5 inderdaad en het is 8 geworden, waarbij bmx nog bij kan komenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Ging ze toch vooral om het aantal verschillende sporten waarin medailles behaald 'moesten' worden?
Ik vind "1 per land-regels" in elke sport maar matig eigenlijk, zie bijv ook Hoy en Kenny tijdens de Spelen in Londen. Twee kan ik wel mee leven.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:57 schreef TheArt het volgende:
Verkerk/Steenhuis, tsja eigenlijk triest dat er iemand niet naar Rio mag.
Bizar dat ze dat ook bij het baanwielrennen hebben ingesteld, puur om de Britten een hak te zettenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind "1 per land-regels" in elke sport maar matig eigenlijk. Twee kan ik wel mee leven.
Sowieso met Verkerk, Grol, Polling, Elmont, Elmont, Steenhuis.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:58 schreef tralalala het volgende:
Wel mooi om te zien dat we blijkbaar weer een hoop medaillemateriaal hebben voor Rio.
Die zilveren van Grol teken ik alvast in.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Sowieso met Verkerk, Grol, Polling, Elmont, Elmont, Steenhuis.
Steenhuis of Verkerk dus helaas nietquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Een van Steenhuis/Verkerk valt sowieso af.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Voortaan ook bij het schaatsen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Bizar dat ze dat ook bij het baanwielrennen hebben ingesteld, puur om de Britten een hak te zetten
Hoewel "Britten een hak zetten" me prima in de oren klinkt ben ik het er wel mee eens ja. Ik wil bij het sprinten Hoy EN Kenny zien (nou ja, toen ze nog actief/goed waren).quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Bizar dat ze dat ook bij het baanwielrennen hebben ingesteld, puur om de Britten een hak te zetten
Van Emden gaat de Spelen denk ik niet halen. Check wat er vanochtend in De Telegraaf stond (de reden waarom ze op non-actief staat). Muts!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:00 schreef Max23 het volgende:
[..]
Steenhuis of Verkerk dus helaas niet
Wel Noel Van T End en Anicka Van Emden erbij
Mijn godquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Van Emden gaat de Spelen denk ik niet halen. Check wat er vanochtend in De Telegraaf stond (de reden waarom ze op non-actief staat). Muts!
[ afbeelding ]
Wat is er mis met België?quote:
pff, wat dom ...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Van Emden gaat de Spelen denk ik niet halen. Check wat er vanochtend in De Telegraaf stond (de reden waarom ze op non-actief staat). Muts!
[ afbeelding ]
Daar passen maar drie woorden bij. Godverdomme wat dom.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan ze weer mooi tijdens de OS in de studio van de NOS 40 keer de vraag krijgen hoe erg het is dat ze er niet bij isquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doet Smeets nog een keer de OS dan?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kan ze weer mooi tijdens de OS in de studio van de NOS 40 keer de vraag krijgen hoe erg het is dat ze er niet bij is
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, Schut doet de OSquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Doet Smeets nog een keer de OS dan?
Mag je tig keer uit gaan leggen hoe gruwelijk dom je bentquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kan ze weer mooi tijdens de OS in de studio van de NOS 40 keer de vraag krijgen hoe erg het is dat ze er niet bij is
Volgens mij waren dat toen Dione en Henryquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Doet Smeets nog een keer de OS dan?
Was dat niet Smeets die Manon Flier bijna liet huilen?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij waren dat toen Dione en Henry
Maakt mij dat nou uit, Grol is een held.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:20 schreef heywoodu het volgende:
Als Grol wint knalt Nederland van 12 naar 8 op de medaillespiegel. Als hij verliest gaan "we" naar 11.
Zeg ik dat hij dat niet is? Nou dan.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Maakt mij dat nou uit, Grol is een held.
Ja, winnaar is Europees kampioen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |