Ze vertellen me dat NEUKEN een kast van de Ikea is. Dat is heel ingewikkeld oké?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:13 schreef PeZu het volgende:
Wat hebben jullie op dan,zo ingewikkeld was het toch niet?
ik vind het nogal basaal zelfsquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:15 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ze vertellen me dat NEUKEN een kast van de Ikea is. Dat is heel ingewikkeld oké?
Ik ken al die shit nietquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:13 schreef PeZu het volgende:
Wat hebben jullie op dan,zo ingewikkeld was het toch niet?
Niet iedereen hoor. Echt niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind het nogal basaal zelfs![]()
Neuken kan iedereen
quote:
ik had het niet over goed of lekkerquote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:27 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik geniet van een lang en episch nummer oid.
Mocht ik je ooit toevallig ergens meeten, krijg jij van mij een biertje en een koekje.quote:
Hoiquote:
Lief!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mocht ik je ooit toevallig ergens meeten, krijg jij van mij een biertje en een koekje.
Johannesquote:Op zondag 28 juni 2015 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik at net een cracker met kaas.
Wat een feestmaal
Ja, ben niet in de stemming om te slapenquote:Op zondag 28 juni 2015 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey bubbels! Ga je nachtbraken op FOK! vandaag?
Oh hoezo?quote:Op zondag 28 juni 2015 00:15 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja, ben niet in de stemming om te slapen
/quote:
jaquote:Op zondag 28 juni 2015 01:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, dat gaat dus niet.
We snappen het niet. Begrijp je?
De TT past wel goedquote:Op zondag 28 juni 2015 01:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, dat gaat dus niet.
We snappen het niet. Begrijp je?
Jaa beetje moe en tipsy maar verder goed hier. Nog wat leuks gedaan vandaag?quote:Op zondag 28 juni 2015 01:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jawel, rustig dagje vandaag.
Hoe is het met jou?
Ik had een heel rustig dagje vandaag, dus niet echt.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:46 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Jaa beetje moe en tipsy maar verder goed hier. Nog wat leuks gedaan vandaag?
Jaa ernstige werksessie hele week al. Maar omdat ik doordeweeks om 6 uur opsta lukt het niet echt om in het weeekend wel goed uit te slapenquote:Op zondag 28 juni 2015 01:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik had een heel rustig dagje vandaag, dus niet echt.
Jij wel leuke dingen gedaan? Of gewoon moe van de werk/studieweek?
GOOD!quote:Op zondag 28 juni 2015 01:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga weg met je "bae"
[..]Hey moemoe
how are you
Yessss en daar?quote:
Nicequote:Op zondag 28 juni 2015 01:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
GOOD!
Ik heb Les Intouchables inmiddels gezien. Was idd genieten.
Weer vrijgezel na 2,5 jaar. Maar geen zin om er verder over te pratenquote:
quote:Op zondag 28 juni 2015 01:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weer vrijgezel na 2,5 jaar. Maar geen zin om er verder over te praten
quote:Op zondag 28 juni 2015 01:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
dude..quote:Op zondag 28 juni 2015 02:00 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]nu kun je wel lekker de slet uithangen toch
quote:Op zondag 28 juni 2015 02:00 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik zie veel soorten? Zie wel toffe brillen er tussen staanquote:Op zondag 28 juni 2015 02:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
!!!!!!!!!
http://shop.komono.com/pages/sunglasses
Ik was je niet vergeten! Is dit wat?
En welke dan?quote:Op zondag 28 juni 2015 02:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
!!!!!!!!!
http://shop.komono.com/pages/sunglasses
Ik was je niet vergeten! Is dit wat?
smoofquote:Op zondag 28 juni 2015 02:00 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ja, dan ben je zo gewend aan dat ritme. Ergens misschien ook wel fijn, heb je een langere dag.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:54 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Jaa ernstige werksessie hele week al. Maar omdat ik doordeweeks om 6 uur opsta lukt het niet echt om in het weeekend wel goed uit te slapenNet leuke film gezien, verder niet veel bijzonders
Alle vrouwen die ik ooit sprak die na jaren weer single werden hadden het daar wel overquote:
Knuf.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kurenai no buta (1992) - IMDbquote:Op zondag 28 juni 2015 02:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, dan ben je zo gewend aan dat ritme. Ergens misschien ook wel fijn, heb je een langere dag.
Welke film heb je gezien?
Sterkte Amaquote:Op zondag 28 juni 2015 01:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is echt wel een dingetje hoor, geloof mequote:
Ik heb al een lijstje gemaaktquote:Op zondag 28 juni 2015 02:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
Ja, dit is een selectie en idd redelijk op prijs.
Mag je zelf nog de keuze maken ook.
Hallo. Surge is aan het slapen. gr gr 1 van de katten.quote:
Kattenquote:Op zondag 28 juni 2015 02:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik heb al een lijstje gemaakt
[..]
Hallo. Surge is aan het slapen. gr gr 1 van de katten.
Nee, daar kan ik niet over meepratenquote:Op zondag 28 juni 2015 02:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Kurenai no buta (1992) - IMDb
Hoewel ik eigenlijk totaaal niet van de anime ben, was deze film echt leuk
nog geneukt dit weekend dan?quote:
pff dat geloof ik niet.quote:
echt?quote:Op zondag 28 juni 2015 02:26 schreef moemoe het volgende:
't Zou me heerlijk lijken om 3 maanden het klooster in te gaan.
Zonder grap.
Waarom zou je dat willen?quote:Op zondag 28 juni 2015 02:26 schreef moemoe het volgende:
't Zou me heerlijk lijken om 3 maanden het klooster in te gaan.
Zonder grap.
Een bepaald soort afzondering van de maatschappij/wereld.quote:
Denk je dan niet na 4 weken van "ik moet binnenkort eens flink uit elkaar getrokken worden"? Aangezien je het in het klooster natuurlijk ook niet met het handwerk mag doen?quote:
Religiequote:Op zondag 28 juni 2015 02:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Een bepaald soort afzondering van de maatschappij/wereld.
En even de complete focus op religie.
Ik denk dat zoiets me heel wat verdieping kan brengen.
Ik zou daar geen last van hebben.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Denk je dan niet na 4 weken van "ik moet binnenkort eens flink uit elkaar getrokken worden"? Aangezien je het in het klooster natuurlijk ook niet met het handwerk mag doen?
Die mensen die dat roepen van oh ik kan echt niet 2 weken zonder hoorquote:Op zondag 28 juni 2015 02:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Denk je dan niet na 4 weken van "ik moet binnenkort eens flink uit elkaar getrokken worden"? Aangezien je het in het klooster natuurlijk ook niet met het handwerk mag doen?
jij wel dan???quote:Op zondag 28 juni 2015 02:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die mensen die dat roepen van oh ik kan echt niet 2 weken zonder hoor
waaarom?quote:Op zondag 28 juni 2015 02:31 schreef moemoe het volgende:
Ik ben al een tijdje terug begonnen met onthouding (of misschien is het eerder onthechting) en anders leven.
Een hele tijd bijvoorbeeld geen alcohol gedronken, maar toch weer hervat. Ik denk dat ik langzaam maar zeker ook dat helemaal laat staan.
Ik denk dat het te maken heeft met een bepaalde groei. Waarbij ik steeds meer ga voor een bepaald leven wat ik wil nastreven.quote:
dayumquote:Op zondag 28 juni 2015 02:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja. Wel eens meer dan 2 en half jaar gedaan.
sorry maar tenzij je 60+ bent geloof ik echt niet dat je 2.5 jaar niet hebt zitten fappen of gebalt hebt. Tenzij je aseksueel bent ofzoquote:Op zondag 28 juni 2015 02:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja. Wel eens meer dan 2 en half jaar gedaan.
Ja maar waarom? wat is er mis met af en toe een beetje soppen? dat snap ik niet zo goedquote:Op zondag 28 juni 2015 02:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik denk dat het te maken heeft met een bepaalde groei. Waarbij ik steeds meer ga voor een bepaald leven wat ik wil nastreven.
Zonder seks was dat.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
sorry maar tenzij je 60+ bent geloof ik echt niet dat je 2.5 jaar niet hebt zitten fappen of gebalt hebt. Tenzij je aseksueel bent ofzo
pff een week hou ik al niet volquote:Op zondag 28 juni 2015 02:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zonder seks was dat.
Maar een maand zonder seks en zonder fappen is ook echt bijzonder moeilijk hoor.
Oh, jij hebt het over seksuele onthouding specifiek.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ja maar waarom? wat is er mis met af en toe een beetje soppen? dat snap ik niet zo goed
pff, je glijdt dus gewoon uit je stoel twee keer per week.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, jij hebt het over seksuele onthouding specifiek.
Hmm, daar laat ik me niet over uit.
hoezo?quote:
Ja, maar dan moet je het nog wel kunnenquote:Op zondag 28 juni 2015 02:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nah, dat verschilt toch ook gewoon per individu, die behoefte.
Fappenquote:Op zondag 28 juni 2015 02:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je het nog wel kunnen![]()
Stel je partner ligt een maand in het zieknehuis, ga je dan vreemd?
afberen is toch geen vreemdgaan??quote:Op zondag 28 juni 2015 02:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je het nog wel kunnen![]()
Stel je partner ligt een maand in het zieknehuis, ga je dan vreemd?
echt, meer dan een week houd ik niet vol hoor. Vooral ook omdat ik het onnodig vindt, maar goed.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee. Maar kom op man, je kan toch wel een tijd zonder aan je pik te trekken
Ben er mee gestopt, gaf zo'n rommeltje elke keer.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:53 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
echt, meer dan een week houd ik niet vol hoor. Vooral ook omdat ik het onnodig vindt, maar goed.
wat maakt je uit wat een ander aan doe zelfbevrediging en waarom veroordelen met treurigquote:Op zondag 28 juni 2015 02:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee. Maar kom op man, je kan toch wel een tijd zonder aan je pik te trekken
lekker man, al die proteïnesquote:Op zondag 28 juni 2015 02:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben er mee gestopt, gaf zo'n rommeltje elke keer.
Is nou ook niet weer zo dat ik bijhoud, maar het lijkt me nou ook niet zo moelijk om na te gaanquote:
Dat heb ik dus nog nooit gedaan. Waarschijnlijk omdat het me toch gaat tegenvallen.quote:
gewoon 25cm, zit je altijd goedquote:Op zondag 28 juni 2015 03:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nog nooit gedaan. Waarschijnlijk omdat het me toch gaat tegenvallen.
Nu kan ik nog een beetje een ruime schatting maken.
TMI.quote:Op zondag 28 juni 2015 03:08 schreef Geo4kant het volgende:
Gewoon een kleine vriendin zoeken, dan lijkt je piemel groot.
quote:Op zondag 28 juni 2015 03:08 schreef Geo4kant het volgende:
Zelfspot +1quote:Op zondag 28 juni 2015 03:08 schreef Geo4kant het volgende:
Zullen we weer allemaal foto's van ons zelf plaatsen, maar dan verkassen naar KPD?quote:Op zondag 28 juni 2015 03:13 schreef moemoe het volgende:
Het gaat over seks en het topic ontploft.
Je verwacht het niet.
jij begintquote:Op zondag 28 juni 2015 03:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zullen we weer allemaal foto's van ons zelf plaatsen, maar dan verkassen naar KPD?
kun je nagaan als het echt een keer over seks gaatquote:Op zondag 28 juni 2015 03:13 schreef moemoe het volgende:
Je verwacht het niet.
En jij bent de enige vrouw die er nog is, pas maar op.quote:Op zondag 28 juni 2015 03:13 schreef moemoe het volgende:
Je verwacht het niet.
ik vind dat geen gezichtquote:
Ahw....quote:Op zondag 28 juni 2015 03:29 schreef Amarantha het volgende:
Sigaretje roken, huilen en dan maar eens slapen.
je kan beter eerst huilen, daarna is een sigaret veel lekkerderquote:Op zondag 28 juni 2015 03:29 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op zondag 28 juni 2015 03:29 schreef Amarantha het volgende:
Dan doe je 't niet goed.quote:Op zondag 28 juni 2015 03:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, dan wordt die nat, en dan rookt het voor geen meter meer.
In de vakantie zeker?quote:Op zondag 28 juni 2015 04:05 schreef Rickertman96 het volgende:
Hoelaat pitten jullie trouwens meestal?
Ik rond 7 uur #rebels
Wat voor werkquote:Op zondag 28 juni 2015 04:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Werk rond deze tijd, vrij rond 06.00/07.00
Ja, ik was om 02.15 thuis mag ik ff chillen met pils?quote:Op zondag 28 juni 2015 04:11 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Bij de NS? Dus je hebt nu niks te doen ofzo?
van mij mag het!quote:Op zondag 28 juni 2015 04:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja, ik was om 02.15 thuis mag ik ff chillen met pils?
Heb je veel last van uitgaanspubliek 's nachts?quote:Op zondag 28 juni 2015 04:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja, ik was om 02.15 thuis mag ik ff chillen met pils?
Altijd late dienst dus rond 1en vaak thuis dan chillen/gamen/film tot 0400 dan lekker pitten tot na de middag
Nee valt wel mee, nacht net weet ik niet dat zal wel wat erger zijn.quote:Op zondag 28 juni 2015 04:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heb je veel last van uitgaanspubliek 's nachts?
Misschien een beetje nieuwsgierig.
Aggresief volk proberen in toom te houden, en als je geluk hebt een lijk afdekken.quote:Op zondag 28 juni 2015 04:17 schreef Rickertman96 het volgende:
Conducteur is toch beetje chill werk, beetje controleren en als je geen zin hebt lekker zitten
Je bent een beetje media blind. Alsof het elke dag in elke trein gebeurt...quote:Op zondag 28 juni 2015 04:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Aggresief volk proberen in toom te houden, en als je geluk hebt een lijk afdekken.
Ja, makkie.
Naah beetje wel maar niet helemaalquote:Op zondag 28 juni 2015 04:17 schreef Rickertman96 het volgende:
Conducteur is toch beetje chill werk, beetje controleren en als je geen zin hebt lekker zitten
quote:Op zondag 28 juni 2015 04:19 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Je bent een beetje media blind. Alsof het elke dag in elke trein gebeurt...
Was vandaag nog een half uur later omdat we omreden via Amersfoort Deventer Zwolle ivm springer tussen Amersfoort en Nijkerk.quote:Op zondag 28 juni 2015 04:19 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Mediablind? Het komt nauwelijks in de media. Reken maar op minstens 1 springer per dag.quote:Op zondag 28 juni 2015 04:19 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je aangevallen conducteurs bedoelde.quote:Op zondag 28 juni 2015 04:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mediablind? Het komt nauwelijks in de media. Reken maar op minstens 1 springer per dag.
We hebben het over iets anders zie ik, nvmquote:Op zondag 28 juni 2015 04:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
[..]
Was vandaag nog een half uur later omdat we omreden via Amersfoort Deventer Zwolle ivm springer tussen Amersfoort en Nijkerk.
Ik kwam daar 1,5 uur eerder nog langs jaquote:Op zondag 28 juni 2015 04:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
[..]
Was vandaag nog een half uur later omdat we omreden via Amersfoort Deventer Zwolle ivm springer tussen Amersfoort en Nijkerk.
Nee, niet zo zeer aangevallen ook. Maar denk dat je elke dag wel gezeik krijgt. Niet iedereen mept er op los gelukkig.quote:Op zondag 28 juni 2015 04:22 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je aangevallen conducteurs bedoelde.
Gezeik krijg je overal tegenwoordig, achter de kassa, in de trein, webcare via social media. Hoort erbij lijkt het.quote:Op zondag 28 juni 2015 04:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, niet zo zeer aangevallen ook. Maar denk dat je elke dag wel gezeik krijgt. Niet iedereen mept er op los gelukkig.
In het spoor van, op youtube leuke serie wel over Ns. Beetje oud maar het principe blijft het zelfdequote:Op zondag 28 juni 2015 04:22 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je aangevallen conducteurs bedoelde.
ZEKER! LEKKER MUZIEKJENS AAN HET LUISTEREN EN IK MOET ZO NAAR VERJAARDAG VAN M'N NEEFJE :'Dquote:
LEUK!quote:Op zondag 28 juni 2015 13:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ZEKER! LEKKER MUZIEKJENS AAN HET LUISTEREN EN IK MOET ZO NAAR VERJAARDAG VAN M'N NEEFJE :'D
HOE IS HET MET U?
JE HEBT HIER IIG RUSTquote:Op zondag 28 juni 2015 13:01 schreef ToT het volgende:
[..]
LEUK!JA HIER GAAT HET Z'N GANGETJE. EVEN KIJKEN OF HET HIER GEZELLIG IS OM TE CHILLEN!
NIET ECHT. BEETJE AAN HET FITNESSEN TUSSEN POSTEN DOOR (HALTERS, BUIKSPIERBANK) EN WAT FOTO'S AAN HET UITZOEKEN DIE IK NAAR M'N VRIENDIN GA STUREN. EN UITERAARD WAT NEDERLANDSTALIGE MUZIEK VOOR HAAR!quote:Op zondag 28 juni 2015 13:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
JE HEBT HIER IIG RUST
GEEN GROOTSE PLANNEN VANDAAG?
HAHA ARME MEID, DIE GAAT DIT NIET OVERLEVENquote:Op zondag 28 juni 2015 13:03 schreef ToT het volgende:
[..]
NIET ECHT. BEETJE AAN HET FITNESSEN TUSSEN POSTEN DOOR (HALTERS, BUIKSPIERBANK) EN WAT FOTO'S AAN HET UITZOEKEN DIE IK NAAR M'N VRIENDIN GA STUREN. EN UITERAARD WAT NEDERLANDSTALIGE MUZIEK VOOR HAAR!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |