Ze was als kruipolie op een stroeve fietsketting.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:17 schreef Scrummie het volgende:
Valt me een beetje tegen trouwens, WD haakt af en gelijk is het weer 1 topic per maand.
Geen idee. Heb nooit spaargeld.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:15 schreef Scrummie het volgende:
Jongens en meisjes, ik zit er over te denken mijn spaargeld van de bank te halen. Gewoon, 'just in case'. Wat zouden jullie doen?
hoi Scrumquote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:32 schreef Scrummie het volgende:
@div ja ouwe sok. Griekenland is einde verhaal, kijk maar wat daar gebeurd, pinnen niet meer mogelijk en dus dag centjes.
Ja dat komt niet meer goedquote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:37 schreef Wingding het volgende:
[..]
hoi Scrum![]()
ik voel me niet helemaal top maar dat gaat wel weer goed komen![]()
Griekenland stuk ja?
staan zoenen met de verkeerde man en ik schaam me nu helemaal kapotquote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja dat komt niet meer goed. Wat is er met jou dan?
Wat was er verkeerd aan dan? (los van het feit dat Div het niet was)quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:42 schreef Wingding het volgende:
[..]
staan zoenen met de verkeerde man en ik schaam me nu helemaal kapot![]()
foute man, getrouwd, kinderen en betrapt door zijn vrouw driekwart op weg tijdens de opwarmperiodequote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat was er verkeerd aan dan? (los van het feit dat Div het niet was)
Oke, dan zou ik me ook doodschamen. Jezusquote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:30 schreef Wingding het volgende:
[..]
foute man, getrouwd, kinderen en betrapt door zijn vrouw driekwart op weg tijdens de opwarmperiode
drank en geiligheid en hij heeft een gladde babbelquote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oke, dan zou ik me ook doodschamen. Jezus. Waarom doe je dan ook zoiets.
Vrouwenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:33 schreef Wingding het volgende:
[..]
drank en geiligheid en hij heeft een gladde babbel
nee hij kreeg wel een flinke klap in zijn gezicht zeg, ik alleen een dodelijk blik van minachtingquote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vrouwen. Jullie doen je altijd voor als de moeilijkste wezens uit het hele universum, zo gecompliceerd, en dan toch zo simpel.
Die vrouw van 'm heeft je wel een vriendelijke tikje gegeven, hoop ik?
En terecht die klap! Wat een loser eerste klas. En die dodelijke blik is ook heel terecht. En dat je weg rent vind ik een beetje.. lafquote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:35 schreef Wingding het volgende:
[..]
nee hij kreeg wel een flinke klap in zijn gezicht zeg, ik alleen een dodelijk blik van minachting![]()
en daarna ben ik de kroeg uitgerend
echt de hele volle kroeg keek ons aan, muziek ging af en ik ben gaan huilen en rennenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En terecht die klap! Wat een loser eerste klas. En die dodelijke blik is ook heel terecht. En dat je weg rent vind ik een beetje.. laf.
Public shaming! Hahaha, dat vind ik dan wel weer tofquote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:39 schreef Wingding het volgende:
[..]
echt de hele volle kroeg keek ons aan, muziek ging af en ik ben gaan huilen en rennen
ik kijk wel uit, ik ben ook helemaal niet zo, kan er me ook weinig van herinneren tot dat zijn vrouw voor mijn neus stond, vanavond ga ik het trots met de rug recht goed makenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Public shaming! Hahaha, dat vind ik dan wel weer tof.
Nooit weer doen dus.
Goed zoquote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:41 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik kijk wel uit, ik ben ook helemaal niet zo, kan er me ook weinig van herinneren tot dat zijn vrouw voor mijn neus stond, vanavond ga ik het trots met de rug recht goed maken
Respect dan. Wel even laten weten hoe het gegaan is he? Niet weer zomaar hier niet meer posten.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:50 schreef Wingding het volgende:
[..]
zeker, even de confrontatie aan gaan die ik gisteren niet meer durfde![]()
hoi sara
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Respect dan. Wel even laten weten hoe het gegaan is he? Niet weer zomaar hier niet meer posten.
Nouja zeg, ga je ons nou beschuldigen van een leven buiten Fok!?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:51 schreef Wingding het volgende:
[..]sorry maar weet je waarom, jullie zijn er zo vaak niet hier
ik had gisteren wel beter hier kunnen zittenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja zeg, ga je ons nou beschuldigen van een leven buiten Fok!?
Precies. Eigenlijk zouden wij (Div, waar ben je!?) een straf voor je moeten bedenkenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:54 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik had gisteren wel beter hier kunnen zitten
ja waar is Div, die had me moeten redden verdoriequote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Precies. Eigenlijk zouden wij (Div, waar ben je!?) een straf voor je moeten bedenken
Ja, je hebt er niets aan he, die Div.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:58 schreef Wingding het volgende:
[..]
ja waar is Div, die had me moeten redden verdorie![]()
ik vind dat Div ook wel een klein strafje heeft verdiendquote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, je hebt er niets aan he, die Div.
Als ie terug is zal ik wel even overleggen wat voor straf er komt.
Die mag jij dan bedenkenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:00 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik vind dat Div ook wel een klein strafje heeft verdiend
je hebt toch ook niets fout gedaan, alleen hij, er staat geen bordje op zijn voorhoofd met afblijven getrouwdquote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:41 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik kijk wel uit, ik ben ook helemaal niet zo, kan er me ook weinig van herinneren tot dat zijn vrouw voor mijn neus stond, vanavond ga ik het trots met de rug recht goed maken
eeeuhmquote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:08 schreef Tarado het volgende:
Goedemiddag allen
[..]
je hebt toch ook niets fout gedaan, alleen hij, er staat geen bordje op zijn voorhoofd met afblijven getrouwd
dan nog, uiteindelijk is het zijn verantwoordelijkheid, als het een vriendin van je is/was dan is het wel lulligquote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:09 schreef Wingding het volgende:
[..]
eeeuhm
ik ken hem en zijn vrouw al jaren
dat is ook zo maar ik schaam me wel, vriendin is te veel gezegd maar ik ken haar wel erg goed, hem ook trouwensquote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan nog, uiteindelijk is het zijn verantwoordelijkheid, als het een vriendin van je is/was dan is het wel lullig
Ik, spreek voor mezelf uiteraard, vind het een domme actie, maar dat had je al wel door. Maar een domme actie maakt je geen dom persoon natuurlijk. Gewoon niet weer doen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:03 schreef Wingding het volgende:
[..]
vinden jullie me nu dom en een slet?
Stel een trio voor, leer je ze nog beter kennenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:13 schreef Wingding het volgende:
[..]
dat is ook zo maar ik schaam me wel, vriendin is te veel gezegd maar ik ken haar wel erg goed, hem ook trouwens
Als WD verkracht was had je gelijk, maar kom op zeg, je kan toch nee zeggen? Vind dat altijd zon gelul.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan nog, uiteindelijk is het zijn verantwoordelijkheid, als het een vriendin van je is/was dan is het wel lullig
Eigenlijk kun je maar één ding doen en dat is je excuses aan haar maken.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:13 schreef Wingding het volgende:
[..]
dat is ook zo maar ik schaam me wel, vriendin is te veel gezegd maar ik ken haar wel erg goed, hem ook trouwens
ik had niet eens nee kunnen zeggen en ik wilde hem ook welquote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als WD verkracht was had je gelijk, maar kom op zeg, je kan toch nee zeggen? Vind dat altijd zon gelul.
Tja..quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:16 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik had niet eens nee kunnen zeggen en ik wilde hem ook wel
Dat kan ook, maar dan moet je niet zeggen 'ik ben niet zo' maar toegeven dat je wel zo bent. Ook prima.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:16 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik had niet eens nee kunnen zeggen en ik wilde hem ook wel
als ik haar vanavond zie dan doe ik dat en ik spreek hem ook aan.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eigenlijk kun je maar één ding doen en dat is je excuses aan haar maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |