Dat gaat denk ik niet lukken, kan hem wel als pakket versturenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:20 schreef pl4kkie het volgende:
De nazi jager. Past dat door de brievenbus ?
Hm, 12 incl verzenden wordt het dan.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:22 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
Dat gaat denk ik niet lukken, kan hem wel als pakket versturen
12 euro inclusief verzenden is prima. Het boek is verder in prima staat, heb hem natuurlijk wel gelezen maar daar is nauwelijks iets van te zien. Ik stuur je een PMquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:23 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Hm, 12 incl verzenden wordt het dan.
Pm me je gegevens maar.
Edit: is de staat wel een beetje fatsoenlijk? Dus geen oren aan de bladzijden en/of gescheurde bladzijden etc..
Dat snap ik. Het hoeft ook geen nieuwstaat te zijn. Maar een beetje de bladzijden fatsoenlijk houden vindt ik altijd wel een pre voordat ik een boek koopquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:26 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
12 euro inclusief verzenden is prima. Het boek is verder in prima staat, heb hem natuurlijk wel gelezen maar daar is nauwelijks iets van te zien. Ik stuur je een PM
Je hebt een PMquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:28 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat snap ik. Het hoeft ook geen nieuwstaat te zijn. Maar een beetje de bladzijden fatsoenlijk houden vindt ik altijd wel een pre voordat ik een boek koop
Die gaat wel door de brievenbus ja. Het zou dan met verzendkosten 8,95 worden.quote:Op zondag 28 juni 2015 15:11 schreef Opoefiets het volgende:
Past die van George Orwell door de brievenbus?
Die past denk ik niet door de de brievenbus (zal morgenavond ff checken als ik thuis ben) dus dan zou het twaalf euro wordenquote:
Hm nja, niet dat t erg duur is hoor maar het idee dat ik meer betaal aan verzendkosten dan het boek zelf is waardoor ik afhaakquote:Op maandag 29 juni 2015 20:33 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
Die past denk ik niet door de de brievenbus (zal morgenavond ff checken als ik thuis ben) dus dan zou het twaalf euro worden
Snap ikquote:Op woensdag 1 juli 2015 22:26 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Hm nja, niet dat t erg duur is hoor maar het idee dat ik meer betaal aan verzendkosten dan het boek zelf is waardoor ik afhaak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |