Ik had hoop. En daarna had ik de hoop dat het een hele zoetsappige zeikfilm zou worden. Maar het was zo slechtquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat verwacht je ook van een film met zo'n titel
Voortaan Steven Seagal dan maar.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:02 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik had hoop. En daarna had ik de hoop dat het een hele zoetsappige zeikfilm zou worden. Maar het was zo slecht
Kom anders maar ff nablijven bij deze bad teacher.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:02 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik had hoop. En daarna had ik de hoop dat het een hele zoetsappige zeikfilm zou worden. Maar het was zo slecht
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Voortaan Steven Seagal dan maar.
huehuequote:
Is ook een beetje overrated.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die heb ik gezien. Vond ik nog wel leuk.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan moet je Against the Dark kijken. Dan slaat Steven niet alleen mensen in elkaar maar ook een soort vampierzombies.
[ afbeelding ]
In tegenstelling tot normale zombiefilms zie je de hoofdrolspeler, Steven dus, geen enkele keer rennen. Het is iedere keer hetzelfde, hij komt binnen, verkoopt er een aantal een trap, zwaait wat met zijn zwaard en klaar is Keesquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Die heb ik gezien. Vond ik nog wel leuk.
Ik niet. Zit mobielquote:
Dat is toch een actie-acteur??quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
ehhhquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:09 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dat is toch een actie-acteur??
Ik ben meer van Schwarzenegger.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Arnoldquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben meer van Schwarzenegger.
Die vent kan echt niet praten.
en dat wordt dan governor in de vsquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Acteur...acteur...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:09 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dat is toch een actie-acteur??
Er was ook een scene waarin ze heelquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kom anders maar ff nablijven bij deze bad teacher.
Arnie heeft pas geleden ook een zombiefilm gemaakt geloof ikquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |