Ja, maar goed YT zit ook vol met zulke Turkse weddings.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:31 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ja, vaak enorm clichématig en overdreven geromantiseerd.
Eerlijk is eerlijk, ik word inderdaad redelijk vaak arrogant genoemd.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij bent denk ik wel te arrogant voor mij.
Extremisme (dus moorden etc.) is haram, derhalve zijn zulke idioten niet eens moslims voor mij.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als ik alle shit op de wereld zie twijfel ik ook wel eens. Ik moet vaak kotsen door moslims.
Die vibe had ik al gekregen van jou, en dat botst ontiegelijk bij mij. Ik kan daar erg boos om worden.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:32 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik word inderdaad redelijk vaak arrogant genoemd.
Sws. Ben altijd open en eerlijk met mn oudersquote:Op zondag 28 juni 2015 01:31 schreef Crip het volgende:
[..]
oke duidelijk. Ik vind dat ook prettiger om te zien, meer eerlijkheid enzo tegenover de ouders zie ik bij alevieten. Bij sunni's is het soms zo schijnheilig..
Te groot pre-Islamitisch verleden; de Arabische invasie die nog steeds als de grootste ramp in ons geschiedenis wordt gezien; de Islamitische Republiek en haar misdaden, etc.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:30 schreef hont12 het volgende:
[..]
Kan jij mij uitleggen waarom veel Iraniers kappen met de Islam zodra zij in Nederland zijn? Of waren die "soorten" Iraniërs al geen moslim in Iran, en zochten ze hun ultieme vrijheid in het Westen?
Ik ben echt eerlijk maar ik snap het niet. Veel Perziers zijn moslim maar van alle Perziers in NL ken ik maar 1 Perzische moslim. De rest is atheist (geworden).
wie / wat ben jij dan?quote:Op zondag 28 juni 2015 01:33 schreef hont12 het volgende:
[..]
Extremisme (dus moorden etc.) is haram, derhalve zijn zulke idioten niet eens moslims voor mij.
Hier in de Randstad zie ik echt enorm veel Marokkaanse vrouwen uitgaan. Maar ook veel Turkse vrouwen. Zowel in Amsterdam als Rotterdam.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont, waarschijnlijk Randstad? Maar hier kan je gewoon niet uitgaan, daarom. Dat is al een punt en ten tweede, iedereen kent elkaar. Als ze bijvoorbeeld Hichams dochter zien uitgaan, dan hoort hij dat binnen een minuut.
Ik ben dan ook lichtelijk narcistisch. Maar nooit laatdunkend jegens anderen.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Die vibe had ik al gekregen van jou, en dat botst ontiegelijk bij mij. Ik kan daar erg boos om worden.
Islam =/= Arabisme toch?quote:Op zondag 28 juni 2015 01:33 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Te groot pre-Islamitisch verleden; de Arabische invasie die nog steeds als de grootste ramp in ons geschiedenis wordt gezien; de Islamitische Republiek en haar misdaden, etc.
Wat ben ik blij dat ik daar niet woon. Lijkt me te druk en too much peer pressure.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:34 schreef hont12 het volgende:
[..]
Hier in de Randstad zie ik echt enorm veel Marokkaanse vrouwen uitgaan. Maar ook veel Turkse vrouwen. Zowel in Amsterdam als Rotterdam.
De Koran rechtvaardigt hun daden wel. Straffen zoals in Iran en SA volgt uit de Sharia. Daarnaast kots ik haast van de moslim mannen. Hoe ze hun blikken laten glijden over andermans dochter, maar wel Fatma thuis houden en Osman uit laten gaan. Hij is een man. Hij mag wel. Hun vrouwen laten bedekken in zwarte vuilniszakken, omdat ze lust zou kunnen laten voelen door haar verschijning. Primitief gewoon.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:33 schreef hont12 het volgende:
[..]
Extremisme (dus moorden etc.) is haram, derhalve zijn zulke idioten niet eens moslims voor mij.
Ik heb nog nooit gedate he ( dunno why), maar altijd als ik ergens heen ga in de avond ofzo zeg ik dat ik een date heb. Zo heel serieus zeg ik dat. En mijn moeder reageert er gewoon kei normaal op.._O- Dat kunnen veel niet flikken. Ben an sich ook wel relaxt met mijn moeder en als ik iets ga doen ben ik daar eerlijk in en doe het gewoon ook al vind ze het zelf ''niet kunnen'' omdat mensen dan gaan praten. Maar daar kan ik niet tegen heb ik gewoon schijt aan.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sws. Ben altijd open en eerlijk met mn oudersHeb nooit stiekem gedaan.
Althans. Ik d8 dat papa altijd wist dat ik uitging maar niets zei. Hoorde vorig jaar dat hij t niet wist.
Koerdisch. Wat Turk.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:36 schreef Intellectueel het volgende:
Ik had gisteren overigens gedate met een meisje uit Dersim. Volgens mij een Zaza. Ik en Turken gaan overigens wel goed samen.
Da's belangrijk ja.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:34 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik ben dan ook lichtelijk narcistisch. Maar nooit laatdunkend jegens anderen.
half arabischquote:Op zondag 28 juni 2015 01:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wie / wat ben jij dan?
meteen iedereen ondervragen.
Aleviet wrs?quote:Op zondag 28 juni 2015 01:36 schreef Intellectueel het volgende:
Ik had gisteren overigens gedate met een meisje uit Dersim. Volgens mij een Zaza. Ik en Turken gaan overigens wel goed samen.
Je hebt inderdaad Perzisch-sprekende Afghanen, maar verschillen cultureel toch redelijk van Iraniërs. Worden ook nooit echt geaccepteerd door de Iraanse gemeenschap.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Vallen Afghanen onder Perzen? (Volgens klasgenoot wel), maar hun zijn weer best wel gelovig.
Ik ben ook enorm blij dat ik niet in zo'n gat als Zwolle of Groningen woon, lijkt mij fucking saaiquote:Op zondag 28 juni 2015 01:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik daar niet woon. Lijkt me te druk en too much peer pressure.
en half?quote:Op zondag 28 juni 2015 01:37 schreef hont12 het volgende:
[..]
half arabisch
ben gewoon benieuwd naar sommige visies, wist niet dat er moslim community op fok is aangezien er constant op wordt gehaat in NWS en KLB
Die ''haat'' in KLB is ook meer om stoer te doen. Die moslim klaag topics zijn tegenwoordig wel overrated.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:37 schreef hont12 het volgende:
[..]
half arabisch
ben gewoon benieuwd naar sommige visies, wist niet dat er moslim community op fok is aangezien er constant op wordt gehaat in NWS en KLB
Wat ben jij dan?quote:Op zondag 28 juni 2015 01:36 schreef Intellectueel het volgende:
Heuy nog een halve arabierquote:Op zondag 28 juni 2015 01:37 schreef hont12 het volgende:
[..]
half arabisch
Wat een vraagquote:
De Berbers (die ook voor de Arabische inval polytheisten/atheisten waren) vinden van niet... Hoe wordt Islam als een vorm van Arabisme gezien?quote:
vroeg me af of jij het was.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat een vraagSws.
Het mooie van Dersim is dat er ook soennieten zijn. Alleen zij kunnen chill hun gang gaan.
Ben gewoon moslim, hoor.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:32 schreef Crip het volgende:
Hier op FOK! is er echt een hele leuke jongen. Maar hijs niet moslim.
Irani.quote:
Ik woon niet thuis. En ik kan met elk meisje bij mijn moeder thuis aan komen zetten.quote:
Ik zeg half NL maar mijn pa is in NL geboren/getogen onder Spaanse immigranten dus ik weet zelf niet eens hoe mezelf moet profilerenquote:
Ik kom vanuit de buurstad. Ama Dersim is zo mooi. Fucking hell. Heb nog nooit zoveel moois gezien qua landschapquote:
Jij bent te beleefd/netjes voor mij.quote:
Welkom terug in de islam broeder!quote:Op zondag 28 juni 2015 01:41 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Irani.
[..]
Ik woon niet thuis. En ik kan met elk meisje bij mijn moeder thuis aan komen zetten.
Ook? Iraniërs waren geen polytheïsten. Overigens zijn er wel degelijk berbers die een soortgelijke overtuiging erop nahouden. Vooral door veel Kabyle berbers in Algerije.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:40 schreef hont12 het volgende:
[..]
De Berbers (die ook voor de Arabische inval polytheisten/atheisten waren) vinden van niet... Hoe wordt Islam als een vorm van Arabisme gezien?
Omygawd, ik was toestraks nog een docu aan het kijken over jullie food. Echt ik heb lopen kwijlen, I want it.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:41 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Irani.
[..]
Ik woon niet thuis. En ik kan met elk meisje bij mijn moeder thuis aan komen zetten.
Het heette Dersim voordat Ataturk en zijn sloerie dochter daar gingen huishouden. Toen moest het ineens Tunceli heten.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe komen ze bij Dersim voor Tunceli? 2 echt verschillende woorden. Hadi Bombay Mumbay anladikta
Gewoon af en toe Ola signore zeggen op z'n Hollands, komt helemaal goed.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:42 schreef hont12 het volgende:
[..]
Ik zeg half NL maar mijn pa is in NL geboren/getogen onder Spaanse immigranten dus ik weet zelf niet eens hoe mezelf moet profileren![]()
quote:Op zondag 28 juni 2015 01:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij bent te beleefd/netjes voor mij.
Niet dat het een slecht ding is.. maar dan zou ik me gewoon schuldig voelen als je met iemand zoals ik eindigd. Hhhhhhh
Vraag me af hoe je uitziet, nice combo.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:42 schreef hont12 het volgende:
[..]
Ik zeg half NL maar mijn pa is in NL geboren/getogen onder Spaanse immigranten dus ik weet zelf niet eens hoe mezelf moet profileren![]()
ik denk zo 1quote:Op zondag 28 juni 2015 01:40 schreef Crip het volgende:
Ik vraag me af hoe ik zou zijn als ik in de randstad woonde.
Oh is het zo een Turkse.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:44 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dan moet ik je toch echt teleurstellen.
Jaa een genot. Ik moet nog veel aan mijn Perzische kook skills doen.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:43 schreef Crip het volgende:
Omygawd, ik was toestraks nog een docu aan het kijken over jullie food. Echt ik heb lopen kwijlen, I want it.
HAHAHA.quote:
Juist beter toch, houden we elkaar in balans zoals ying en yang.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij bent te beleefd/netjes voor mij.
Niet dat het een slecht ding is.. maar dan zou ik me gewoon schuldig voelen als je met iemand zoals ik eindigd. Hhhhhhh
Misschien kun jij me helpen. Waar ik Nederland kan ik legit Iranian food krijgen? Ik ben bereid om te reizen ervoor.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:45 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Jaa een genot. Ik moet nog veel aan mijn Perzische kook skills doen.
Mensen die Abrikozen met hun diner eten hebben geen keuken of skills. Viezerikken.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:45 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Jaa een genot. Ik moet nog veel aan mijn Perzische kook skills doen.
Bedankt!quote:
Ik ga dan maar een Iraanse checken voor de evenwicht ofzo.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:46 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Mijn charmes zijn weleens onweerstaanbaar.
Ah zo kjoet.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Juist beter toch, houden we elkaar in balans zoals ying en yang.
Wat zoek je specifiek dan?quote:Op zondag 28 juni 2015 01:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Misschien kun jij me helpen. Waar ik Nederland kan ik legit Iranian food krijgen? Ik ben bereid om te reizen ervoor.
Je wil hem daten he nasty jijquote:Op zondag 28 juni 2015 01:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Misschien kun jij me helpen. Waar ik Nederland kan ik legit Iranian food krijgen? Ik ben bereid om te reizen ervoor.
Ja klopt. Ken zo;n meisje die half spaans is en half mocro. Ze is echt knap as fuckquote:Op zondag 28 juni 2015 01:47 schreef hont12 het volgende:
[..]
Bedankt!
Maar je hebt veel halve Mocros, halve Spanjaarden hoor.
Sowieso zijn Marokkanen een mix van Arabisch, Berbers, Spaans, Frans, Moors etc.
Schaam je, culinair barbaar.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:46 schreef Stimorol- het volgende:
Mensen die Abrikozen met hun diner eten hebben geen keuken of skills. Viezerikken.
HAHA, nee man. En als ik dat wil dan ga ik echt niet om een dinner date vragen.. ik ga niet eten op de eerste date. fucking awkward.quote:
quote:Op zondag 28 juni 2015 01:48 schreef Crip het volgende:
[..]
HAHA, nee man. En als ik dat wil dan ga ik echt niet om een dinner date vragen.. ik ga niet eten op de eerste date. fucking awkward.
