Dat gezeik op haar foto's de laatste paar weken is wel kut voor haar. Iedereen scheldt haar uit omdat ze niet vast, terwijl zij niet eens moslim isquote:Op zondag 28 juni 2015 01:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Kenza Zoiten is knap. Half mocro half zweeds
En gay wannabe's.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:50 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Vrouw. Wij hebben het hele Midden-Oosten verlicht met onze culinaire kwaliteiten.
Basmati rijst. In veel winkels te koop. Wel inderdaad belangrijk hoe je het kookt. In het Noorden, aan de Kaspische Zee, is de rijst meer plakkerig, terwijl in veel andere delen van het land rijt op een andere manier wordt gemaakt. Dat korstje is tadiqh bijvoorbeeld. Maar jam jam inderdaad.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Die docu ging over Tehran en ik zag die sticky rijst met korstje en die saffraan rijst. en gewoon lekkere kebab en kofte en alles. riuoejfsaoreijf gewoon mm
Ja precies, ze heeft zelf aangegeven dat ze het niet is dus ik snap al dat kritiek niet.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:51 schreef hont12 het volgende:
[..]
Dat gezeik op haar foto's de laatste paar weken is wel kut voor haar. Iedereen scheldt haar uit omdat ze niet vast, terwijl zij niet eens moslim is
quote:Op zondag 28 juni 2015 01:50 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Vrouw. Wij hebben het hele Midden-Oosten verlicht met onze culinaire kwaliteiten.
Superieure en oude culturen zijn in zekere zin altijd enigszins verwijfd. Zie Italianen, Perzen, etc.quote:
Ik ben in Marokko geweest. Ook niet scary hoor.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:51 schreef Crip het volgende:
Iran ziet er ook wel mooi uit. Minder scary dan ik dacht
Mannen die kleiner zijn dan 1.70. Sorry. Ik neem je nog steeds niet srs.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:53 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Superieure en oude culturen zijn in zekere zin altijd enigszins verwijfd. Zie Italianen, Perzen, etc.
1.70? Ik ben boven 1.80.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mannen die kleiner zijn dan 1.70. Sorry. Ik neem je nog steeds niet srs.
Watvoor halve Arab ben jij dan? Ben benieuwdquote:Op zondag 28 juni 2015 01:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja precies, ze heeft zelf aangegeven dat ze het niet is dus ik snap al dat kritiek niet.
ja, want turken / koerden zijn over het algemeen langer toch.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mannen die kleiner zijn dan 1.70. Sorry. Ik neem je nog steeds niet srs.
Mark my words, dit wordt het begin van een relatie.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:55 schreef hont12 het volgende:
[..]
Watvoor halve Arab ben jij dan? Ben benieuwd
Marokko is dan ook niet zo religieus. Nou ja het is wel religieus maar iedereen heeft daar zijn eigen ding. en wie daar half naakt wil lopen doet dat en er zijn nachtclubs enzo. En veel verschillende religiesquote:Op zondag 28 juni 2015 01:54 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik ben in Marokko geweest. Ook niet scary hoor.
Maar ik ben een stadsjongen en zij komt uit een gat, gaat dat uberhaupt werken?quote:Op zondag 28 juni 2015 01:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mark my words, dit wordt het begin van een relatie.
Wallah je vraagt het de verkeerde. Ik ben Erzincanli. Die zijn lang. Vooral alevieten. Goede genen. Alleen diep kk als je als vrouw 1.80 bent.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ja, want turken / koerden zijn over het algemeen langer toch.
Compromis enzo, komt goed.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:56 schreef hont12 het volgende:
[..]
Maar ik ben een stadsjongen en zij komt uit een gat, gaat dat uberhaupt werken?
Hoe bedoel je ?quote:Op zondag 28 juni 2015 01:55 schreef hont12 het volgende:
[..]
Watvoor halve Arab ben jij dan? Ben benieuwd
Iets met uitzonderingen enzo.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wallah je vraagt het de verkeerde. Ik ben Erzincanli. Die zijn lang. Vooral alevieten. Goede genen. Alleen diep kk als je als vrouw 1.80 bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |