Ze was als kruipolie op een stroeve fietsketting.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:17 schreef Scrummie het volgende:
Valt me een beetje tegen trouwens, WD haakt af en gelijk is het weer 1 topic per maand.
Geen idee. Heb nooit spaargeld.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:15 schreef Scrummie het volgende:
Jongens en meisjes, ik zit er over te denken mijn spaargeld van de bank te halen. Gewoon, 'just in case'. Wat zouden jullie doen?
hoi Scrumquote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:32 schreef Scrummie het volgende:
@div ja ouwe sok. Griekenland is einde verhaal, kijk maar wat daar gebeurd, pinnen niet meer mogelijk en dus dag centjes.
Ja dat komt niet meer goedquote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:37 schreef Wingding het volgende:
[..]
hoi Scrum![]()
ik voel me niet helemaal top maar dat gaat wel weer goed komen![]()
Griekenland stuk ja?
staan zoenen met de verkeerde man en ik schaam me nu helemaal kapotquote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja dat komt niet meer goed. Wat is er met jou dan?
Wat was er verkeerd aan dan? (los van het feit dat Div het niet was)quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:42 schreef Wingding het volgende:
[..]
staan zoenen met de verkeerde man en ik schaam me nu helemaal kapot![]()
foute man, getrouwd, kinderen en betrapt door zijn vrouw driekwart op weg tijdens de opwarmperiodequote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat was er verkeerd aan dan? (los van het feit dat Div het niet was)
Oke, dan zou ik me ook doodschamen. Jezusquote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:30 schreef Wingding het volgende:
[..]
foute man, getrouwd, kinderen en betrapt door zijn vrouw driekwart op weg tijdens de opwarmperiode
drank en geiligheid en hij heeft een gladde babbelquote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oke, dan zou ik me ook doodschamen. Jezus. Waarom doe je dan ook zoiets.
Vrouwenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:33 schreef Wingding het volgende:
[..]
drank en geiligheid en hij heeft een gladde babbel
nee hij kreeg wel een flinke klap in zijn gezicht zeg, ik alleen een dodelijk blik van minachtingquote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vrouwen. Jullie doen je altijd voor als de moeilijkste wezens uit het hele universum, zo gecompliceerd, en dan toch zo simpel.
Die vrouw van 'm heeft je wel een vriendelijke tikje gegeven, hoop ik?
En terecht die klap! Wat een loser eerste klas. En die dodelijke blik is ook heel terecht. En dat je weg rent vind ik een beetje.. lafquote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:35 schreef Wingding het volgende:
[..]
nee hij kreeg wel een flinke klap in zijn gezicht zeg, ik alleen een dodelijk blik van minachting![]()
en daarna ben ik de kroeg uitgerend
echt de hele volle kroeg keek ons aan, muziek ging af en ik ben gaan huilen en rennenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En terecht die klap! Wat een loser eerste klas. En die dodelijke blik is ook heel terecht. En dat je weg rent vind ik een beetje.. laf.
Public shaming! Hahaha, dat vind ik dan wel weer tofquote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:39 schreef Wingding het volgende:
[..]
echt de hele volle kroeg keek ons aan, muziek ging af en ik ben gaan huilen en rennen
ik kijk wel uit, ik ben ook helemaal niet zo, kan er me ook weinig van herinneren tot dat zijn vrouw voor mijn neus stond, vanavond ga ik het trots met de rug recht goed makenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Public shaming! Hahaha, dat vind ik dan wel weer tof.
Nooit weer doen dus.
Goed zoquote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:41 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik kijk wel uit, ik ben ook helemaal niet zo, kan er me ook weinig van herinneren tot dat zijn vrouw voor mijn neus stond, vanavond ga ik het trots met de rug recht goed maken
Respect dan. Wel even laten weten hoe het gegaan is he? Niet weer zomaar hier niet meer posten.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:50 schreef Wingding het volgende:
[..]
zeker, even de confrontatie aan gaan die ik gisteren niet meer durfde![]()
hoi sara
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Respect dan. Wel even laten weten hoe het gegaan is he? Niet weer zomaar hier niet meer posten.
Nouja zeg, ga je ons nou beschuldigen van een leven buiten Fok!?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:51 schreef Wingding het volgende:
[..]sorry maar weet je waarom, jullie zijn er zo vaak niet hier
ik had gisteren wel beter hier kunnen zittenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja zeg, ga je ons nou beschuldigen van een leven buiten Fok!?
Precies. Eigenlijk zouden wij (Div, waar ben je!?) een straf voor je moeten bedenkenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:54 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik had gisteren wel beter hier kunnen zitten
ja waar is Div, die had me moeten redden verdoriequote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Precies. Eigenlijk zouden wij (Div, waar ben je!?) een straf voor je moeten bedenken
Ja, je hebt er niets aan he, die Div.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:58 schreef Wingding het volgende:
[..]
ja waar is Div, die had me moeten redden verdorie![]()
ik vind dat Div ook wel een klein strafje heeft verdiendquote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, je hebt er niets aan he, die Div.
Als ie terug is zal ik wel even overleggen wat voor straf er komt.
Die mag jij dan bedenkenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:00 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik vind dat Div ook wel een klein strafje heeft verdiend
je hebt toch ook niets fout gedaan, alleen hij, er staat geen bordje op zijn voorhoofd met afblijven getrouwdquote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:41 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik kijk wel uit, ik ben ook helemaal niet zo, kan er me ook weinig van herinneren tot dat zijn vrouw voor mijn neus stond, vanavond ga ik het trots met de rug recht goed maken
eeeuhmquote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:08 schreef Tarado het volgende:
Goedemiddag allen
[..]
je hebt toch ook niets fout gedaan, alleen hij, er staat geen bordje op zijn voorhoofd met afblijven getrouwd
dan nog, uiteindelijk is het zijn verantwoordelijkheid, als het een vriendin van je is/was dan is het wel lulligquote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:09 schreef Wingding het volgende:
[..]
eeeuhm
ik ken hem en zijn vrouw al jaren
dat is ook zo maar ik schaam me wel, vriendin is te veel gezegd maar ik ken haar wel erg goed, hem ook trouwensquote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan nog, uiteindelijk is het zijn verantwoordelijkheid, als het een vriendin van je is/was dan is het wel lullig
Ik, spreek voor mezelf uiteraard, vind het een domme actie, maar dat had je al wel door. Maar een domme actie maakt je geen dom persoon natuurlijk. Gewoon niet weer doen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:03 schreef Wingding het volgende:
[..]
vinden jullie me nu dom en een slet?
Stel een trio voor, leer je ze nog beter kennenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:13 schreef Wingding het volgende:
[..]
dat is ook zo maar ik schaam me wel, vriendin is te veel gezegd maar ik ken haar wel erg goed, hem ook trouwens
Als WD verkracht was had je gelijk, maar kom op zeg, je kan toch nee zeggen? Vind dat altijd zon gelul.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan nog, uiteindelijk is het zijn verantwoordelijkheid, als het een vriendin van je is/was dan is het wel lullig
Eigenlijk kun je maar één ding doen en dat is je excuses aan haar maken.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:13 schreef Wingding het volgende:
[..]
dat is ook zo maar ik schaam me wel, vriendin is te veel gezegd maar ik ken haar wel erg goed, hem ook trouwens
ik had niet eens nee kunnen zeggen en ik wilde hem ook welquote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als WD verkracht was had je gelijk, maar kom op zeg, je kan toch nee zeggen? Vind dat altijd zon gelul.
Tja..quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:16 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik had niet eens nee kunnen zeggen en ik wilde hem ook wel
Dat kan ook, maar dan moet je niet zeggen 'ik ben niet zo' maar toegeven dat je wel zo bent. Ook prima.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:16 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik had niet eens nee kunnen zeggen en ik wilde hem ook wel
als ik haar vanavond zie dan doe ik dat en ik spreek hem ook aan.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eigenlijk kun je maar één ding doen en dat is je excuses aan haar maken.
waarom moet je nee zeggen?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als WD verkracht was had je gelijk, maar kom op zeg, je kan toch nee zeggen? Vind dat altijd zon gelul.
Maar gisteren was ze er dus wel?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:17 schreef Wingding het volgende:
[..]
als ik haar vanavond zie dan doe ik dat en ik spreek hem ook aan.
maar ik denk niet dat zij er vanavond is, ze is pas bevallen van haar tweede![]()
to make matters even worse
ja daag ik hoef toch geen verantwoordelijkheid voor een ander te nemen, dat doe ik alleen voor m'n kinderenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat ie getrouwd is en kinderen heeft? Heb je geen gevoel ofzo?
ja ze was er ineens, ik vermoed dat iemand haar wel een tip heeft gegeven, ik denk dat we iedereen in die kroeg wel kennen, lekker dom ook nog eens dusquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja daag ik hoef toch geen verantwoordelijkheid voor een ander te nemen, dat doe ik alleen voor m'n kinderen
Mooi excuus om je niet te hoeven inleven in andere levens en gevoelens. Wat een bullshit.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:22 schreef Tarado het volgende:
[..]je moet het niet moeilijker maken dan het is, het is al gecompliceerd genoeg
Moet je je proberen voor te stellen hoe het nu bij hun thuis is. Net bevallen en je man versiert een goeie kennis van jullie in de kroeg. Eén pot geruzie.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:21 schreef Wingding het volgende:
[..]
ja ze was er ineens, ik vermoed dat iemand haar wel een tip heeft gegeven, ik denk dat we iedereen in die kroeg wel kennen, lekker dom ook nog eens dus
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moet je je proberen voor te stellen hoe het nu bij hun thuis is. Net bevallen en je man versiert een goeie kennis van jullie in de kroeg. Eén pot geruzie.
Vind het echt zo sneu allemaal.
En nee, geen moraalriddergedoe, maar het voelt niet ok.
ik schaam me ook echt wel maar wat gebeurt is is gebeurt, nu nog door de zure appel heenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moet je je proberen voor te stellen hoe het nu bij hun thuis is. Net bevallen en je man versiert een goeie kennis van jullie in de kroeg. Eén pot geruzie.
Vind het echt zo sneu allemaal.
En nee, geen moraalriddergedoe, maar het voelt niet ok.
nee hoor, het is verbeter de wereld begin bij jezelf, of het handig was van Wingding is een ander verhaal maar de verantwoordelijkheid in deze ligt toch echt bij hemquote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mooi excuus om je niet te hoeven inleven in andere levens en gevoelens. Wat een bullshit.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee hoor, het is verbeter de wereld begin bij jezelf, of het handig was van Wingding is een ander verhaal maar de verantwoordelijkheid in deze ligt toch echt bij hem
als hij goed kan lullen krijg jij de zwarte piet, dus zal wel even duren voor dit over waait in je stamkroeg.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:26 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
ik weet het maar het is niet de eerste keer dat hij dat flikt en hij kan zo glad als een aal lullen dus ik hoop dat ze er wel uit komen.
niet mijn verantwoording maar ik vind het allemaal wel klote zo
jij snapt hemquote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
als hij goed kan lullen krijg jij de zwarte piet, dus zal wel even duren voor dit over waait in je stamkroeg.
wat ik al zei, hij moet beter wetenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:50 schreef Wingding het volgende:
[..]
jij snapt hem![]()
en niet alleen in mijn stamkroeg, hij is de familie advocaat en huisvriend van mijn vader, alles loopt door elkaar en iedereen kent hem en mij, iedereen weet ook dat hij al jaren achter me aan zit, zelfs zijn vrouw heeft dat ooit tegen me verteld, al mijn vrienden zijn zijn vrienden, elke verjaardag is gezamenlijk, de kroeg is van hemzelf eigenlijk zelfs en hij spaart sportwagens, vastgoed en mooie vrouwen, kom ik aan met mijn oude fiets![]()
![]()
ik maak geen schijn van kans tegen zijn verhaal maar toch vreet ik hem rauw op als het moet, kwal dat het is![]()
sorry dat ik zo zeur hierover hoor
dat is waarquote:
Volgende keer doe je het gewoon weer. Je bent stapelverliefd op die gast.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:09 schreef Wingding het volgende:
en waarom heb ik dit in mijn hoofd![]()
soms haat ik mezelf![]()
You know that it would be untrue
You know that I would be a liar
If I was to say to you
Girl, we couldn't get much higher
Come on baby light my fire
Come on baby light my fire
Try to set the night on, fire
The time to hesitate is through
No time to wallow in the mire
Try now we can only lose
And our love become a funeral pyre
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgende keer doe je het gewoon weer. Je bent stapelverliefd op die gast.
Het punt is dat het voor hem alleen om het scoren gaat, de schande heeft hij nu al gehad, als jou dat niet uitmaakt kan hij weer wat (nou ja) afvinkenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:12 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
ik vind hem nog steeds aantrekkelijk maar dat kan echt niet, ik heb een hekel aan dat soort types juist en aan hem helemaal, ik weet al jaren dat ik van hem af kan blijven
maar als we niet gestoord waren dan weet ik het nog zo net niet![]()
ik denk echt dat hij verliefd op me is, al jaren zelfs maar het kan ook goed zijn dat hij elke vrouw dat aan weet te pratenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het punt is dat het voor hem alleen om het scoren gaat, de schande heeft hij nu al gehad, als jou dat niet uitmaakt kan hij weer wat (nou ja) afvinken
Dat is dus in tegenspraak met wat er gisteren gebeurde.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:12 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
ik vind hem nog steeds aantrekkelijk maar dat kan echt niet, ik heb een hekel aan dat soort types juist en aan hem helemaal, ik weet al jaren dat ik van hem af kan blijven
maar als we niet gestoord waren dan weet ik het nog zo net niet![]()
als hij echt verliefd op je is dan is hij snel bij zijn vrouw weg hoor maar dat verwacht ik nietquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:32 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik denk echt dat hij verliefd op me is, al jaren zelfs maar het kan ook goed zijn dat hij elke vrouw dat aan weet te praten![]()
en ik pas ervoor om een man te vertrouwen die vier weken geleden weer vader is geworden en die nu weer achter de vrouwen aan zit, dan deug je dus echt voor geen meter.
geld, eigen zaak, kinderen, ain't gonna happenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
als hij echt verliefd op je is dan is hij snel bij zijn vrouw weg hoor maar dat verwacht ik niet
(uiteraard alleen op basis van wat ik hier lees)
Welnee. Dat type heeft het gewoon goed voor elkaar. Thuis een vrouw en kinderen en lekker buiten de deur rotzooien met allerlei domme meiden die in zijn praatjes trappen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
als hij echt verliefd op je is dan is hij snel bij zijn vrouw weg hoor maar dat verwacht ik niet
(uiteraard alleen op basis van wat ik hier lees)
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is dus in tegenspraak met wat er gisteren gebeurde.
Ben je mal. Niet huilen. Gewoon uit zijn buurt blijven.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:40 schreef Wingding het volgende:
[..]ja sorry, ik weet het ook even niet meer
![]()
ik ben nu echt aan het huilen verdomme
dat is een kleine uitdagingquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je mal. Niet huilen. Gewoon uit zijn buurt blijven.
Ik denk zelfs een grote uitdaging op dit moment. Je bent head over heals op die vent.quote:
ja maar als ik mijn gezicht niet laat zien dan voelt dat ook weer zo vreemd, ik ga gewoon een uurtje compleet nuchter om wat mensen aan te spreken of lijkt je dat niet slim?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk zelfs een grote uitdaging op dit moment. Je bent head over heals op die vent.
Je zou kunnen besluiten om vanavond niet naar die kroeg te gaan.
Je wilt hem gewoon zien.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:47 schreef Wingding het volgende:
[..]
ja maar als ik mijn gezicht niet laat zien dan voelt dat ook weer zo vreemd, ik ga gewoon een uurtje compleet nuchter om wat mensen aan te spreken of lijkt je dat niet slim?
is het niet een beetje vreemd als die man er wel is vanuit zijn situatie gezien?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk zelfs een grote uitdaging op dit moment. Je bent head over heals op die vent.
Je zou kunnen besluiten om vanavond niet naar die kroeg te gaan.
Denk dat die vanavond thuis zijn beste beentje voorzet. Even de boel sussen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
is het niet een beetje vreemd als die man er wel is vanuit zijn situatie gezien?
Yepquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk dat die vanavond thuis zijn beste beentje voorzet. Even de boel sussen.
zoiets jaquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk dat die vanavond thuis zijn beste beentje voorzet. Even de boel sussen.
Echt fijne vent is hetquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:52 schreef Wingding het volgende:
[..]
Yep![]()
berichtje; Sorry voor gisterenavond I. ik heb de boel thuis kunnen sussen tussen mijn en M. dus maak je maar geen zorgen, hoe gaat het met je en heb je vanavond wat te doen?
ja natuurlijk en dat weet jij ook wel maar met verliefdheid is rationaliteit nu eenmaal niet zo makkelijkquote:
braaf engeltje tegenover fout engeltjequote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja natuurlijk en dat weet jij ook wel maar met verliefdheid is rationaliteit nu eenmaal niet zo makkelijk
die foute is geen engeltjequote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:59 schreef Wingding het volgende:
[..]
braaf engeltje tegenover fout engeltje
ik luister wel naar Lavenderr want zij heeft gelijkquote:
het leven zonder fouten is ook zo saaiquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:06 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik luister wel naar Lavenderr want zij heeft gelijk![]()
hoe kan dat toch, ik heb normen en waarden erin gestampt gekregen thuis en dan nog![]()
ouwe vieze foute kerel dat 't is
maar wel makkelijk en overzichtelijkquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
het leven zonder fouten is ook zo saai
Helemaal waar.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
het leven zonder fouten is ook zo saai
Wat heb je teruggeappt? Of heb je niet meer gereageerd of misschien zelfs wel geblocked? Ik gok van niet.quote:
die komt overal mee weg, geloof me, zijn vrouw is echt niet dom, tophockey gespeeld, twee keer afgestudeerd, en dat zegt eigenlijk allemaal niks maar zijn vrouw weet echt wel exact hoe hij in elkaar steekt.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:13 schreef Tarado het volgende:
je kan dat appje natuurlijk ook naar zijn vrouw doorsturen, knappe jongen als hij het dan weer gesust krijgt
wat heb ik gedaan?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:15 schreef Scrummie het volgende:
WD: wens die idioot de tyfus en zeg tegen dat domme mokkel van hem dat ze dom is. Afsluiten die bende.
En tarado:
alleen een simpele okquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat heb je teruggeappt? Of heb je niet meer gereageerd of misschien zelfs wel geblocked? Ik gok van niet.
Nou ja, je moet het helemaal zelf weten natuurlijk. Op dit moment ben je stapelverliefd en niet vatbaar voor ratio. Ik hoop dat dat op een gegeven moment terugkomt.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:16 schreef Wingding het volgende:
[..]
die komt overal mee weg, geloof me, zijn vrouw is echt niet dom, tophockey gespeeld, twee keer afgestudeerd, en dat zegt eigenlijk allemaal niks maar zijn vrouw weet echt wel exact hoe hij in elkaar steekt.
zo lang ze sociaal en financieel samengebald maar geen bloedneus oploopt vind zij het best
Je bent hem helemaal niets verschuldigd hoor. Als jij vanavond niet in de kroeg komt stapt hij op een ander leuk meisje af en doet hij precies hetzelfde. Zo zit hij blijkbaar in elkaar en hij komt er mee weg.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:17 schreef Wingding het volgende:
[..]
alleen een simpele ok
ik durfde verder nog niet niets te zeggen maar ook niks inhoudelijk
het hielp wat jij zei, ik ben gewoon stapelgek op hem maar mijn verstand zegt me beter te weten, verliefdheid is tegen te vechten, domme acties leveren alleen maar verdriet en schade op, die domme onmogelijke verliefdheid gaat wel weer overquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou ja, je moet het helemaal zelf weten natuurlijk. Op dit moment ben je stapelverliefd en niet vatbaar voor ratio. Ik hoop dat dat op een gegeven moment terugkomt.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bent hem helemaal niets verschuldigd hoor. Als jij vanavond niet in de kroeg komt stapt hij op een ander leuk meisje af en doet hij precies hetzelfde. Zo zit hij blijkbaar in elkaar en hij komt er mee weg.
Sorry, maar probeer je een beetje te behoeden voor nog meer gedoe. Want gedoe komt er van daar kun je donder op zeggen. En raad eens wie er dan de dupe wordt? Ik zal je een tip geven: hij is het niet.quote:
ik ga aan het kortste eindje trekken dat besef ik maar al te goed maar ik geloof echt wel dat hij stapel op me is, al jaren, al vanaf dat ik puber werd, dat zie ik aan zijn blikken, maar goed waar lul ik over, hij heeft een mooie vrouw, staat in de quote, een gezinnetje, ik hou mezelf voor de gekquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sorry, maar probeer je een beetje te behoeden voor nog meer gedoe. Want gedoe komt er van daar kun je donder op zeggen. En raad eens wie er dan de dupe wordt? Ik zal je een tip geven: hij is het niet.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:28 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik ga aan het kortste eindje trekken dat besef ik maar al te goed maar ik geloof echt wel dat hij stapel op me is, al jaren, al vanaf dat ik puber werd, dat zie ik aan zijn blikken, maar goed waar lul ik over, hij heeft een mooie vrouw, staat in de quote, een gezinnetje, ik hou mezelf voor de gek![]()
komt bij dat ik hier niet in wil trappen maar hij zegt zulke rake en ware dingen en komt toch zo eerlijk en integer over op mij, ik voel me zo dom
quote:
Je bent gewoon hoteldebotel van die vent. Ratio is het raam uitquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:35 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
ja je hebt gelijk, het is een foute ouwe kerel, niks meer niks minder en het feit dat hij al zo in het leven staat moet me genoeg zeggen anders zit ik wel heel simpel in elkaar![]()
ik heb wat vriendinnen een berichtje verzonden of ze zin hebben in een leuk avondje bij mij thuis hier, goed toch?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bent gewoon hoteldebotel van die vent. Ratio is het raam uit![]()
Wat ga je nou doen vanavond?
Good for youquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:38 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik heb wat vriendinnen een berichtje verzonden of ze zin hebben in een leuk avondje bij mij thuis hier, goed toch?
Stokoud vergeleken met jouquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:43 schreef Wingding het volgende:
[..]
dankjewel, jij bent een leuk en lief mens![]()
en lekker nuchter en wijs![]()
hoe oud ben je eigenlijk?
Nee joh, nergens voor nodig. Ik denk dat iedereen in zijn leven verliefdheden meemaakt en liefdesverdriet heeft. En dat kan heel erg zijn. Hopelijk ben je er snel overheen en trap je niet meer in zijn gladde praatjes.quote:
dankjewel nogmaals en boodschap ze, moet ik eigenlijk ook nog besef ik nu met mijn huis vol kakelende kippen straksquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee joh, nergens voor nodig. Ik denk dat iedereen in zijn leven verliefdheden meemaakt en liefdesverdriet heeft. En dat kan heel erg zijn. Hopelijk ben je er snel overheen en trap je niet meer in zijn gladde praatjes.
En nu boodschappen en nog ff buiten. Heerlijk weer is het![]()
Goedenavond.quote:
Foute man -> check.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:30 schreef Wingding het volgende:
[..]
foute man, getrouwd, kinderen en betrapt door zijn vrouw driekwart op weg tijdens de opwarmperiode
Scrummieequote:
Lavjeeequote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hahaha die Div![]()
En goedenavond amigo's
Ja goed! Met jou ook zo te lezenquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja goed! Met jou ook zo te lezen![]()
Lekker aan het eten ook?![]()
Ik heb zo'n leuk kado van Ziggo gekregen. Horizon Go app. Kan nu overal in Nederland online tv kijken op mijn smartphone en tablet. Heb al een hele serie Mistresses gekeken. Echt super!
Lekker he, een beetje dronken. Net er tegenaan. Alles is leuk en lief en grappigquote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:47 schreef Divje het volgende:
[..]Jaa ben beetje dronken
bouw 1 hut klim ik klim 1 ladder ladder 1 klim ik hut bouw enzo
Dat is wel verdomde handig van Ziggomooie vervanging voor bubble shooter
Ohh Lav het is zo heerlijkquote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker he, een beetje dronken. Net er tegenaan. Alles is leuk en lief en grappig![]()
Ja, het is echt geweldig dat Horizon Go. Ook tvgids en gemiste programma's en de laatste films maar ik vind vooral de series erg leuk. Zonder reclame achter mekaar 6 afleveringen kijken. Top!
Klopt. Heb mijn tablet zelfs mee naar de badkamer genomen toen ik een plasje moest doen want ik wilde graag doorkijkenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohh Lav het is zo heerlijk
Muziek die ik jarenlang niet gehoord heb weer luisteren, herinneringen ophalen enzo. En soms komt er een tekst voorbij die écht alle problemen in de wereld in 1 keer blootlegt. Deprimerend maar o zo lekker![]()
Zonder reclame's seiries kijken is ook zo fijn helekkr aan 1 stuk door kijken, en als je er helemaal ub gezogen word kan je ook niet meer ophouden met kijekn
Haha dat jaquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klopt. Heb mijn tablet zelfs mee naar de badkamer genomen toen ik een plasje moest doen want ik wilde graag doorkijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Die is aan het kleppen met vriendinnenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:17 schreef Divje het volgende:
OP
Zeg WD, wat zijt gij aan het doen vanavond.
Ik hoop het. Ik twijfel eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die is aan het kleppen met vriendinnen.
Oh. Ah. Hoort erbijquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die is aan het kleppen met vriendinnen.
Zo briljantquote:
Vast welquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zo briljant
[..]
We horen het morgen wel, of niet
Aww mén, was ik toen maar oud genoeg om er heen te mogenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:23 schreef Scrummie het volgende:
Dit was legendarisch. Als er ooit tijdmachines komen ga ik naar dit optreden terug.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Aww mén, was ik toen maar oud genoeg om er heen te mogen
On the other hand, heb dit wel weer meegemaaktstond ergens 10 rijen vooraan. Prachtig.
Mohh echt wel.. Als je sommige video's van Rock Werchter bekijkt..quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]Er zijn zoveel legendarische optredens waar je bij had willen zijn
. Ben zelf ook niet bij de OP gebeuren geweest hoor. Al heb ik dat ook bij P Diddy met zn koor
Oiquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:33 schreef Scrummie het volgende:
Wel 1 keer bedreigt geweest Div, door de SCF
Meeting met Osdorp Internet Posse gehad in Rotterdam, optreden Nighttown. Van te voren berichten dat de SCF dat niet tof vond dat 'wij' in Rotterdam kwamen. Haha.
Ja, dat is wel erg jammer ja. Maar genoeg kansen nog op zichquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Mohh echt wel.. Als je sommige video's van Rock Werchter bekijkt..kan wel janken soms, wát een shows. En daar had je dan opzich bij kunnen zijn.. Al heb ik dat ook bij P Diddy en z'n achtergrondkoor.
Gut. Ik denk dat ik 15 was ofzo. 15 jaar geleden zeg maar.quote:[..]
Oiwanneer was dat?
True, zal bij wijze van nog op m'n 90ste naar een tribute Johan Derksen festival gaanquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat is wel erg jammer ja. Maar genoeg kansen nog op zich.
[..]
Gut. Ik denk dat ik 15 was ofzo. 15 jaar geleden zeg maar.
Je weet het nooit maar kan ik hieruit nu concluderen dat je een dertiger bent?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat is wel erg jammer ja. Maar genoeg kansen nog op zich.
[..]
Gut. Ik denk dat ik 15 was ofzo. 15 jaar geleden zeg maar.
Haha, Johanquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:39 schreef Divje het volgende:
[..]
True, zal bij wijze van nog op m'n 90ste naar een tribute Johan Derksen festival gaanEn tot die tijd zijn er nog genoeg festivals.
15 johen dan al zo'n bedreiging op zak
Haha, 30 jaar ja. Ja, ik kan soms (of vaakquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Je weet het nooit maar kan ik hieruit nu concluderen dat je een dertiger bent?
Ik dacht echt jonger.
Haha, das ook lekkerquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, Johan. Vreemde en vervelende vent maar wel briljante muzieksmaak.
Ja, maar het mooie was, die groep van ons, mannetje (en ook veel vrouwen) of 100 ofzo, denk ik, deed geen vlieg kwaad. Waren stel nerds en heel divers, allemaal heel relaxed.. Denk dat er daarom ook niets is gebeurt. Als je ergens geen eer aan kon behalen
.
Jij maakt ook veel mee hequote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, das ook lekker, maar was het puur het publiek dat bedreigd werd? Niet OP zelf?
Ondanks dat het zo'n norse vent is op TV is hij in een kroeg echt een heel gezellige vent
2 keer ontmoet, 1x naast hem gezeten, Ron Jans zat aan de andere kanthet enige waar die 2 over konden praatten was muziek. Maar goed, ze hebben allebei zo'n 2-3 duizend cd's met dezelfde muziek in de kast staan
Was toen 17, snapte er geen kut van, en ha eerst niet eens door dat hij JD was
![]()
Wil dit jaar weer naar Groningen, Take Root
Afgelopen 5 jaar valt het wel mee, saai kutlevenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij maakt ook veel mee he. Grappig is dat. Maar wel logisch dat ie zo anders is, is op TV ook, zodra ie over muziek praat is 't een hele andere man.
Terecht. Wat moet je dan in rotterdamquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:33 schreef Scrummie het volgende:
Wel 1 keer bedreigt geweest Div, door de SCF
Meeting met Osdorp Internet Posse gehad in Rotterdam, optreden Nighttown. Van te voren berichten dat de SCF dat niet tof vond dat 'wij' in Rotterdam kwamen. Haha.
Optreden kijkenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Terecht. Wat moet je dan in rotterdam
Yep, luister het nog wel eens.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Osdorp posse is dan ook wel oer amsterdams
Luister bijna geen britse rap. Vind het zelden goed. En brits leent zich imho niet voor rapquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:24 schreef Divje het volgende:
Inso, wat zijn nou echt goede Britse rappers ? Heb je daar enig idee van ?
Luister nu dit, vanaf 2:00
Aw jammer. Hoopte op een Brits pareltje van InsoGodImmer(s)Genotquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Luister bijna geen britse rap. Vind het zelden goed. En brits leent zich imho niet voor rap
Ik heb wel poolse pareltjesquote:Op zondag 28 juni 2015 00:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Aw jammer. Hoopte op een Brits pareltje van InsoGodImmer(s)Genot
ik snap ditquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:43 schreef Divje het volgende:
Dit is toch wel 1 van de momenten waar ik bij had willen zijn
dat valt wel meequote:Op maandag 29 juni 2015 10:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Snap ook niet dat die mod is kan er niks van
crewbash!quote:Op maandag 29 juni 2015 10:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Snap ook niet dat die mod is kan er niks van
Hoeveel dan?quote:Op maandag 29 juni 2015 11:04 schreef Tjacka het volgende:
vanochtend 1 uur werken en voor 5 uur uitbetaald gekregen
Nicequote:Op maandag 29 juni 2015 11:04 schreef Tjacka het volgende:
vanochtend 1 uur werken en voor 5 uur uitbetaald gekregen
Dat is een te groot verschil he?quote:Op maandag 29 juni 2015 13:55 schreef Scrummie het volgende:
Van stress op werk naar 'echt geen ene fuck te doen'.
Jaquote:Op maandag 29 juni 2015 13:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is ook top Elan. Is echt wel nodig nu met die warmte anders leg je het loodje .
Ja een beetjequote:
En hoe gaat het met de huizenjacht?quote:Op maandag 29 juni 2015 13:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja een beetje. Deze week 17 uur op de planning waar ik al 7 van heb weg gewerkt, rest is 'wachten op'. Dus dat word mezelf aan het werk zetten.
Dat is een koopjequote:Op maandag 29 juni 2015 13:58 schreef Elan het volgende:
Gelukkig vorige week al een tweedehands mobiel aircootje gekocht voor 5 tientjes inmiddels gaan ze al voor ruim het dubbele
Zit nog te wachten tot die luie Duitsers mij bellen voor afspraak bezichtiging. Word er beetje moedeloos vanquote:Op maandag 29 juni 2015 14:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En hoe gaat het met de huizenjacht?
Dat duurt idd wel erg lang. Uiterst vervelend is dat.quote:Op maandag 29 juni 2015 14:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zit nog te wachten tot die luie Duitsers mij bellen voor afspraak bezichtiging. Word er beetje moedeloos van. Eerst was het 'donderdag of vrijdag hoor je van mij, anders begin volgende week'. Die begin volgende week was vorige week, dinsdag laat in de dag gebeld; 'ja, ik bel je waarschijnlijk later deze week'. Inmiddels nog steeds niets gehoord, maar wacht nog tot woensdag af, dan bel ik zelf wel, en als hij dan nog niet concreet kan zijn ga ik weer verder zoeken.
Paniekerige Kipquote:
quote:Op maandag 29 juni 2015 14:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Paniekerige Kipajam paniki
ajam paniki. ajam panik. ajam paniki. ajam PANIK
ajam rikie! ajam riekiki!quote:Op maandag 29 juni 2015 14:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Paniekerige Kipajam paniki
ajam paniki. ajam panik. ajam paniki. ajam PANIK
Is ook niet te versmadenquote:Op maandag 29 juni 2015 15:21 schreef Divje het volgende:
Toch maar weer zo'n lekker burgertje vanavond
De poppen zijn aan het dansen.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:24 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)lt-IMF-niet-af.dhtml
Ellende kan beginnen RIP Europa Poetin vrij spel
De EU.. een prachtig project, helemaal van deze tijd, uitgevoerd door een stel fossielen met een fossielen beleid. Wat krijg je dan? De huidige EU.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:24 schreef Elan het volgende:
Heeft grote impact op de Duitse tv gaat het nergens anders over. Nou zitten die er voor net wat meer geld in maar Dijsselbloem deed alsof het allemaal wel los zou lopen de afgelopen weken.quote:
Ja die speelde zijn rol met verve.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Heeft grote impact op de Duitse tv gaat het nergens anders over. Nou zitten die er voor net wat meer geld in maar Dijsselbloem deed alsof het allemaal wel los zou lopen de afgelopen weken.
Rusland is ook Europaquote:Op maandag 29 juni 2015 19:24 schreef Elan het volgende:
Poetin heeft de centen momenteel ook niet en verder prima dat het omvalt, was toch een bodemloze put.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Gedeeltelijk.
Je weet best wat ik bedoel.
En de zon komt de volgende dag toch weer op. Ook in Griekenland.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Poetin heeft de centen momenteel ook niet en verder prima dat het omvalt, was toch een bodemloze put.
En het wordt nog warmer.quote:Op woensdag 1 juli 2015 10:23 schreef Divje het volgende:
Kutwarmte
http://www.unilad.co.uk/a(...)quid-look-at-it-now/
Dit is wel nice trouwens![]()
Ik wil ook op 't strand liggen/zitten vanavondquote:Op woensdag 1 juli 2015 10:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
En het wordt nog warmer.
Wel een voordeel. Het is heerlijk op het strand in de avond en nacht![]()
Huisje voor 1 pond
Spring in de auto/trein. Haal je makkelijk hierheen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 10:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik wil ook op 't strand liggen/zitten vanavond
Meh, lijkt me echt niet uit te houden in de treinquote:Op woensdag 1 juli 2015 10:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Spring in de auto/trein. Haal je makkelijk hierheen.
Kan ook leuk zijn. Gewoon met bordje renesse gaan staan...kijken wie je oppikt.quote:Op woensdag 1 juli 2015 10:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Meh, lijkt me echt niet uit te houden in de trein
Auto heb ik nieeen om nou in een wildvreemde auto te springen en 'STRAND' te schreeeuwen..
Teveel moeitequote:Op woensdag 1 juli 2015 11:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Kan ook leuk zijn. Gewoon met bordje renesse gaan staan...kijken wie je oppikt.
Dat is waarquote:Op woensdag 1 juli 2015 11:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Teveel moeite
Rol m'n nep-grasmatje wel uit op 't balkon en ga daar liggen.
Brak zijn in deze hitte is niet aan te raden![]()
Dat is dan weer jammer. dan moet je wel door de week profiteren van de mogelijkheden.quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Da's wel een goeie. Maar dan laat de planning het waarschijnlijk weer niet toe
Domburg?quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:10 schreef MotherFoker het volgende:
Ik zit lekker op het strand hier. Woewh.
Je kunt ergens in Limburg ook een compleet kasteel kopen voor 1 euro, moet je er alleen wel (verplicht) voor minimaal een half miljoen aan verbouwen om het weer een beetje toonbaar te makenquote:Op woensdag 1 juli 2015 10:23 schreef Divje het volgende:
Kutwarmte
http://www.unilad.co.uk/a(...)quid-look-at-it-now/
Dit is wel nice trouwens![]()
Nu lekker koud pilsjequote:Op woensdag 1 juli 2015 18:52 schreef Tjacka het volgende:
Was niet uit tw houden met werken. Airco stuk.
Wat voor parkieten zijn dat?quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:59 schreef Blaadjes het volgende:
Koud kut weer. lekker tegen elkaar zitten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jonge goulds amadine. 5 dagen uit nest.quote:Op donderdag 2 juli 2015 04:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
hallo
[..]
Wat voor parkieten zijn dat?
Nicequote:Op donderdag 2 juli 2015 17:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jonge goulds amadine. 5 dagen uit nest.
Misschien is dat een voorbode?quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We hebben hier 1 laf klapje gehad en 3 druppels en that was it![]()
Het is nog steeds stikbenauwd
Ik ook! Laat maar komen die donderbuiquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Misschien is dat een voorbode?
Zit stiekem te hopen op zo'n 'all hell breaks loose'-bui
Dat benauwde is echt niet lekker
Pfff, dat waren een paar drukke uurtjes. Wat heb je gedaan? Fles gegeven en luier verschoond? En liedjes gezongen en gewiegd in je armen?quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:09 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn zusje slaapt sinds 20 minuten eindelijk jongens
Sinds 7 uur mee bezig geweest. Dat was geen lolletje
ja alles.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Pfff, dat waren een paar drukke uurtjes. Wat heb je gedaan? Fles gegeven en luier verschoond? En liedjes gezongen en gewiegd in je armen?
Het rommelt in de vertequote:Op donderdag 2 juli 2015 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook! Laat maar komen die donderbui
Ja met die hitte is ze natuurlijk helemaal huilerig. Jij ook straksquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja alles.
maar met dit weer gaat het slapen niet echt top, zeker nu het benauwd is. dus kost wel veel energie enzo
straks nog even flesje geven en hopelijk is ze dan niet weer klaarwakker
echt veel werk allemaal
Hier ook en soms komen er megagrote druppels. Echt van die flatsen. En dan stopt het weer. Dan denk ik kom op nou luilebol daar boven. Geef ons hemelwater en donderquote:
Laat het losbarstenquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier ook en soms komen er megagrote druppels. Echt van die flatsen. En dan stopt het weer. Dan denk ik kom op nou luilebol daar boven. Geef ons hemelwater en donder
Een klojo of zakkenwasser of oelewapper. Kies maarquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Laat het losbarsten
Wat is een luilebol![]()
Ik vind allemaal mooiquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een klojo of zakkenwasser of oelewapper. Kies maar
ja super lief en veel lachenquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja met die hitte is ze natuurlijk helemaal huilerig. Jij ook straks![]()
Maar verder, hoe is ze nu? Een schatje zeker? Lacht ze naar je ?
Zielig he. Ze heeft het natuurlijk warm en kan het maar op een manier uiten waardoor ze het nog warmer krijgt en nog meer gaat huilen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja super lief en veel lachen
alleen nu dus wat je zegt heel veel huilen
ja valt echt tegenquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zielig he. Ze heeft het natuurlijk warm en kan het maar op een manier uiten waardoor ze het nog warmer krijgt en nog meer gaat huilen.
Wens je echt sterkte want dit is echt intensief. Zeker als je dit niet dag in dag uit doet zoals je moeder.
Oh gelukkig. Gedeelde zorg is halve zorgquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja valt echt tegen
gelukkig kan mn broertje vanaf morgen wat bijspringen
tot vrijdag volgende week dus 8 dagen in totaalquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Gedeelde zorg is halve zorg![]()
Hoe lang gaat het duren voor je mama weer terug is?
Doet ie 't nog wel?quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:46 schreef sararaats het volgende:
Serieus, ik heb gewoon hoofdpijn van de warmte en plakte vanmorgen bijna aan het plafond.
Toch maar de ventilator uit het schap gehaald maar verdomme wat een worstelwedstrijd.
Maar ik won hehe
Yups. Nu is het aangenaam op mijn slaapkamer maar vanaf morgen slaap ik lekker beneden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |