Oh is het zo een Turkse.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:44 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dan moet ik je toch echt teleurstellen.
Jaa een genot. Ik moet nog veel aan mijn Perzische kook skills doen.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:43 schreef Crip het volgende:
Omygawd, ik was toestraks nog een docu aan het kijken over jullie food. Echt ik heb lopen kwijlen, I want it.
HAHAHA.quote:
Juist beter toch, houden we elkaar in balans zoals ying en yang.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij bent te beleefd/netjes voor mij.
Niet dat het een slecht ding is.. maar dan zou ik me gewoon schuldig voelen als je met iemand zoals ik eindigd. Hhhhhhh
Misschien kun jij me helpen. Waar ik Nederland kan ik legit Iranian food krijgen? Ik ben bereid om te reizen ervoor.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:45 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Jaa een genot. Ik moet nog veel aan mijn Perzische kook skills doen.
Mensen die Abrikozen met hun diner eten hebben geen keuken of skills. Viezerikken.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:45 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Jaa een genot. Ik moet nog veel aan mijn Perzische kook skills doen.
Bedankt!quote:
Ik ga dan maar een Iraanse checken voor de evenwicht ofzo.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:46 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Mijn charmes zijn weleens onweerstaanbaar.
Ah zo kjoet.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Juist beter toch, houden we elkaar in balans zoals ying en yang.
Wat zoek je specifiek dan?quote:Op zondag 28 juni 2015 01:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Misschien kun jij me helpen. Waar ik Nederland kan ik legit Iranian food krijgen? Ik ben bereid om te reizen ervoor.
Je wil hem daten he nasty jijquote:Op zondag 28 juni 2015 01:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Misschien kun jij me helpen. Waar ik Nederland kan ik legit Iranian food krijgen? Ik ben bereid om te reizen ervoor.
Ja klopt. Ken zo;n meisje die half spaans is en half mocro. Ze is echt knap as fuckquote:Op zondag 28 juni 2015 01:47 schreef hont12 het volgende:
[..]
Bedankt!
Maar je hebt veel halve Mocros, halve Spanjaarden hoor.
Sowieso zijn Marokkanen een mix van Arabisch, Berbers, Spaans, Frans, Moors etc.
Schaam je, culinair barbaar.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:46 schreef Stimorol- het volgende:
Mensen die Abrikozen met hun diner eten hebben geen keuken of skills. Viezerikken.
HAHA, nee man. En als ik dat wil dan ga ik echt niet om een dinner date vragen.. ik ga niet eten op de eerste date. fucking awkward.quote:
quote:Op zondag 28 juni 2015 01:48 schreef Crip het volgende:
[..]
HAHA, nee man. En als ik dat wil dan ga ik echt niet om een dinner date vragen.. ik ga niet eten op de eerste date. fucking awkward.
Die docu ging over Tehran en ik zag die sticky rijst met korstje en die saffraan rijst. en gewoon lekkere kebab en kofte en alles. riuoejfsaoreijf gewoon mmquote:
Maar goed, waar mn pa heel chill was over alles werd ik met de harde slipper of riem van mijn ma opgevoed. Zo goed als mocro denk ik danquote:Op zondag 28 juni 2015 01:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja klopt. Ken zo;n meisje die half spaans is en half mocro. Ze is echt knap as fuck
Vrouw. Wij hebben het hele Midden-Oosten verlicht met onze culinaire kwaliteiten.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jullie hebben eten dat lijkt op kots. Bah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |