Anders ik welquote:Op zondag 28 juni 2015 13:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
+1
* Spezza19 heeft een hekel aan kleding kopen…
Online bestellen, thuis laten bezorgen, rustig thuis passen, de rest terugsturen.quote:Op zondag 28 juni 2015 13:54 schreef PeZu het volgende:
Ja waarom niet? Elke dag is een kutdag om kleren te kopen en passen
Doe ik ook vaak… Dat wel… Maar zo irritant als maten dan kleiner vallen enzoquote:Op zondag 28 juni 2015 14:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Online bestellen, thuis laten bezorgen, rustig thuis passen, de rest terugsturen.
quote:Op zondag 28 juni 2015 14:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Online bestellen, thuis laten bezorgen, rustig thuis passen, de rest alles terugsturen.
De ervaring leert hier dat ik online nooit iets vind dat en past, en nog enigzinds is wat ik zocht.quote:Op zondag 28 juni 2015 14:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Online bestellen, thuis laten bezorgen, rustig thuis passen, de rest terugsturen.
Hoop dat ze nog terugkomen voor een echt concert… Kon gister niet ivm verjaardag...quote:
Super mooi weer, leuke sfeerquote:
quote:Op zondag 28 juni 2015 14:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mijn ervaring is precies andersomquote:Op zondag 28 juni 2015 14:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
De ervaring leert hier dat ik online nooit iets vind dat en past, en nog enigzinds is wat ik zocht.
Het was echt heel gaafquote:Op zondag 28 juni 2015 14:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoop dat ze nog terugkomen voor een echt concert… Kon gister niet ivm verjaardag...
Pressure Off…Wat een heerlijk nummer
Kan niet wachten op het album
Leuk.quote:Op zondag 28 juni 2015 14:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Super mooi weer, leuke sfeer
Dat wij kwamen zou bijna die cover band van Abba beginnen. En die waren best goedHeerlijk een beetje achterin op het gras gezeten/gelegen.
Daarna kwam K's Choice. Niet echt mijn smaak, maar niet slecht ofzo. Toen lekker rondgelopen en zulks.
Daarna kwam de Dijk, toen zijn we wat gaan eten op de achtergrond geluisterd.
En toen UB40![]()
![]()
![]()
Vet gaaf
En met maar een klein half uurtje ertussen Duran Duran![]()
![]()
Ze openden gelijk met Wild Boys. Echt vet gaaf![]()
Alleen jammer dat ze de Reflex niet deden![]()
Maar zeker erg gaaf![]()
![]()
![]()
Ja snap ikquote:
Ze waren ook zeker wel goed hoor livequote:Op zondag 28 juni 2015 14:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Leuk.
K's Choice vind ik zelf wel leuk. Ga ze in december zien hier in de stad (Effenaar)
Ik veel wel. Alleen nauwelijks electronica en broeken en schoenen wil ik liever eerst even passen..quote:Op zondag 28 juni 2015 14:21 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik shop eigenlijk bijna alles online
Schoenen bestelde ik altijd bij Zalando… AAAAAAAAAH!!!!quote:Op zondag 28 juni 2015 14:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik veel wel. Alleen nauwelijks electronica en broeken en schoenen wil ik liever eerst even passen..
Ik stuur alles wat niet goed zit gewoon terug hoorquote:Op zondag 28 juni 2015 14:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik veel wel. Alleen nauwelijks electronica en broeken en schoenen wil ik liever eerst even passen..
Mmm, had beter naar de nachtvariant kunnen gaan. Vind K's Choice tofquote:Op zondag 28 juni 2015 14:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Super mooi weer, leuke sfeer
Dat wij kwamen zou bijna die cover band van Abba beginnen. En die waren best goedHeerlijk een beetje achterin op het gras gezeten/gelegen.
Daarna kwam K's Choice. Niet echt mijn smaak, maar niet slecht ofzo. Toen lekker rondgelopen en zulks.
Daarna kwam de Dijk, toen zijn we wat gaan eten op de achtergrond geluisterd.
Ik heb 1x bij Zalando besteld. Alles voelde nep en plastic en goedkoop aan. Alles teruggestuurd en nooit meer iets besteld daar neequote:Op zondag 28 juni 2015 14:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Schoenen bestelde ik altijd bij Zalando… AAAAAAAAAH!!!!
Maar laatste paar keer leken het net nep merkschoenen… Dus 3 keer de volledige bestelling retour gezonden… Nooit meer daar besteld
Hoezo vrij weinig keus?quote:Op zondag 28 juni 2015 14:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik stuur alles wat niet goed zit gewoon terug hoor![]()
En met schoenen heb ik vrij weinig keus, veel andere opties dan bestellen heb ik niet.
Abba was tofquote:Op zondag 28 juni 2015 14:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mmm, had beter naar de nachtvariant kunnen gaan. Vind K's Choice tof, De Dijk leuke achtergrondmuziek en Abba covers guilty pleasure
Lekker rustig, in 5 minuten klaar. Ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 28 juni 2015 14:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |