Meen je die, wat is appel dan ? Su?quote:Op zondag 28 juni 2015 02:31 schreef hont12 het volgende:
[..]
Elma is water in het Marokkaans-Arabisch.
Paradox
Tafaha (harde h).quote:Op zondag 28 juni 2015 02:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Meen je die, wat is appel dan ? Su?
Ja Triggershot vertelde de zijne niet eens aan mijquote:Op zondag 28 juni 2015 02:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat is jullie nationaliteit eigenlijk, ik zie perzisch etc allemaal rondslingeren, ben de draad kwijt
Marokkaanse.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat is jullie nationaliteit eigenlijk, ik zie perzisch etc allemaal rondslingeren, ben de draad kwijt
vroeg je het dan.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:33 schreef hont12 het volgende:
[..]
Ja Triggershot vertelde de zijne niet eens aan mijik voel mij gebruikt
<3quote:Op zondag 28 juni 2015 02:35 schreef hont12 het volgende:
[..]
Hamza dan, als jij perse wilt mierenneuken
Is alleen voor even, na de ramadan bestaan we niet meer voor elkaar.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:37 schreef hont12 het volgende:
ik moet jullie wel nageven, ik kijk 1x verder dan NWS en KLB en fok is opeens een stuk leuker gewordenen toevallig is het de moslim-community, geniaal
Altijd gezellig als ik in de house ben.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:37 schreef hont12 het volgende:
ik moet jullie wel nageven, ik kijk 1x verder dan NWS en KLB en fok is opeens een stuk leuker gewordenen toevallig is het de moslim-community, geniaal
ho, ho, ho. duurt nog wel even voor je een van ons bent.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:37 schreef hont12 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |