Ik heb weinig anders gezien dan kantoor, een hotel, en een restaurantquote:Op zondag 28 juni 2015 02:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
En? Heb je de toeristenfoto voor me meegenomen?
Opeens heb je het.... Je wordt docent!quote:Op zondag 28 juni 2015 02:27 schreef Molo het volgende:
[..]
langer weekend, alhoewel.... dan zou het probleem waarschijnlijk opschuiven en zulks
This will do.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb weinig anders gezien dan kantoor, een hotel, en een restaurant
Wel mooie lange dagen qua licht
[ afbeelding ]
nog 2 weken dan echt vakantiequote:Op zondag 28 juni 2015 02:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
This will do.
Dat klinkt me wel echt als een werkreis in de oren ja.
weleens op vakantie geweest zelf in die richting?quote:Op zondag 28 juni 2015 02:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb weinig anders gezien dan kantoor, een hotel, en een restaurant
Wel mooie lange dagen qua licht
[ afbeelding ]
en dan kut kinderen moeten tolereren de hele dag, no wayquote:Op zondag 28 juni 2015 02:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Opeens heb je het.... Je wordt docent!
Lange vakanties etc.
4 jaar terug alweer in de mei vakantie, legoland, en aan de kust een paar dagen. Tof landquote:Op zondag 28 juni 2015 02:39 schreef Molo het volgende:
[..]
weleens op vakantie geweest zelf in die richting?
week bij Garda meer, week cruisen, 5 dagen Oostenrijkquote:
oh ja, en Noorwegen was je ook weleens geweest hequote:Op zondag 28 juni 2015 02:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
4 jaar terug alweer in de mei vakantie, legoland, en aan de kust een paar dagen. Tof land
Jij bent er niet voor gemaakt hoor ik alquote:Op zondag 28 juni 2015 02:42 schreef Molo het volgende:
[..]
en dan kut kinderen moeten tolereren de hele dag, no way
Patiënten kan ik nog uit behandelkamer flikkeren of laten verwijderen, bij kinderen zit je er jaren aan vastEn aan de ouders
Ben jij docent?
Cruisen als in: cruiseboot?quote:Op zondag 28 juni 2015 02:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
week bij Garda meer, week cruisen, 5 dagen Oostenrijk
in een cabrio cruise je ookquote:
yep, vanuit Savona bij Genua richting Rome, Mallorca, Ibiza, Barcelonaquote:
Daarom mijn vraagquote:
Oooh gaaf!!quote:Op zondag 28 juni 2015 02:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, vanuit Savona bij Genua richting Rome, Mallorca, Ibiza, Barcelona
Is al zoveelste keer, bevalt altijd goed, oa door de jaren heen ook in de Caribbean, naar Mexico vanuit LA, en richting Griekenland en Turkije geweestquote:Op zondag 28 juni 2015 02:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Daarom mijn vraag.
[..]
Oooh gaaf!!
Ik ken iemand die dat ook gedaan heeft, maar dan 2 weken op zo'n hele grote cruiseboot.
Zij vond het jammer dat het toch wel wat vluchtig ging (de steden bezoeken), maar goed dat weet je vooraf.
Aan boord zelf vond ze het echt ge-wel-digm. Vanwege het entertainment en heerlijke eten.
Leuk!quote:Op zondag 28 juni 2015 03:01 schreef Koen66 het volgende:
Is al zoveelste keer, bevalt altijd goed, oa door de jaren heen ook in de Caribbean, naar Mexico vanuit LA, en richting Griekenland en Turkije geweest
ook tig keer gedaanquote:Op zondag 28 juni 2015 03:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Leuk!
Ik denk dat ik het liefst een auto huur en dan lekker ga rond cruisen ().
Niet afhankelijk van een gids of iets, gewoon lekker zelf erop uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |