Oke duidelijkquote:Op zondag 28 juni 2015 15:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja en hoe. Sushi laat mij altijd zo vol zitten.. is rijst en vis dus is wel begrijpelijk.
Gewoon een blikje tonijn pakken en daar de rijst omheen doenquote:Op zondag 28 juni 2015 16:05 schreef defokkingfoker het volgende:
Sushi![]()
![]()
![]()
Alleen wat duur om het voor 15 personen als maaltijd te serveren
Je kan ook gewoon rijst en tonijn eten?quote:Op zondag 28 juni 2015 16:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gewoon een blikje tonijn pakken en daar de rijst omheen doen
Neen, ik zoek naar alternatieve etenswaren om mijn koolhydraat laag te houden. Dat is noodzaak, niet omdat ik het zo graag wil.quote:Op zondag 28 juni 2015 16:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij bent geen hipster met je zwarte rijst enzo?
Oh bij jou ligt het natuurlijk anders. Hahah nee oke dan is het duidelijk dankjewelquote:Op zondag 28 juni 2015 16:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Neen, ik zoek naar alternatieve etenswaren om mijn koolhydraat laag te houden. Dat is noodzaak, niet omdat ik het zo graag wil.
Ywquote:Op zondag 28 juni 2015 16:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oh bij jou ligt het natuurlijk anders. Hahah nee oke dan is het duidelijk dankjewel
Gewoon koelkast in ja tochquote:Op zondag 28 juni 2015 17:26 schreef Crip het volgende:
[..]
20:00-20:15 ze gaan vroeger dicht vandaag. Maja sushi is toch niet warm
Neequote:Op zondag 28 juni 2015 18:40 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Guys, is sushi haram? 😂 (omdat het rauw is)?
Serieuze vraag.
Soms. Omdat er rijstwijn ofzo in zit.quote:Op zondag 28 juni 2015 18:40 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Guys, is sushi haram? 😂 (omdat het rauw is)?
Serieuze vraag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |