abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 16:38:29 #151
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_156643170
ENTER THE HERO.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 16:42:51 #152
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_156643257
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 12:33 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Seizoen 2 ben ik nog niet aan begonnen, maar ik hoop dat ze dat Court of Owls een beetje op de achtergrond houden. Geweldig verhaal van Snyder, en er werd wel gehint dat Bruce in zijn jonge jaren er al over hoorde en er onderzoek naar gedaan had, maar nooit iets heeft gevonden...
Ik heb begrepen dat ze er toch redelijk diep op in gaan.
Op zich is het wel een mooi verhaal om in de serie te vertellen denk ik.

quote:
[..]

Dat hoop ik niet. Zou een beetje vreemd zijn als de moeder van Batgirl straks Harley Quinn is...

Het leuke aan Gotham vind ik o.a. dat ze redelijk trouw bleven aan wat we uit de comics weten, en daar een passend 'origin' verhaal bij maken, dus dan hoop ik niet dat ze nu teveel met die origins gaan lopen kloten.
Het lijkt mij ook niet dat Barbara Kean nog met Gordon gaat beginnen.
Aan de andere kant kan hij ook niets meer met Sarah Essen beginnen aangezien die dood is en dat is verder de enige vrouw die duidelijk een relatie heeft gehad met Gordon, volgens mij.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 16:43:41 #153
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_156643270
Ok mijn intuitie zegt;

Jerome gaat naar de Doll Maker. Die wekt em ff tot leven.
pi_156650089
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 11:30 schreef padlarf het volgende:
Deze serie is zo bruut geworden _O- *O*
Ik kan dat ook weg waarderen, prima aflevering weer zo. Had eigenlijk verwacht dat Jerome niet daadwerkelijk dood zou zijn, maar dat het geënsceneerd was. Wellicht dat dat de volgende aflevering toch nog het geval bleek. Hoewel er dus kennelijk ook een hele hoop andere potentiële Jokers 'ontwaakten'.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Admin dinsdag 6 oktober 2015 @ 21:45:58 #155
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_156651603
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 10:23 schreef Tokus het volgende:

[..]

ik vond 'm vrij irritant en iets teveel proberen Heath Ledger's Joker na te doen.
Ik vond er veel van Nicholson én Ledger in zitten. Heel mooi gecombineerd, als je het mij vraagt.

Sowieso dikke duimen omhoog voor Cameron Monaghan. Volledig over de top geacteerd, maar wel enorm goed. Het past precies binnen de context, heerlijk om te zien.

In Shameless is hij overigens ook erg goed.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin dinsdag 6 oktober 2015 @ 21:48:00 #156
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_156651712
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 13:14 schreef Tokus het volgende:

[..]

ik zie in seizoen 2 weinig meer van de toekomstige Barbara Gordon, want zoals ze nu bezig is lijkt me dat zoiets niet goed kan komen tussen haar en Jim. Dus op dat gebied zijn ze sowieso al erg afgeweken.
Ik denk het ook. Dit is natuurlijk geen comic-versie van Batman, dus het kan afwijken waar de makers vinden dat ze de lijnen niet hoeven te volgen. Dat maakt het ook minder voorspelbaar, en ik denk dat je dat moet hebben om te voorkomen dat te veel mensen verwachtingen gaan opbouwen (die gebaseerd zijn op niets dan comic-kennis) en zich vervolgens teleurgesteld voelen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_156656382
Geweldige aflevering het stukje met Bullock bij the Pinguin was ook super trouwens
pi_156660073
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 21:45 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik vond er veel van Nicholson én Ledger in zitten. Heel mooi gecombineerd, als je het mij vraagt.

Sowieso dikke duimen omhoog voor Cameron Monaghan. Volledig over de top geacteerd, maar wel enorm goed. Het past precies binnen de context, heerlijk om te zien.

In Shameless is hij overigens ook erg goed.
Meer Nicholson en Mark Hamill dan Ledger imo. Maar ze blijven wel met ons fucken zo qua karakters _O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_156662584
wat een geweldige aflevering weer _O_
S2 is echt ontzettend goed gestart, maar ik hoop dat dat niet voornamelijk aan Jerome lag. Jammer dat hij niet de joker blijkt te zien, hij deed het fantastisch. Al kan het zomaar zo zijn dat iemand hem in het geniep tot leven wekt en hij plotseling weer ergens opduikt.

Dat einde vond ik wel mooi gedaan dat allerlei freaks zich optrekken aan zijn psychopathische optredens
  woensdag 7 oktober 2015 @ 11:17:06 #160
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_156663157
Echt een hele goede aflevering.
Ik hoop dat hij niet Joker is en dat die nog wel voor gaat komen in de serie.
Ik ben wel benieuwd naar wat er nu gaat gebeuren met al die freaks.

En inderdaad hoop ik niet dat het voornamelijk aan Jerome heeft gelegen dat het zo goed was tot nu toe. We zullen de komende afleveringen gaan zien wat het wordt.

Ik nomineer deze aflevering in ieder geval wel tot beste van de serie tot nu toe :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_156665430
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 11:17 schreef Komakie het volgende:

Ik ben wel benieuwd naar wat er nu gaat gebeuren met al die freaks.
zoveel zijn er niet meer over toch? Tenminste van degene die we gezien hebben en geen figuranten waren.

Het was meer een truc van die Theo Galavan om de macht te gaan grijpen. Burgemeester is spoorloos, zijn vervanger dood en Galavan zogenaamd de held. Wel geinig hoe hij zich zo overdreven omdraaide naar de camera en zijn naam zo langzaam uitsprak.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 13:16:23 #162
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_156665480
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 13:13 schreef planethugo het volgende:

[..]

zoveel zijn er niet meer over toch? Tenminste van degene die we gezien hebben en geen figuranten waren.

Het was meer een truc van die Theo Galavan om de macht te gaan grijpen. Wel geinig hoe hij zich zo overdreven omdraaide naar de camera en zijn naam zo langzaam uitsprak.
Het was echt een beetje '''té''. Oh look at me, im the hero :')
Komt brucy boy er aan met gordon en guns :')
pi_156665603
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 13:16 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Het was echt een beetje '''té''. Oh look at me, im the hero :')
Komt brucy boy er aan met gordon en guns :')
klopt, maar daarom vond ik het juist wel geinig. Het blijft toch een stripboek :)
  Moderator woensdag 7 oktober 2015 @ 13:30:53 #164
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_156665773
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 13:13 schreef planethugo het volgende:

[..]

zoveel zijn er niet meer over toch? Tenminste van degene die we gezien hebben en geen figuranten waren.

Het was meer een truc van die Theo Galavan om de macht te gaan grijpen. Burgemeester is spoorloos, zijn vervanger dood en Galavan zogenaamd de held. Wel geinig hoe hij zich zo overdreven omdraaide naar de camera en zijn naam zo langzaam uitsprak.
Gordon moet wel zoiets hebben van "something smells fishy..." :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 7 oktober 2015 @ 14:12:32 #165
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_156666627
James Frain lijkt het trouwens wel gemaakt te hebben in de VS, met substantiele rollen in allerlei high-profile TV-series. Ben benieuwd hoe zijn karakter zich gaat ontwikkelen (geen idee of ie ook in de strips voorkomt, die lees ik niet).
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_156666902
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 14:12 schreef wonderer het volgende:
James Frain lijkt het trouwens wel gemaakt te hebben in de VS, met substantiele rollen in allerlei high-profile TV-series. Ben benieuwd hoe zijn karakter zich gaat ontwikkelen (geen idee of ie ook in de strips voorkomt, die lees ik niet).
begint wel een overdosis te worden. Alleen al de laatste paar maanden was hij de schurk in Orphan Black, True Detective en Gotham :')

Prima acteur, dat wel. Vooral in The Tudors
pi_156667977
Ik mis Jerome ;(
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 7 oktober 2015 @ 15:30:05 #168
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_156668129
Heeft de actrice die Barbara speelt geen borsten meer ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 16:10:34 #169
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_156668930
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 14:29 schreef planethugo het volgende:

[..]

begint wel een overdosis te worden. Alleen al de laatste paar maanden was hij de schurk in Orphan Black, True Detective en Gotham :')

Prima acteur, dat wel. Vooral in The Tudors
Beetje type-casten wordt het wel ja... ;)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  FOK!fotograaf woensdag 7 oktober 2015 @ 19:14:19 #170
364681 over_hedge
pi_156672634
Dus hij is niet de joker. jammer.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 20:36:46 #171
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_156675323
quote:
9s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 15:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heeft de actrice die Barbara speelt geen borsten meer ?
Nooit gehad :P

Op facebook zijn er heel veel mensen die balen dat Jerome dood is.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_156675449
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 20:36 schreef Komakie het volgende:

[..]

Nooit gehad :P

Op facebook zijn er heel veel mensen die balen dat Jerome dood is.
als het Game of Thrones was dan was er nog een mogelijkheid van een resurrection :P
pi_156676000
quote:
2s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 20:41 schreef Evertjan het volgende:

[..]

als het Game of Thrones was dan was er nog een mogelijkheid van een resurrection :P
Juist in het Batman universum is die mogelijkheid er ook.

Maar dat lijkt me niet te gaan gebeuren. Hij heeft chaos gezaaid en zoals te zien was heeft hij daarmee veel mensen aangestoken om ook die Joker-achtige kant op te gaan. Het zou alleen wel een beetje lame zijn als de daadwerkelijke Joker straks zou worden neergezet als iemand die op die bewuste dag naar de tv keek en dat daar zijn insanity begon..beetje makkelijk.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  FOK!fotograaf woensdag 7 oktober 2015 @ 21:14:25 #174
364681 over_hedge
pi_156676410
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 21:00 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Juist in het Batman universum is die mogelijkheid er ook.

Maar dat lijkt me niet te gaan gebeuren. Hij heeft chaos gezaaid en zoals te zien was heeft hij daarmee veel mensen aangestoken om ook die Joker-achtige kant op te gaan. Het zou alleen wel een beetje lame zijn als de daadwerkelijke Joker straks zou worden neergezet als iemand die op die bewuste dag naar de tv keek en dat daar zijn insanity begon..beetje makkelijk.
Zou wel een beetje jammer zijn ja. Maar we gaan het zien. Sowieso benieuwd of we dit seizoen de joker gaan zien of niet.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_156677857
Ha dus het was TOCH een mindfuck :D
lekker faxen heel de dag echt genot
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')