Meen je die, wat is appel dan ? Su?quote:Op zondag 28 juni 2015 02:31 schreef hont12 het volgende:
[..]
Elma is water in het Marokkaans-Arabisch.
Paradox
Tafaha (harde h).quote:Op zondag 28 juni 2015 02:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Meen je die, wat is appel dan ? Su?
Ja Triggershot vertelde de zijne niet eens aan mijquote:Op zondag 28 juni 2015 02:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat is jullie nationaliteit eigenlijk, ik zie perzisch etc allemaal rondslingeren, ben de draad kwijt
Marokkaanse.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat is jullie nationaliteit eigenlijk, ik zie perzisch etc allemaal rondslingeren, ben de draad kwijt
vroeg je het dan.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:33 schreef hont12 het volgende:
[..]
Ja Triggershot vertelde de zijne niet eens aan mijik voel mij gebruikt
<3quote:Op zondag 28 juni 2015 02:35 schreef hont12 het volgende:
[..]
Hamza dan, als jij perse wilt mierenneuken
Is alleen voor even, na de ramadan bestaan we niet meer voor elkaar.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:37 schreef hont12 het volgende:
ik moet jullie wel nageven, ik kijk 1x verder dan NWS en KLB en fok is opeens een stuk leuker gewordenen toevallig is het de moslim-community, geniaal
Altijd gezellig als ik in de house ben.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:37 schreef hont12 het volgende:
ik moet jullie wel nageven, ik kijk 1x verder dan NWS en KLB en fok is opeens een stuk leuker gewordenen toevallig is het de moslim-community, geniaal
ho, ho, ho. duurt nog wel even voor je een van ons bent.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:37 schreef hont12 het volgende:
Hou op jij.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:37 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Altijd gezellig als ik in de house ben.
Geen schat zeggen, kan niet tegen die shit.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:39 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Kan ik niets aan doen lieve schat.
Ramadan: turken, marokkanen, irakezen etc allemaal matties broeders mashallahquote:Op zondag 28 juni 2015 02:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Alleen in ramadan 1 Ummah, daarna iedereen opdonderen mentaliteit.
quote:Op zondag 28 juni 2015 02:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Is alleen voor even, na de ramadan bestaan we niet meer voor elkaar.
quote:Op zondag 28 juni 2015 02:37 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Altijd gezellig als ik in de house ben.
laat maar, ik neem mijn woorden wel terug danquote:Op zondag 28 juni 2015 02:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ho, ho, ho. duurt nog wel even voor je een van ons bent.
Precies deze!quote:Op zondag 28 juni 2015 02:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Ramadan: turken, marokkanen, irakezen etc allemaal matties broeders mashallah
Na ramadan: rot op eh kk turk
Azizam? Eshqam? Janam? Aşkım?quote:Op zondag 28 juni 2015 02:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Geen schat zeggen, kan niet tegen die shit.
HAHAHAH.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Ramadan: turken, marokkanen, irakezen etc allemaal matties broeders mashallah
Na ramadan: rot op eh kk turk
Na de Ramadan verdwijnt iedereen of wordt geadopteerd in het Turkentopic.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:41 schreef hont12 het volgende:
[..]
[..]
[..]
laat maar, ik neem mijn woorden wel terug dan
Serieus de talen zijn zo te overbruggen:quote:
Dat is net zoiets dat Nederlanders "wat een poepie, scheetje" zeggen.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:46 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Nooit begrepen waarom je tegen je geliefde 'mijn lever' zou zeggen.
Zelfs liedjesquote:Op zondag 28 juni 2015 02:46 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Klopt. Sowieso bovenste twee Arabische roots dacht ik.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:46 schreef Triggershot het volgende:
Serieus de talen zijn zo te overbruggen:
Azizam - Azizim
Eshqam - Askim
Janam - Canim
Jigaram - Cigerim.
Zeggen ze in het Marokkaans ook.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:46 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Of de "arim balim petegim, gulum canim cigerim" liedquote:
Ach alles beter dan 'yavrum'quote:Op zondag 28 juni 2015 02:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Of de "arim balim petegim, gulum canim cigerim" lied
Eigenlijk, eigenlijk, hersenen zijn het belangrijkst. Hoor je iemand al zeggen "mijn hersens, mijn leven" ?quote:Op zondag 28 juni 2015 02:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Zeggen ze in het Marokkaans ook.
Ya kebda dyali, ya hayati.
Mijn lever, mijn leven.
Ik denk omdat je lever zo'n belangrijk orgaan is en het de gifstoffen reinigt dat de vrouw de zorgen laat verdwijnen voor de man.
Jup.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:47 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Klopt. Sowieso bovenste twee Arabische roots dacht ik.
quote:
Volgens mij ook alleen in de Islamitische wereld gebruikelijk.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Zeggen ze in het Marokkaans ook.
Ya kebda dyali, ya hayati.
Mijn lever, mijn leven.
Ik denk omdat je lever zo'n belangrijk orgaan is en het de gifstoffen reinigt dat de vrouw de zorgen laat verdwijnen voor de man.
kem um nietquote:Op zondag 28 juni 2015 02:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nasheed vanaf 37:25 is echt mooi, maar kan het verder nergens vinden. Waarschijnlijk alleen voor de serie geschreven ofzo...
Deze Sjiitische nasheed is ook wel te pruimen.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nasheed vanaf 37:25 is echt mooi, maar kan het verder nergens vinden. Waarschijnlijk alleen voor de serie geschreven ofzo...
Hollander vroeg keer aan ons:" Waarom zeggen jullie Turken "ouwe rat" tegen jullie vrouwen?" Ouwe rat = avrat.quote:
"HAHAHAHAAH!" 'grapje'?quote:Op zondag 28 juni 2015 02:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hollander vroeg keer aan ons:" Waarom zeggen jullie Turken "ouwe rat" tegen jullie vrouwen?" Ouwe rat = avrat.
Y Rab bel-yı ‘aşk ile kıl şin meniquote:
Fuzoeli of Rumi?quote:Op zondag 28 juni 2015 02:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Bir dem bel-yı ‘aşkdan etme cd meni
Klinkt goed.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:54 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Deze Sjiitische nasheed is ook wel te pruimen.
trustequote:Op zondag 28 juni 2015 02:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga eten, slapen. Batterij 1%. Trusten.
quote:
'overschot' / 'genoeg' etc.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:59 schreef Intellectueel het volgende:
Fuzul in het Turks ook 'nieuwsgierige'?
Myanmar ook, maar daar maak de 'ummah' zich dan weer niet druk over.quote:Op zondag 28 juni 2015 03:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
naast het Bosnische enige 2 'gerechtvaardigde' Jihads van de afgelopen paar decennia als je het mij vraagt.
Precies, volgens mij nooit echt veel aandacht aan besteed door niemand niet.quote:Op zondag 28 juni 2015 03:03 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Myanmar ook, maar daar maak de 'ummah' zich dan weer niet druk over.
Nee, nauwelijks inderdaad, terwijl daar ware massaslachtingen jegens de Islamitische minderheid hebben afgespeeld.quote:Op zondag 28 juni 2015 03:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Precies, volgens mij nooit echt veel aandacht aan besteed door niemand niet.
Erdogan / Davutoglu zijn er ook flink mee bezig de afgelopen jaren, alleen geen Arabisch hond wat er naar omkijkt idd.quote:Op zondag 28 juni 2015 03:06 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Nee, nauwelijks inderdaad, terwijl daar ware massaslachtingen jegens de Islamitische minderheid hebben afgespeeld.
Khamenei heeft daar wel wat over gezegd.
Precies. Zelfde geldt in zekere zin voor de Uyghuren.quote:Op zondag 28 juni 2015 03:08 schreef Triggershot het volgende:
Erdogan / Davutoglu zijn er ook flink mee bezig de afgelopen jaren, alleen geen Arabisch hond wat er naar omkijkt idd.
Dan moet je bij de MHP zijn, die hebben echt 'liberation strategies' voor enzoquote:Op zondag 28 juni 2015 03:11 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Precies. Zelfde geldt in mindere mate voor de Uyghuren.
Qadiriyya denk ik, gezien ze over Abdul-Qadir Gilani zingen. Heb normaal niets met dit soort nasheeds, maar vind deze wel wat hebben vanwege dat opzwepende.quote:
Haha serieus?quote:Op zondag 28 juni 2015 03:13 schreef Triggershot het volgende:
Dan moet je bij de MHP zijn, die hebben echt 'liberation strategies' voor enzo
Ja, precies. En het verzwakken van de Servirs had ook indirect met de Russen te maken (Servirs zijn vaak pro-Russisch, ook Orthodox, etc). Net zoals in Afghanistan dat het geval was.quote:Bosnie kreeg volgens mij ook alleen maar aandacht omdat het echt in hartje Europa gebeurde en Tsjetjenen 'handig' waren tegen de Russen.
Zijn idd Kadiri's, de vader van Necati Sasmaz is een prominent Kadiri leider.quote:Op zondag 28 juni 2015 03:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Qadiriyya denk ik, gezien ze over Abdul-Qadir Gilani zingen. Heb normaal niets met dit soort nasheeds, maar vind deze wel wat hebben vanwege dat opzwepende.
Ah, wist ik niet.quote:Op zondag 28 juni 2015 03:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zijn idd Kadiri's, de vader van Necati Sasmaz is een prominent Kadiri leider.
Heeft inderdaad wel wat hebben.quote:Op zondag 28 juni 2015 03:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Qadiriyya denk ik, gezien ze over Abdul-Qadir Gilani zingen. Heb normaal niets met dit soort nasheeds, maar vind deze wel wat hebben vanwege dat opzwepende.
Jup. 'desnoods met legers oprukken' enzo.quote:
Klopt, alleen was dat in die periode flink afgekoeld omdat men toenadering zocht met Yeltsin enzo toch?quote:Ja, precies. En het verzwakken van de Servirs had ook indirect met de Russen te maken (Servirs zijn vaak pro-Russisch, ook Orthodox, etc). Net zoals in Afghanistan dat het geval was.
quote:Op zondag 28 juni 2015 03:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ah, wist ik niet. [ afbeelding ]
Ik ga maar eens sahur doen trouwens. Goede nacht gewenst aan jullie.
Slaap ze!quote:Op zondag 28 juni 2015 03:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ga maar eens sahur doen trouwens. Goede nacht gewenst aan jullie.
quote:Op zondag 28 juni 2015 03:19 schreef Triggershot het volgende:
Jup. 'desnoods met legers oprukken' enzo.
Klopt inderdaad.quote:Klopt, alleen was dat in die periode flink afgekoeld omdat men toenadering zocht met Yeltsin enzo toch?
Vind dit btw echt geniaal gemaakt, een Ottomaanse prins wat vlucht naar de Safaviden in Qazwinquote:
Haha wel heel erg aangedikt. Denk niet dat het Iran is.quote:Op zondag 28 juni 2015 03:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vind dit btw echt geniaal gemaakt, een Ottomaanse prins wat vlucht naar de Safaviden in Qazwin
Geen idee of het ook echt Iran is tho
Moet natuurlijk wel melodramatisch zijn.quote:Op zondag 28 juni 2015 03:29 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Haha wel heel erg aangedikt. Denk niet dat het Iran is.
ik ga ook zo, truste!quote:Op zondag 28 juni 2015 03:30 schreef Intellectueel het volgende:
Ik ga overigens ook slapen. Batterij van mijn laptop is op en de lader ligt beneden. Slaap ze triggershot!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |