Ik heb wekelijks minstens 1 papercut. Dat is minstens zo lulligquote:Op zondag 5 juli 2015 18:08 schreef Isegrim het volgende:
Ik haal me wel eens open aan een scherp randje aan een brood.
Mooi zo!quote:
Mmmhm lekkerquote:
Oh, dat heb ik niet mee gekregenquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:45 schreef Isegrim het volgende:
We zijn alleen nog maar op vrijdag en zaterdag open hè?
Even in België een broodverkoopautomaat op de kop tikken, dan kunnen mensen 24 uur per dag langskomenquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:45 schreef Isegrim het volgende:
We zijn alleen nog maar op vrijdag en zaterdag open hè?
dat kan LHO mooi doen, lekker betijds op elke dag.quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat kan LHO mooi doen, lekker betijds op elke dag.
flauwquote:Op donderdag 9 juli 2015 14:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]![]()
Momenteel 70-urige werkweken, ik denk niet dat dat er nog bij gaat passen
Ik vond de prijs bijzonder laag. En dan wil je me zelfs nog minder laten betalenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 09:22 schreef Isegrim het volgende:
Voetbalmanager2 heeft ons vanmorgen van een deel van ons Day Old Bread afgeholpen.
We krijgen daar onverwacht veel positieve reacties op!
Nog niet helemaal wakker.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 10:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik vond de prijs bijzonder laag. En dan wil je me zelfs nog minder laten betalen
Ha! Verkocht, of zit je met een kin en wangen vol chocoladevlekken op je nieuwe kruk achter de toonbank?quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:44 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha! Verkocht, of zit je met een kin en wangen vol chocoladevlekken op je nieuwe kruk achter de toonbank?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |