Motiefje ziet schattig uitquote:
Nah, vind hem ook niet super mooi gezet verder.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:47 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik vind het motiefje wel.mooi, snap alleen niet dat je het op je voet zet, maar het motiefje is echt schattig
Wacht wat?!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
word jij vaak benaderd door loverboys?
ditquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nah, vind hem ook niet super mooi gezet verder.
van vind je van die net nieuw geplaatste tattoo dan?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar goed, als ze er zelf maar blij mee is.quote:
Je weet wat ik daarop zou antwoordenquote:
Nee, vertel.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:51 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Je weet wat ik daarop zou antwoorden
Ja klopt, denk niet dat een vreemde jongen tijdelijk bij mij mag wonen van mijn mamaquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zeg je nu, maar dan is 't wel anders
Niet de mooiste natuurlijk, zou het zelf niet willen. Maar zket wel komisch uitquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
ik zal mezelf wel gewoon voorstellen hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja klopt, denk niet dat een vreemde jongen tijdelijk bij mij mag wonen van mijn mama
Ja, ik ben datquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben je van huis uit naïef?
Ook niet als je zwanger bent van hem?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja klopt, denk niet dat een vreemde jongen tijdelijk bij mij mag wonen van mijn mama
Im not cute. Im metal as fuckquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
van vind je van die net nieuw geplaatste tattoo dan?
quote:
quote:
Denk dat ze dan wel ja zegtquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zal mezelf wel gewoon voorstellen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |