Huis van de moeder van Marx.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:53 schreef noodgang het volgende:
[..]
Rondje benedenstad (bij de Hemel, tussen binnenstad en Waal). Daar zijn best wat historische dingen te zien
Hell yesquote:
Ik zeg: BBQ bij jullie in de tuin?quote:Op zondag 10 april 2016 09:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zat eigenlijk laatst te denken dat we misschien eens moeten kijken voor een meet met de oude garde
Oja, die gare Giroquote:
Klinkt serieus leukquote:Op zondag 10 april 2016 09:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zat eigenlijk laatst te denken dat we misschien eens moeten kijken voor een meet met de oude garde
quote:
Godverquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Mja, weekenden zijn al lastig dan want dan zien wij onze eigen fokkertjes aan de andere kant van NL
!
Inderdaadquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Godver![]()
Dichtbij zoeken is voor sukkels
Wie zegt dat die meet in Nijmegen moet zijn, hè?quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Mja, weekenden zijn al lastig dan want dan zien wij onze eigen fokkertjes aan de andere kant van NL
!
Ik dacht dat ze niet meer in Nijmegen wonen?quote:Op woensdag 20 april 2016 08:52 schreef Piet__Piraat het volgende:
Nouja, als we gaan BBQ'en in jullie tuin
Dat heppie goequote:Op woensdag 20 april 2016 11:46 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze niet meer in Nijmegen wonen?
Ik wel nog
Demain is wel leuk.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:26 schreef Fogel het volgende:
Hardeep Rehal is een of andere "super cocktailmixer" ofzo, woonachtig in Denemarken. En zijn "home away from home" is, jawel, een kroeg in Nijmegen!
Bron: inflight magazine van scandinavian airlines
[ afbeelding ]
Hier weggaan is gewoon domquote:Op woensdag 20 april 2016 15:01 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Dat heppie goe
Jij bent zowat de enige nog geloof ikEn Hosti ook dacht ik.
Spot on.quote:Op maandag 4 juli 2016 07:39 schreef IrishBastard het volgende:
Da's inderdaad wel het enige aan Nijmegen dat niet groen en links is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |