In de VS is het blijkbaar ongepast/lastig om op kraamvisite te gaan ofzo. Dus gaan ze vóór de bevalling.quote:Op zondag 28 juni 2015 10:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat het idee erachter is, ik vind het kut en stom en raar en van alles behalve leuk. Ik zou 'm bij iedereen afzeggen, maar bij hormonen terror zusje kwam ik er echt niet onderuit vrees ik
Ik heb alvast Black Sabbath mee in de auto voor de terugreis iig
Misschien bijt ze dan bij aankomst meteen het hoofdje van de baby af of zo.quote:
Ik ben geen doemdenker of zo, maar dan heb je daar straks een feestje gehad voor de bevalling, en gaat het goed mis tijdens de bevalling...quote:Op zondag 28 juni 2015 10:23 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
In de VS is het blijkbaar ongepast/lastig om op kraamvisite te gaan ofzo. Dus gaan ze vóór de bevalling.
Maar in Nederland is de traditie om ná de bevalling te gaan. En nu wil men blijkbaar beiden. Nou, daar pas ik voor.
En Cat, ik vind het supergrappig dat er veel staten zijn waar men het homohuwelijk tegen zat te houden en dat t nu van hogerhand opgelegd wordt. "zout op met je middeleeuwse ideen!"
Die is er nog niet he?quote:Op zondag 28 juni 2015 10:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien bijt ze dan bij aankomst meteen het hoofdje van de baby af of zo.
Dat horror verhaal gelezen over die arts in groningen of zo?quote:Op zondag 28 juni 2015 10:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien bijt ze dan bij aankomst meteen het hoofdje van de baby af of zo.
Haha, geen doemdenker? Does not compute...quote:Op zondag 28 juni 2015 10:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ben geen doemdenker of zo, maar dan heb je daar straks een feestje gehad voor de bevalling, en gaat het goed mis tijdens de bevalling...
Hou maar op, ik heb het verhaal bewust vermeden.quote:Op zondag 28 juni 2015 10:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat horror verhaal gelezen over die arts in groningen of zo?
brrrrr.
O, wacht, ik heb een nieuwsfeit gemist?quote:Op zondag 28 juni 2015 10:23 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
In de VS is het blijkbaar ongepast/lastig om op kraamvisite te gaan ofzo. Dus gaan ze vóór de bevalling.
Maar in Nederland is de traditie om ná de bevalling te gaan. En nu wil men blijkbaar beiden. Nou, daar pas ik voor.
En Cat, ik vind het supergrappig dat er veel staten zijn waar men het homohuwelijk tegen zat te houden en dat t nu van hogerhand opgelegd wordt. "zout op met je middeleeuwse ideen!"
Liefde overwint, volgens Obama.quote:Op zondag 28 juni 2015 10:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
O, wacht, ik heb een nieuwsfeit gemist?Homo huwelijk legaal in de VS?
Want dat is wel tof!
Ja dit heb ik dus met vriendin meegemaakt, overlijden op 41 weken, dag voor inleiding. En dat weet mijn zusje ook.quote:Op zondag 28 juni 2015 10:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ben geen doemdenker of zo, maar dan heb je daar straks een feestje gehad voor de bevalling, en gaat het goed mis tijdens de bevalling...
O gawd ja, het is zo'n feestjequote:
quote:Op zondag 28 juni 2015 10:25 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Haha, geen doemdenker? Does not compute...
http://abcnews.go.com/Pol(...)ge/story?id=32063610quote:Op zondag 28 juni 2015 10:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
O, wacht, ik heb een nieuwsfeit gemist?Homo huwelijk legaal in de VS?
Want dat is wel tof!
Ik loop echt achter, ook gemistquote:Op zondag 28 juni 2015 10:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat horror verhaal gelezen over die arts in groningen of zo?
brrrrr.
quote:
Ik weet niet of ik het hier neer moet zetten, stuur ff dm als je het wil weten...quote:
Ik zie toch heeeeeeel andere foto's voorbijkomen op facebook.quote:Op zondag 28 juni 2015 10:26 schreef Arch-Indar het volgende:
Baby showers for fathers
Some baby showers are directed at the future father. These may be more oriented towards drinking beer, watching sports, fishing, or playing video games.[7][8] The primary nature of these gifts is diapers and/or diaper-related items.[9][10] The organization of the diaper party is typically done by the friends of the father-to-be as a way of helping to prepare for the coming child. These parties may be held at local pubs/bars, a friend's house, or the soon-to-be grandfather's house.[9][11] In the United Kingdom, this is called wetting the baby's head, and is seen more commonly than baby showers, which are viewed as a materialistic U.S. custom.[12] Wetting the baby's head is traditionally when the father celebrates the birth by having a few drinks with a group of friends.
Dat zijn vrijgezellen feesten.....quote:Op zondag 28 juni 2015 10:28 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik zie toch heeeeeeel andere foto's voorbijkomen op facebook.
quote:Op zondag 28 juni 2015 10:27 schreef Molo het volgende:
En heenweg heb ik Franz Ferdinand, want vrolijk en daar ga ik donderdag heen
Nu snel weg, doeiii
Oh, bah. Zo laat in de zwangerschap, wat onbeschrijflijk verdrietig...quote:Op zondag 28 juni 2015 10:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dit heb ik dus met vriendin meegemaakt, overlijden op 41 weken, dag voor inleiding. En dat weet mijn zusje ook.
Dus ik heb ook wel gezegd dat ik niet aan cadeaus en spelletjes doe
Bleh
Daar ben ik geloof ik een beetje te oud voor...de eerste scheidingen komen al voorbij.quote:
Dat word tegenwoordig soms ook gevierd he... Was tijdje terug ook in het nieuws.quote:Op zondag 28 juni 2015 10:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Daar ben ik geloof ik een beetje te oud voor...de eerste scheidingen komen al voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |