misschien een idee om een stukje over onverharde wegen te rijden die hebben ze vast wel in Drenthequote:Op zondag 28 juni 2015 22:57 schreef derLudolf het volgende:
Ach ja volgend jaar waarschijnlijk nieuwe kans voor Lindeman. De bond wil het NK wielrennen het liefst nog een aantal jaren in Emmen houden. Er schijnt niet zoveel animo te zijn om zo'n evenement te organiseren en aangezien ze nu in Emmen een redelijk draaiboek hebben (wel veel verbeterpunten) willen ze een langere samenwerking aangaan.
We hebben zelfs kasseien!quote:Op zondag 28 juni 2015 23:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
misschien een idee om een stukje over onverharde wegen te rijden die hebben ze vast wel in Drenthe
Op tv drenthe zag ik dat ze voorzichtige pogingen doen om het wk van 2020 naar emmen te halen.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:57 schreef derLudolf het volgende:
Ach ja volgend jaar waarschijnlijk nieuwe kans voor Lindeman. De bond wil het NK wielrennen het liefst nog een aantal jaren in Emmen houden. Er schijnt niet zoveel animo te zijn om zo'n evenement te organiseren en aangezien ze nu in Emmen een redelijk draaiboek hebben (wel veel verbeterpunten) willen ze een langere samenwerking aangaan.
Het is geen mountainbikenquote:Op zondag 28 juni 2015 23:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
misschien een idee om een stukje over onverharde wegen te rijden die hebben ze vast wel in Drenthe
Kunnen ze tot die tijd nog oefenen met het NKquote:Op zondag 28 juni 2015 23:12 schreef emil23 het volgende:
[..]
Op tv drenthe zag ik dat ze voorzichtige pogingen doen om het wk van 2020 naar emmen te halen.
Eeuwig zonde dat ze die strook bij Emmen centrum niet hebben mee genomen. Die strook ligt nog geen halve kilometer vanaf de laatste lus. Einde van de strook ook even meteen linksaf slaan om een stuk verharde zandweg van 2 kilometer op te draaien. En dan was de laatste lus ook weer rond.quote:
En er waren nog wel meer schitterende stukken die niet zijn meegenomen in het parcours. Die uiteindelijk veel minder belastend waren voor de infrastructuur.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:06 schreef OpslugtAfMorket het volgende:
[..]
Eeuwig zonde dat ze die strook bij Emmen centrum niet hebben mee genomen. Die strook ligt nog geen halve kilometer vanaf de laatste lus. Einde van de strook ook even meteen linksaf slaan om een stuk verharde zandweg van 2 kilometer op te draaien. En dan was de laatste lus ook weer rond.
De voormalige vuilnisbelt bij Emmerschans was ook best een leuk klimmetje geweest.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:35 schreef Knutknuttsson het volgende:
In Wijster ligt zelfs nog iets wat in de verte wat weg heeft van een beklimming, hadden ze ook in de lus mee kunnen nemen.
Wijster ligt niet in de gemeente Emmen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:35 schreef Knutknuttsson het volgende:
In Wijster ligt zelfs nog iets wat in de verte wat weg heeft van een beklimming, hadden ze ook in de lus mee kunnen nemen.
Dan moeten ze op dezelfde weg weer terug afdalen tegen het peloton in. Wel spektakel! Het lijkt me ook te smal in mijn herinnering om die weg te splitsen middels hekken.quote:
Das inderdaad spektakel! Of aan de andere kant via het trapje er weer af!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:54 schreef OpslugtAfMorket het volgende:
[..]
Dan moeten ze op dezelfde weg weer terug afdalen tegen het peloton in. Wel spektakel! Het lijkt me ook te smal in mijn herinnering om die weg te splitsen middels hekken.
Nu die berg van Thijs nog naar Emmen.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:57 schreef derLudolf het volgende:
Je kunt oost keer de Hondsrug naar boven en benedenquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nu die berg van Thijs nog naar Emmen.
Maar hebben profrenners, zelfs al heten ze Kenny van Hummel, daar moeite mee?quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je kunt oost keer de Hondsrug naar boven en beneden
Nou, met een vlak parcours hadden ze al moeite. Op het laatst zat er weinig gang meer inquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar hebben profrenners, zelfs al heten ze Kenny van Hummel, daar moeite mee?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |