Myanmar ook, maar daar maak de 'ummah' zich dan weer niet druk over.quote:Op zondag 28 juni 2015 03:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
naast het Bosnische enige 2 'gerechtvaardigde' Jihads van de afgelopen paar decennia als je het mij vraagt.
Precies, volgens mij nooit echt veel aandacht aan besteed door niemand niet.quote:Op zondag 28 juni 2015 03:03 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Myanmar ook, maar daar maak de 'ummah' zich dan weer niet druk over.
Nee, nauwelijks inderdaad, terwijl daar ware massaslachtingen jegens de Islamitische minderheid hebben afgespeeld.quote:Op zondag 28 juni 2015 03:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Precies, volgens mij nooit echt veel aandacht aan besteed door niemand niet.
Erdogan / Davutoglu zijn er ook flink mee bezig de afgelopen jaren, alleen geen Arabisch hond wat er naar omkijkt idd.quote:Op zondag 28 juni 2015 03:06 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Nee, nauwelijks inderdaad, terwijl daar ware massaslachtingen jegens de Islamitische minderheid hebben afgespeeld.
Khamenei heeft daar wel wat over gezegd.
Precies. Zelfde geldt in zekere zin voor de Uyghuren.quote:Op zondag 28 juni 2015 03:08 schreef Triggershot het volgende:
Erdogan / Davutoglu zijn er ook flink mee bezig de afgelopen jaren, alleen geen Arabisch hond wat er naar omkijkt idd.
Dan moet je bij de MHP zijn, die hebben echt 'liberation strategies' voor enzoquote:Op zondag 28 juni 2015 03:11 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Precies. Zelfde geldt in mindere mate voor de Uyghuren.
Qadiriyya denk ik, gezien ze over Abdul-Qadir Gilani zingen. Heb normaal niets met dit soort nasheeds, maar vind deze wel wat hebben vanwege dat opzwepende.quote:
Haha serieus?quote:Op zondag 28 juni 2015 03:13 schreef Triggershot het volgende:
Dan moet je bij de MHP zijn, die hebben echt 'liberation strategies' voor enzo
Ja, precies. En het verzwakken van de Serviërs had ook indirect met de Russen te maken (Serviërs zijn vaak pro-Russisch, ook Orthodox, etc). Net zoals in Afghanistan dat het geval was.quote:Bosnie kreeg volgens mij ook alleen maar aandacht omdat het echt in hartje Europa gebeurde en Tsjetjenen 'handig' waren tegen de Russen.
Zijn idd Kadiri's, de vader van Necati Sasmaz is een prominent Kadiri leider.quote:Op zondag 28 juni 2015 03:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Qadiriyya denk ik, gezien ze over Abdul-Qadir Gilani zingen. Heb normaal niets met dit soort nasheeds, maar vind deze wel wat hebben vanwege dat opzwepende.
Ah, wist ik niet.quote:Op zondag 28 juni 2015 03:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zijn idd Kadiri's, de vader van Necati Sasmaz is een prominent Kadiri leider.
Heeft inderdaad wel wat hebben.quote:Op zondag 28 juni 2015 03:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Qadiriyya denk ik, gezien ze over Abdul-Qadir Gilani zingen. Heb normaal niets met dit soort nasheeds, maar vind deze wel wat hebben vanwege dat opzwepende.
Jup. 'desnoods met legers oprukken' enzo.quote:
Klopt, alleen was dat in die periode flink afgekoeld omdat men toenadering zocht met Yeltsin enzo toch?quote:Ja, precies. En het verzwakken van de Serviërs had ook indirect met de Russen te maken (Serviërs zijn vaak pro-Russisch, ook Orthodox, etc). Net zoals in Afghanistan dat het geval was.
quote:Op zondag 28 juni 2015 03:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ah, wist ik niet. [ afbeelding ]
Ik ga maar eens sahur doen trouwens. Goede nacht gewenst aan jullie.
Slaap ze!quote:Op zondag 28 juni 2015 03:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ga maar eens sahur doen trouwens. Goede nacht gewenst aan jullie.
quote:Op zondag 28 juni 2015 03:19 schreef Triggershot het volgende:
Jup. 'desnoods met legers oprukken' enzo.
Klopt inderdaad.quote:Klopt, alleen was dat in die periode flink afgekoeld omdat men toenadering zocht met Yeltsin enzo toch?
Vind dit btw echt geniaal gemaakt, een Ottomaanse prins wat vlucht naar de Safaviden in Qazwinquote:
Haha wel heel erg aangedikt. Denk niet dat het Iran is.quote:Op zondag 28 juni 2015 03:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vind dit btw echt geniaal gemaakt, een Ottomaanse prins wat vlucht naar de Safaviden in Qazwin
Geen idee of het ook echt Iran is tho
Moet natuurlijk wel melodramatisch zijn.quote:Op zondag 28 juni 2015 03:29 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Haha wel heel erg aangedikt. Denk niet dat het Iran is.
ik ga ook zo, truste!quote:Op zondag 28 juni 2015 03:30 schreef Intellectueel het volgende:
Ik ga overigens ook slapen. Batterij van mijn laptop is op en de lader ligt beneden. Slaap ze triggershot!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |