 weken. Uur voor hele benen. Uur voor armen en oksels. Kwartier voor gezicht. Half uur schaamstreek. Dit incl tekenen.

Na elke deel moet je een paar uur opladen.

Het goed scheren duurt het langst.

Dus geduld moet je wel hebben. Ik kijk ondertussen series enzo. Anders irriteer ik me dood. Maar zodra ik naar de sportschool ga of een jurk aan wil buiten weet ik weer waarom ik het doe :D
Waar is deze voor 350 te krijgen dan?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_153962225
MediaMarkt
  dinsdag 30 juni 2015 @ 21:24:17 #13
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_153962234
Dit kan toch niet gezond zijn :')

Iemand die z'n halve been kaal "flitst" met 5 filtsen, en dan TS die 140000 flitsen probeert maar het nog niet voldoende vindt.

wtf :')
pi_154018870
Ik ben erachter: ik zat te mierenneuken :') Ik ga voortaan sneller flitsen en 2 wekelijks blijven herhalen tot eind zomer. En dan 1x per maand bijhouden.
pi_154019038
Mag toch maar eens in de twee weken?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_154019201
Ik was na 6 weken gestopt omdat veel haar al weg was. Omdat ik behaarder ben, moet ik iets langer doorgaan denk ik haha :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')