Die docu ging over Tehran en ik zag die sticky rijst met korstje en die saffraan rijst. en gewoon lekkere kebab en kofte en alles. riuoejfsaoreijf gewoon mmquote:
Maar goed, waar mn pa heel chill was over alles werd ik met de harde slipper of riem van mijn ma opgevoed. Zo goed als mocro denk ik danquote:Op zondag 28 juni 2015 01:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja klopt. Ken zo;n meisje die half spaans is en half mocro. Ze is echt knap as fuck
Vrouw. Wij hebben het hele Midden-Oosten verlicht met onze culinaire kwaliteiten.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jullie hebben eten dat lijkt op kots. Bah
Dat gezeik op haar foto's de laatste paar weken is wel kut voor haar. Iedereen scheldt haar uit omdat ze niet vast, terwijl zij niet eens moslim isquote:Op zondag 28 juni 2015 01:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Kenza Zoiten is knap. Half mocro half zweeds
En gay wannabe's.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:50 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Vrouw. Wij hebben het hele Midden-Oosten verlicht met onze culinaire kwaliteiten.
Basmati rijst. In veel winkels te koop. Wel inderdaad belangrijk hoe je het kookt. In het Noorden, aan de Kaspische Zee, is de rijst meer plakkerig, terwijl in veel andere delen van het land rijt op een andere manier wordt gemaakt. Dat korstje is tadiqh bijvoorbeeld. Maar jam jam inderdaad.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Die docu ging over Tehran en ik zag die sticky rijst met korstje en die saffraan rijst. en gewoon lekkere kebab en kofte en alles. riuoejfsaoreijf gewoon mm
Ja precies, ze heeft zelf aangegeven dat ze het niet is dus ik snap al dat kritiek niet.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:51 schreef hont12 het volgende:
[..]
Dat gezeik op haar foto's de laatste paar weken is wel kut voor haar. Iedereen scheldt haar uit omdat ze niet vast, terwijl zij niet eens moslim is
quote:Op zondag 28 juni 2015 01:50 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Vrouw. Wij hebben het hele Midden-Oosten verlicht met onze culinaire kwaliteiten.
Superieure en oude culturen zijn in zekere zin altijd enigszins verwijfd. Zie Italianen, Perzen, etc.quote:
Ik ben in Marokko geweest. Ook niet scary hoor.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:51 schreef Crip het volgende:
Iran ziet er ook wel mooi uit. Minder scary dan ik dacht
Mannen die kleiner zijn dan 1.70. Sorry. Ik neem je nog steeds niet srs.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:53 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Superieure en oude culturen zijn in zekere zin altijd enigszins verwijfd. Zie Italianen, Perzen, etc.
1.70? Ik ben boven 1.80.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mannen die kleiner zijn dan 1.70. Sorry. Ik neem je nog steeds niet srs.
Watvoor halve Arab ben jij dan? Ben benieuwdquote:Op zondag 28 juni 2015 01:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja precies, ze heeft zelf aangegeven dat ze het niet is dus ik snap al dat kritiek niet.
ja, want turken / koerden zijn over het algemeen langer toch.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mannen die kleiner zijn dan 1.70. Sorry. Ik neem je nog steeds niet srs.
Mark my words, dit wordt het begin van een relatie.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:55 schreef hont12 het volgende:
[..]
Watvoor halve Arab ben jij dan? Ben benieuwd
Marokko is dan ook niet zo religieus. Nou ja het is wel religieus maar iedereen heeft daar zijn eigen ding. en wie daar half naakt wil lopen doet dat en er zijn nachtclubs enzo. En veel verschillende religiesquote:Op zondag 28 juni 2015 01:54 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik ben in Marokko geweest. Ook niet scary hoor.
Maar ik ben een stadsjongen en zij komt uit een gat, gaat dat uberhaupt werken?quote:Op zondag 28 juni 2015 01:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mark my words, dit wordt het begin van een relatie.
Wallah je vraagt het de verkeerde. Ik ben Erzincanli. Die zijn lang. Vooral alevieten. Goede genen. Alleen diep kk als je als vrouw 1.80 bent.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ja, want turken / koerden zijn over het algemeen langer toch.
Compromis enzo, komt goed.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:56 schreef hont12 het volgende:
[..]
Maar ik ben een stadsjongen en zij komt uit een gat, gaat dat uberhaupt werken?
Hoe bedoel je ?quote:Op zondag 28 juni 2015 01:55 schreef hont12 het volgende:
[..]
Watvoor halve Arab ben jij dan? Ben benieuwd
Iets met uitzonderingen enzo.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wallah je vraagt het de verkeerde. Ik ben Erzincanli. Die zijn lang. Vooral alevieten. Goede genen. Alleen diep kk als je als vrouw 1.80 bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |