Bij onregelmatig werk zijn er altijd mensen die op hun vrije dag moeten komen...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:53 schreef hoas het volgende:
Nee natuurlijk niet, gewoon onder werktijd overleg( wat dan wel verplicht is)
Er is altijd wel een dag dat niet iedereen er is, belangrijke klant, parttime dag etc.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:56 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Bij onregelmatig werk zijn er altijd mensen die op hun vrije dag moeten komen...
Ik krijg het idee dat TS onregelmatig werkt, dan kan dit natuurlijk nooit, want er zijn altijd wel collega's weg.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:53 schreef hoas het volgende:
Nee natuurlijk niet, gewoon onder werktijd overleg( wat dan wel verplicht is)
Nope. Als ik vrij ben dan ben ik vrij.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:48 schreef Konniefeer het volgende:
Ga jij als je vrij bent naar een teamvergadering?
En er is op jouw vrije dag niemand anders binnen het bedrijf die jouw honneurs waar kan nemen?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:56 schreef agter het volgende:
Ik vind mijn werk en het bedrijf waar ik voor werk, belangrijk genoeg.
Klopt ik werk onregelmatig.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:59 schreef Piet__Piraat het volgende:
k krijg het idee dat TS onregelmatig werkt, dan kan dit natuurlijk nooit, want er zijn altijd wel collega's weg.
TS, wat houdt je tegen om het te bespreken met je teamleider? Ik zou sowieso niet in eigen tijd komen, die uren mogen ze (ruim) schrijven. En als het telkens op jouw vrije dag valt, dan zakken ze er maar een keer in. Als het incidenteel is en regelmatig ook wél tijdens jouw werkdag valt, zou ik er niet te moeilijk over doen.
Jij was toch ook operator b?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nope. Als ik vrij ben dan ben ik vrij.
Ze sturen me dan maar een verslag op via de mail ofzo. Die ik pas lees als ik weer op mn werk ben.
Ja hoezo?quote:
Ok mooi. En nu?quote:
Lekker de deur achter je dicht trekken. Om 1500 uur. Of om 2300 uur. Of om 0700 uur. Tot morgen. Doei!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:14 schreef hoas het volgende:
[..]
Niet over werk praten als wij vrij zijn, zoals een echte Operator.
Skypequote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:23 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Kan je anders inbellen dan telefonisch?
Ik ga nu bij mijn vrouwe weg voor vandaag. Mag niet zoveel dagen achter elkaar bij de baas zijn van de arbeidstijdenwet.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:20 schreef Basp1 het volgende:
Mag je af volgens de arbeidstijdenwet wel zoveel dagen achter elkaar bij de baas zijn?
Als er om de 10 dagen werkoverleg is waar goede notulen van zijn zou ik deze altijd skippen mocht ik dan vrij zijn.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:28 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik ga nu bij mijn vrouwe weg voor vandaag. Mag niet zoveel dagen achter elkaar bij de baas zijn van de arbeidstijdenwet.
Je mag 11 dagen achter elkaar werken, daarna heb je recht op 72 uur onafgebroken rust.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:28 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik ga nu bij mijn vrouwe weg voor vandaag. Mag niet zoveel dagen achter elkaar bij de baas zijn van de arbeidstijdenwet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |