Groningenquote:Op maandag 29 juni 2015 15:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Meest noordoostelijkste punt van NL bijna 😂
Moet wel heel koud zijn dan, want nederland is echt grootquote:Op maandag 29 juni 2015 15:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Meest noordoostelijkste punt van NL bijna 😂
Nein bbyquote:Op maandag 29 juni 2015 15:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja provincie, maar ik woon niet in stad Groningen. Jij was van Amsterdam toch?
Zonder grapjes, hierzo is het altijd anders dan rest van Nederland. Ging het 's winters sneeuwen overal, behalve hierquote:Op maandag 29 juni 2015 16:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Moet wel heel koud zijn dan, want nederland is echt groot
Nog 11 dagenquote:Op maandag 29 juni 2015 21:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Mensen laden hun auto's hier in om naar Turkije te gaan. Summerfeelings.
Ik ga met het vliegtuig naar Adana. Andere plaatsen bezoeken doen we later in de vakantie.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En dan naar Adana? Of gaan jullie ook nog andere plaatsen bezoeken
Ik vond gisteren (maandag) wel lastig. Komt ook deels door de vermoeidheid en het slaapgebrek.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:50 schreef Che_ het volgende:
Ondanks de hitte vind ik zomer relaxter dan winter tijdens ramadan
nigga jij bent gekquote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:50 schreef Che_ het volgende:
Vet lange dagen welquote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:50 schreef Che_ het volgende:
Dan ben je juist meer buiten... Je hebt sneller dorst... De dagen zijn veel langer, dus langer vasten.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:50 schreef Che_ het volgende:
In de zomer daarentegen heb je meer drang naar water.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, maar in de winter heb je meer trek. Ook om de kou te doorstaan
Verwaming? Kleding? Of werk je in de bouw, of een andere sector waar je veel buiten bent?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, maar in de winter heb je meer trek. Ook om de kou te doorstaan
Hoe bedoel je reizen?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:41 schreef darkmond het volgende:
Ik ben aan 't reizen... Dus moet straks sowieso m'n vasten verbreken. Als ik er niet kom vast ik wel gewoon door.
Klopt.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:40 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
In de zomer daarentegen heb je meer drang naar water.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |