creatieve jongen ben jequote:
Het had zonlicht en water iig.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet wel zonlicht, mest en water hebben hè
Dat kreeg ie. Maar alsnog lekker doodgaanquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je moet hem wel water geven he, en veel
ken hem niet hoor weeniequote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Iedereen kent hem muts, maar we pesten je
waaromquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:04 schreef Toto69 het volgende:
hermann ik hoop dat je op een legoblokje stapt, met je blote voeten
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Iedereen kent hem muts, maar we pesten je
Dagelijkse kost hierquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:04 schreef Toto69 het volgende:
hermann ik hoop dat je op een legoblokje stapt, met je blote voeten
hehehequote:
Jij mag allesquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ff degene van de serie waar ik verliefd op ben toegevoegd als het mag
Omdat ik kinderverhaaltjes verpest?!quote:
hou je erbuitenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:09 schreef Paxcon het volgende:
Waarom hebben jullie djedje nou weggepest dan
wij hebben haar niet weggepest, ze kreeg psychose en durft zich hier nu niet meer te vertonen ofzoquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:09 schreef Paxcon het volgende:
omdat ze hinderlijk en kut isquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:09 schreef Paxcon het volgende:
Ik moet nog wennenquote:
Hebben we niet gedaan, zij was ons aan het pesten. Uiteindelijk waren we het zat en kwamen dus voor ons zelf op, kon ze niet tegen en dus ging ze wegquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:09 schreef Paxcon het volgende:
oh psychoses zijn wel serious businessquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
wij hebben haar niet weggepest, ze kreeg psychose en durft zich hier nu niet meer te vertonen ofzo
wie is tootskequote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:11 schreef Der_Mann het volgende:
zoals ons tootske altijd zegt:
ik moet flink poepen
Oh dan snap ik hetquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hebben we niet gedaan, zij was ons aan het pesten. Uiteindelijk waren het zat en kwamen dus voor ons zelf op, kon ze niet tegen en dus ging ze weg
pedofilie ookquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh psychoses zijn wel serious business
is gewoon een normale dag in helmondquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:11 schreef Toto69 het volgende:
Man zwaargewond bij schietpartij in Helmond
ETTO!?!?!?!??!
Ik hou van poepen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:11 schreef Der_Mann het volgende:
zoals ons tootske altijd zegt:
ik moet flink poepen
quote:
D.quote:
Ik bedoel C.quote:
Wat gebeurd er dan met het voedsel?quote:
picsquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
oh nee hoor, moet je wch even vragen.
Chloroquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
verdwijnt in een bodemloze put waar normaal het hart zit.
quote:
zou je ook uitmaken voor pedo als ik meisje was geweestquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]zij noemde mij zo, zonder aanleiding, gaf ze zelf toe... want ze wilde me pakken... dus lul niet zo...
Vind deze optie het meest redelijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
verdwijnt in een bodemloze put waar normaal het hart zit.
Niet zo serieus, pedo.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]zij noemde mij zo, zonder aanleiding, gaf ze zelf toe... want ze wilde me pakken... dus lul niet zo...
kom we vluchten in een oude camperquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou je ook uitmaken voor pedo als ik meisje was geweest
Vertel ons meerquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:17 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ik kijk zo'n foute film en daar ging het even over een borstvergroting
Jezus, en dat het meisje op tv geen rugklachten heeft zeg![]()
Brr.. zou dat nooit durven laten doen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:17 schreef IfImJamesDean het volgende:
IfImJamesDeanquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja, ken je nog wat lekkere 14 jarigen?
op tv met je borsten?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Brr.. zou dat nooit durven laten doen.
Niet iedereen met borsten heeft rugklachtenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:17 schreef IfImJamesDean het volgende:
Zit fylax daar nog met een gagballetje?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kom we vluchten in een oude camper
spreek je voor jezelf nuquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Niet iedereen met borsten heeft rugklachten
quote:
Borstvergroting.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |