Ja, maar goed YT zit ook vol met zulke Turkse weddings.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:31 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ja, vaak enorm clichématig en overdreven geromantiseerd.
Eerlijk is eerlijk, ik word inderdaad redelijk vaak arrogant genoemd.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij bent denk ik wel te arrogant voor mij.
Extremisme (dus moorden etc.) is haram, derhalve zijn zulke idioten niet eens moslims voor mij.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als ik alle shit op de wereld zie twijfel ik ook wel eens. Ik moet vaak kotsen door moslims.
Die vibe had ik al gekregen van jou, en dat botst ontiegelijk bij mij. Ik kan daar erg boos om worden.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:32 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik word inderdaad redelijk vaak arrogant genoemd.
Sws. Ben altijd open en eerlijk met mn oudersquote:Op zondag 28 juni 2015 01:31 schreef Crip het volgende:
[..]
oke duidelijk. Ik vind dat ook prettiger om te zien, meer eerlijkheid enzo tegenover de ouders zie ik bij alevieten. Bij sunni's is het soms zo schijnheilig..
Te groot pre-Islamitisch verleden; de Arabische invasie die nog steeds als de grootste ramp in ons geschiedenis wordt gezien; de Islamitische Republiek en haar misdaden, etc.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:30 schreef hont12 het volgende:
[..]
Kan jij mij uitleggen waarom veel Iraniers kappen met de Islam zodra zij in Nederland zijn? Of waren die "soorten" Iraniërs al geen moslim in Iran, en zochten ze hun ultieme vrijheid in het Westen?
Ik ben echt eerlijk maar ik snap het niet. Veel Perziers zijn moslim maar van alle Perziers in NL ken ik maar 1 Perzische moslim. De rest is atheist (geworden).
wie / wat ben jij dan?quote:Op zondag 28 juni 2015 01:33 schreef hont12 het volgende:
[..]
Extremisme (dus moorden etc.) is haram, derhalve zijn zulke idioten niet eens moslims voor mij.
Hier in de Randstad zie ik echt enorm veel Marokkaanse vrouwen uitgaan. Maar ook veel Turkse vrouwen. Zowel in Amsterdam als Rotterdam.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont, waarschijnlijk Randstad? Maar hier kan je gewoon niet uitgaan, daarom. Dat is al een punt en ten tweede, iedereen kent elkaar. Als ze bijvoorbeeld Hichams dochter zien uitgaan, dan hoort hij dat binnen een minuut.
Ik ben dan ook lichtelijk narcistisch. Maar nooit laatdunkend jegens anderen.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Die vibe had ik al gekregen van jou, en dat botst ontiegelijk bij mij. Ik kan daar erg boos om worden.
Islam =/= Arabisme toch?quote:Op zondag 28 juni 2015 01:33 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Te groot pre-Islamitisch verleden; de Arabische invasie die nog steeds als de grootste ramp in ons geschiedenis wordt gezien; de Islamitische Republiek en haar misdaden, etc.
Wat ben ik blij dat ik daar niet woon. Lijkt me te druk en too much peer pressure.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:34 schreef hont12 het volgende:
[..]
Hier in de Randstad zie ik echt enorm veel Marokkaanse vrouwen uitgaan. Maar ook veel Turkse vrouwen. Zowel in Amsterdam als Rotterdam.
De Koran rechtvaardigt hun daden wel. Straffen zoals in Iran en SA volgt uit de Sharia. Daarnaast kots ik haast van de moslim mannen. Hoe ze hun blikken laten glijden over andermans dochter, maar wel Fatma thuis houden en Osman uit laten gaan. Hij is een man. Hij mag wel. Hun vrouwen laten bedekken in zwarte vuilniszakken, omdat ze lust zou kunnen laten voelen door haar verschijning. Primitief gewoon.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:33 schreef hont12 het volgende:
[..]
Extremisme (dus moorden etc.) is haram, derhalve zijn zulke idioten niet eens moslims voor mij.
Ik heb nog nooit gedate he ( dunno why), maar altijd als ik ergens heen ga in de avond ofzo zeg ik dat ik een date heb. Zo heel serieus zeg ik dat. En mijn moeder reageert er gewoon kei normaal op.._O- Dat kunnen veel niet flikken. Ben an sich ook wel relaxt met mijn moeder en als ik iets ga doen ben ik daar eerlijk in en doe het gewoon ook al vind ze het zelf ''niet kunnen'' omdat mensen dan gaan praten. Maar daar kan ik niet tegen heb ik gewoon schijt aan.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sws. Ben altijd open en eerlijk met mn oudersHeb nooit stiekem gedaan.
Althans. Ik d8 dat papa altijd wist dat ik uitging maar niets zei. Hoorde vorig jaar dat hij t niet wist.
Koerdisch. Wat Turk.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:36 schreef Intellectueel het volgende:
Ik had gisteren overigens gedate met een meisje uit Dersim. Volgens mij een Zaza. Ik en Turken gaan overigens wel goed samen.
Da's belangrijk ja.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:34 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik ben dan ook lichtelijk narcistisch. Maar nooit laatdunkend jegens anderen.
half arabischquote:Op zondag 28 juni 2015 01:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wie / wat ben jij dan?
meteen iedereen ondervragen.
Aleviet wrs?quote:Op zondag 28 juni 2015 01:36 schreef Intellectueel het volgende:
Ik had gisteren overigens gedate met een meisje uit Dersim. Volgens mij een Zaza. Ik en Turken gaan overigens wel goed samen.
Je hebt inderdaad Perzisch-sprekende Afghanen, maar verschillen cultureel toch redelijk van Iraniërs. Worden ook nooit echt geaccepteerd door de Iraanse gemeenschap.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Vallen Afghanen onder Perzen? (Volgens klasgenoot wel), maar hun zijn weer best wel gelovig.
Ik ben ook enorm blij dat ik niet in zo'n gat als Zwolle of Groningen woon, lijkt mij fucking saaiquote:Op zondag 28 juni 2015 01:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik daar niet woon. Lijkt me te druk en too much peer pressure.
en half?quote:Op zondag 28 juni 2015 01:37 schreef hont12 het volgende:
[..]
half arabisch
ben gewoon benieuwd naar sommige visies, wist niet dat er moslim community op fok is aangezien er constant op wordt gehaat in NWS en KLB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |